Какво ли не правят производителите, за да гарантират, че интересът на потенциалните купувачи към техните продукти няма да намалее! Една от съвременните тенденции е сътрудничество между автомобилни производители и марки, които са много далеч от света на техниката и колелата - например сътрудничество с модни брандове, които произвеждат луксозни облекла и аксесоари. Има обаче и примери за още по-интересни варианти на сътрудничество, за които може да узнаете в галерията.
10 необичайни автомобилни партньорства (ГАЛЕРИЯ):
През 2021 година рекордьорът по брой специални издания, произведени с негово участие - ретро хечбекът Fiat 500, заедно с по-практичните 500C и 500L, излезе в "говореща" специална версия Hey Google. Тя отбеляза партньорството на автомобилния производител с американска интернет компания.
Благодарение на оборудването, интегрирано в автомобилите, собствениците им можеха да комуникират дистанционно с колите си чрез смартфон или контролера Google Nest Hub, използвайки гласови команди, започващи с прочутата фраза Hey Google. Така разбираха къде е паркирана колата, колко гориво има в резервоара, какъв е пробегът и т.н.