fallback

Масовите китайските коли били евтини? Вижте този Haval H6 GT!

Предлаганият в Южна Америка Sportback е по-скъп от Audi Q3 със същото купе

Китайските автомобилни марки навлизат все по-уверено на различно по света, като предлагат най-различни модели. Част от тях вече притежават ясна идентичност, но други са силно повлияни (да не кажем копирани) от автомобилите на популярни марки, като те най-често се появяват на развиващите се пазари.

Точно такъв е случаят с този SUV от бранда Haval, който принадлежи на Great Wall Motors. Той се казва този Haval H6 GT и силно напомня на Audi Q3 Sportback, като се предлага на пазарите в Аржентина и Бразилия. Нещо повече - цената му и в двете държави е около 51 000 евро. За сравнение, Q3 Sportback в бензиновата версия 35 TFSI (150 к.с.) и богато оборудване струва 47 850 евро.

Друг любопитен момент е, че механиката на Haval H6 GT се променя в зависимост от държавата. В Аржентина се предлага с 2.0 турбо бензинов двигател с 201 к.с., свързан с автоматична трансмисия с двоен съединител със седем предавки и система за задвижване на четирите колела.

В Бразилия обаче китайското SUV купе е plug-in хибрид. То разчита на 1,5-литров бензинов двигател и електромотор, захранван от батерия с 34 kWh. Комбинираната мощност достига 393 к.с., като пробегът само на електричество не се посочва.

И на двата пазара в Южна Америка моделът се предлага с официална гаранция от 3 години или 100 000 км (което от двете настъпи първо), като в оборудването влизат пакет електронни помощни средства за шофиране (ADAS), 19-цолови алуминиеви джанти, двузонов автоматичен климатроник, достъп и старт без ключ, LED фарове и пилотирана скоростна кутия с възможност за смяна на предавките от волана.

На размери Haval H6 GT достига 4,65 метра дължина, което го прави очевидно по-голям от Q3 Sportback, а една от силните му страни е в дизайна. Впечатляващ детайл в тази област е двойният спойлер отзад, като едната част е с четири фиксатора в горната част на задното стъкло, а другата е в долната част на вратата на багажника.

За постигане на спортен имидж има също така двойна хромирана облицовка на ауспуха и черни долни корнизи, заедно с гореспоменатите 19-цолови джанти. В салона се залага на 10,25-инчов цифров приборен панел, 12,3-инчов централен монитор, безжично зареждане на смартфон и информационно-развлекателна система, съвместима с Apple CarPlay и Android Auto.

Още снимки на китайското SUV купе - вижте в галерията:

fallback
  • #13
    анонимен ( преди 3 дни )
    "Този пример е поредния доказващ какво ще се случи при монопол на китайците на даден пазар!" Кой пример? Китайците са монополисти за всичко което "прокламирам" - фотоволтаици, батерии и електромобили. Точно защото са монополисти цените им паднаха продължават да падат и ще падат и за в бъдеще. Точно обратното на това което прокламираш ти. Електромобила на xiaomi е два пъти по-скъп от твоя автомобил. И какво от това като нямат нищо общо. Китайския автомобил е по-добър от твоя, логично е по-скъп.
  • #12
    Гаден психопат ( преди 3 дни )
    "И митьо, ти сподели клип с децата си по бански на плажа,всички тук разбраха и коя ти е къщата, къде живееш!"Кога съм се снимал децата бе психопат. Наистина си с психични отклонения. Напълно преднамерено те обиждам за да се скриеш по-стар твой обичай. Коя къща? Оная в Пещера? В Казанлък? В Пазарджик? Или още десетина града които се опитахте да налучкате? Фактите които съм споделил за мен се броят на пръстите на ръцете и силно съм съжалил за всеки от тях. Живея под мост и ползвам кракомобил
  • #11
    анонимен ( преди 3 дни )
    В подзаглавието:"Предлаганият в Южна Америка Sportback е по-скъп от Audi Q3 със същото купе" и после четем: "На размери Haval H6 GT достига 4,65 метра дължина, което го прави очевидно по-голям от Q3 Sportback..."?!?! Уж същото купе, но пък е очевидно по-голям?!!? Петрееееее, тъъъъъъп си бе!
  • #10
    анонимен ( преди 3 дни )
    Петре, сравнението ти не е много смислено! Ауди-то 150 коня, най-вероятно само с предно, а Хавал-а в Аржентина 201 коня и 4х4 автоматик, в Бразилия хибрид и 393 коня! Нормално да е с по-висока цена!
  • #9
    РУК ( преди 3 дни )
    И митьо, ти сподели клип с децата си по бански на плажа,всички тук разбраха и коя ти е къщата, къде живееш! Ти ако някога си купиш електричка, ще висиш тук да се хвалиш колко е хубаво, евтино, технологично и колко прости са всички останали!Ти ако имаше електричка, нямаше да се мъчиш всеки път да ме засягаш на тема колко съм се "набутал" аз като съм си взел такава. Ти си караш смрадливия дизел,защото както сам каза - докато нафтата не стане 4лв няма смисъл да сменяш печката.
  • #8
    РУК ( преди 3 дни )
    Митьо, статията е за цена на китайски автомобили в чужбина!Не за технологии, електрици,антиелктрици,фотоволтайци!Този пример е поредния доказващ какво ще се случи при монопол на китайците на даден пазар! Легендата за вечно евтините китайски коли,можеш да си я прокламираш колкото искаш,колкото искаш можеш да плюеш по митата.Но е факт,че всяка държава която иска да има конглокентен пазар,трябва да се защитава от Китай с всякакви средства!
  • #7
    До 5 ( преди 3 дни )
    Ти говориш за неща, които евентуално си прочел, а най-често гледал, в Интернет. Демек твоите приказки са "преразказ по картинка". Затова и са толкова истински и надеждни. Всеизвестно е, че Интернет е символ на "истина". Друг демек - дървен философ.
  • #6
    До 4 ( преди 3 дни )
    Гостенино, да ти припомня ли че при дискусията за средноаритметичното производство на фотоволтаиците, които според тебе произвеждат най-много 3% и то по обяд, успя да включиш в сметките и височината и гръдната обиколка на жена си и да обясниш на всички че планираш да правиш секс тази вечер? Защо мислиш, че всички са като тебе и когато говоря за космоса и млечния път успяват да включат и млечните жлези на жена си в разговора?
  • #5
    До 3 ( преди 3 дни )
    Защо си мислиш че ще споделя дори какви пръчици за хранене ползвам? Откъде знаеш че не карам електромобил или китаец или двете заедно? Няма как да знаеш, защото за разлика от антиелектриците, аз не говоря аз аз аз аз аз а пък ти а пък аз а пък ти а пък аз. Тук говорим за автомобилни технологии, а не за избиване на комплекси. Вие сте тези които говорите за личностните характеристики на събеседника независимо дали става въпрос за автомобили, президента на САЩ или китайската държава.
  • #4
    анонимен ( преди 3 дни )
    МитЕто от години рекламира Тесла,но не си купи.Сега обърна дУпето и рекламира китайски електрички,но не си купува.Кара смърдящ дизел втора употреба.
fallback
Последни