IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Hyundai с радикална промяна на стратегията си

Корейците запазват два от най-успешните си модели с ДВГ

Hyundai Motor обяви плановете си да пусне нови поколения на два от своите най-успешни модели - Avante и Tucson, през първата половина на 2026 г. Тази стратегия има за цел да се адаптира към промените в търсенето на пазара, където се отчита спад на интереса към електрическите превозни средства.


Hyundai Tucson


В отговор на пазарните промени, Hyundai ще коригира своя преход към електрически превозни средства, като удължи живота на някои модели с ДВГ до 2030 г. и след това. Компанията вече е започнала проекти за разработване на нови пълноценни версии на компактния седан Avante и на компактния SUV Tucson. Двата модела получават съответно дизайнерските имена CN8 и NX5. Тези кодове показват вътрешното обозначение на моделите, където цифрите символизират поколението - 8-мо за Avante и 5-то за Tucson.

И двата модела ще се предлагат както с бензинови двигатели (ДВГ), така и с хибридни версии (HEV). Tucson ще получи и plug-in хибридна (PHEV) версия, която ще се предлага на избрани пазари.

Avante и Tucson остават сред най-популярните модели на Hyundai, с годишни продажби над 100 000 бройки на ключови пазари като САЩ. Настоящите поколения бяха пуснати на пазара през 2020 г. и сега навлизат в шестата година от своя жизнен цикъл, така че се нуждаят от сериозна модернизация, за да останат конкурентоспособни на пазара.

Решението на Hyundai да удължи жизнения цикъл на своите популярни модели с ДВГ се дължи както на временния спад в търсенето на електрически превозни средства, така и на глобалните промени в екологичните разпоредби. По-специално, Европейският съюз реши да забави прилагането на строгите разпоредби Eвро 7 и да запази стандартите за емисии на нива Eвро 6, за да избегне отрицателни икономически последици за автомобилната индустрия.


0 от 500
  • #1
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Име ( преди 1 месец )
    Стандартите за емисии в Европа трябва да се прекръстят от "Евро 7" на "Китайски интерес 7". Пазарна ниша за китайски *** се отваря все повече и повече. Европа затрива автомобилната си индустрия сама. Залесяване дървета вместо да си измисляте норми, с пари от екотаксите.