fallback

Масовите китайските коли били евтини? Вижте този Haval H6 GT!

Предлаганият в Южна Америка Sportback е по-скъп от Audi Q3 със същото купе

Китайските автомобилни марки навлизат все по-уверено на различно по света, като предлагат най-различни модели. Част от тях вече притежават ясна идентичност, но други са силно повлияни (да не кажем копирани) от автомобилите на популярни марки, като те най-често се появяват на развиващите се пазари.

Точно такъв е случаят с този SUV от бранда Haval, който принадлежи на Great Wall Motors. Той се казва този Haval H6 GT и силно напомня на Audi Q3 Sportback, като се предлага на пазарите в Аржентина и Бразилия. Нещо повече - цената му и в двете държави е около 51 000 евро. За сравнение, Q3 Sportback в бензиновата версия 35 TFSI (150 к.с.) и богато оборудване струва 47 850 евро.

Друг любопитен момент е, че механиката на Haval H6 GT се променя в зависимост от държавата. В Аржентина се предлага с 2.0 турбо бензинов двигател с 201 к.с., свързан с автоматична трансмисия с двоен съединител със седем предавки и система за задвижване на четирите колела.

В Бразилия обаче китайското SUV купе е plug-in хибрид. То разчита на 1,5-литров бензинов двигател и електромотор, захранван от батерия с 34 kWh. Комбинираната мощност достига 393 к.с., като пробегът само на електричество не се посочва.

И на двата пазара в Южна Америка моделът се предлага с официална гаранция от 3 години или 100 000 км (което от двете настъпи първо), като в оборудването влизат пакет електронни помощни средства за шофиране (ADAS), 19-цолови алуминиеви джанти, двузонов автоматичен климатроник, достъп и старт без ключ, LED фарове и пилотирана скоростна кутия с възможност за смяна на предавките от волана.

На размери Haval H6 GT достига 4,65 метра дължина, което го прави очевидно по-голям от Q3 Sportback, а една от силните му страни е в дизайна. Впечатляващ детайл в тази област е двойният спойлер отзад, като едната част е с четири фиксатора в горната част на задното стъкло, а другата е в долната част на вратата на багажника.

За постигане на спортен имидж има също така двойна хромирана облицовка на ауспуха и черни долни корнизи, заедно с гореспоменатите 19-цолови джанти. В салона се залага на 10,25-инчов цифров приборен панел, 12,3-инчов централен монитор, безжично зареждане на смартфон и информационно-развлекателна система, съвместима с Apple CarPlay и Android Auto.

Още снимки на китайското SUV купе - вижте в галерията:

fallback
  • #3
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Мите, те в Китай продават и милиарди пръчици за ядене на ориз. Въпросът е след като електричка не си купи, барем "евтин и хубав" китаец няма ли да си вземеш? Все пак щом продават по 25 милиона, значи са хубави и оптимизиранимоткъм цена. Ха, ха, ха, хубаво ще ти се посмеем за хиляден път.
  • #2
    анонимен ( преди 2 седмици )
    То ако продажбите на китайски автомобили зависеха от бай ти ***, направо да закриват! Само за мащаб, в Китай всяка година се продават 25 милиона автомобила, а всички автомобили на куп в България натрупани за всички времена са 10 пъти по-малко от годишните продажби на Китай. В големите села в Китай, или в малък квартал на китайските градове, се продават повече нови автомобили отколкото в цяла България.
  • #1
    Бай Ганьо ( преди 2 седмици )
    Да си ги карат китайските рендета.За 50000 евро да карам китаец не мерси.
fallback
Последни