Много фенове на спортните коли откровено не харесват Urus, като според тях това не е „истинско Lamborghini", тъй като споделя базата си с модели като Audi Q8 или Volkswagen Touareg. Високопроизводителният SUV обаче е от жизненоважно значение за италианския производител, тъй като без него марката трудно би постигнала високи резултати.
Urus е истинска печатница за пари на Lamborghini, откакто излезе на пазара през 2017 г. Той е най-продаваният модел от няколко години и е много малко вероятно това да се промени. Преминаването към plug-in хибридно задвижване също не отблъсна клиентите. Обновеният модел се продава само като PHEV, но нова не пречи да бъде дойната крава на компанията.
Италианският производител обяви, че има достатъчно поръчки за Urus, за да бъде запълнено производство за цялата 2025 г. С други думи - ако сега бъде поръчан, автомобилът ще се произведе през 2026 г. Така първото поколение си остава хит на пазара, а второто ще излезе не по-рано от 2029 г., като ще бъде с изцяло електрическо задвижване.
Revuelto - новият флагман на Lamborghini, също се радва на огромен интерес. Времето за чакане на доставка на plug-in хибридния V12 суперавтомобил е повече от две години. Всеки, който подпише днес, ще получи електрифицираното чудовище в края на 2026 г. или началото на 2027 г. Както при Urus, PHEV задвижването на Revuelto не кара богатите клиенти да променят мнението си. Вероятно и защото вече почти няма нови коли с V12.
От Lamborghini казват още, че новият Temerario е бил „много положително приет от публиката" след световната си премиера на Седмицата на автомобилите в Монтерей в средата на август. Този път наследникът на Huracan беше разработен без близнак Audi R8, тъй като компанията разполагаше с достатъчно пари, за да построи сама своята „базова суперкола". Това ни връща обратно към Urus, защото SUV със сигурност помогна на Lamborghini да има достатъчно пари, за да разработи Temerario, без да се налага да мащабира разходите.
Lamborghini продаде рекордните 10 112 коли през 2023 г., а тази година изглежда още по-добра. Италианската марка записа най-добрия си период януари-септември с 8411 доставени автомобила. Това е ръст от 8,6% спрямо първите девет месеца на миналата година.