IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Hyundai призна: На клиентите ни им писна от екрани!

Корейците се завръщат към аналоговите уреди в салона

Корейският производител Hyundai призна, че клиентите му са се разочаровали от сензорните екрани. Затова и компанията започва да се завръща към аналоговите уреди за управление на различните системи, съобщава Korea JoonAng Daily.


Hyundai


Подразделение на марката Hyundai Design North America (HDNA) проведе ден на отворените врати за журналисти. По време на пресконференцията не бяха показани или анонсирани нови продукти, но вицепрезидентът на HDNA - Ха Хак Су, говори откровено за минали продукти и тенденции в интериорния дизайн. Оказа се, че завръщането към физическите бутони в салона се обяснява с негативните отзиви на клиенти в САЩ.

„Когато добавихме интегрирани екрани към нашите коли, ние също опитахме управление, базирано на сензорен екран, и хората не го харесаха“, обясни Ха Хак Су.

Първоначално в Hyundai са останалите очаровани от „уау“ ефекта на медийните системи, вдъхновени от Tesla, но в крайна сметка са решили да се върнат към основите. Корейската компания е провела тестване на различни групи потребители и е установила, че хората изпитват стрес и раздразнение, когато искат да настроят нещо при спешност, но не могат да го направят.

Сензорните екрани обаче може да се върнат в бъдеще в автомобилите на марката. С развитието на технологиите за автономно шофиране и системите за подпомагане на водача, изживяването при шофиране ще стане по-удобно, като човекът зад волана ще бъде по-спокоен и следователно форматът на интериорния дизайн ще се промени.

Идеята в случая е, че докато шофирате, ще трябва да се концентрирате по-малко върху пътя, ще бъде възможно да свалите краката си от педалите, което означава, че интериорът ще бъде преработен, като се вземат предвид тези промени.

Интересното е, че студиото HDNA смята екстериорния дизайн на Ioniq 5 за голям успех - Ха Хак Су каза, че с този модел Hyundai „успява да намери своята индивидуалност, докато други марки я губят“.

0 от 500
  • #7
    8 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Гласовото командване на повечето коли е трагедия.
  • #6
    13 rate up comment 0 rate down comment
    До 5 ( преди 1 месец )
    В случаите с гласовите команди, винаги трябва да си спомняме за комедийния скеч със шотландцте в асансьора с гласови команди . "Eleven. Eleven! Eeellleeeveeen! Freeeeeedooooom!", произнесено с шотландски акцент.
  • #5
    1 rate up comment 7 rate down comment
    До 4 ( преди 1 месец )
    В такива случаи гласовото управление върши чудеса. Лошото е, че в повечето случаи трябва да знаеш английски.
  • #4
    17 rate up comment 1 rate down comment
    Fury ( преди 1 месец )
    На старите коли климатичната система се управлява от две врътки - едната за температурата, другата за направлението на потока, които даже не поглеждам при настройване. При сензорния екран, първо избирам управление на климатика, след това с + или - да коригирам температурата и след това да избера стрелките за направление на потока в купето. Всичко това изисква внимание да гледам къде натискам и почти е невъзможно по време на движение. Ако има слънце към екрана става още по-интересно.
  • #3
    9 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Басимуси бездарието и липса на креативност да си признаеш чистосърдечно, че си се поддал на модна тенденция, започната от друг. Видяли, че подковават вола, та и те вдигнали крак.
  • #2
    15 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Все още не съм видял и една мъжка компания, която да си признае, че го е правила, за да спести пари, което беше реалната причина. Качествените физически бутони не са евтини, а към тях се добавя и доста окабеляване. Никой, никога не им е пречил да развиват и сензорния интерфейс за клиентите, които го искат, паралелно на физическия.
  • #1
    6 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Това ми прозвуча като " бяхме вдъхновени от Карлос Насар и решихме да сменим спорта от плуване на вдигане на тежести. Гледахме си треньор за една седмица и не постигнахме неговия резултат затова се отказахме. Пък и нашите фенове повече харесват плуването" Това че сте се вдъхновили от Тесла, не значи че клиентите моментално ще приемат рязката смяна. Дори Тесла си има фенове на които им липсват физическите бутони. Това не значи да се откажеш от екрана. Трябва да има баланс. И при Тесла се губи