fallback

Mazda подготвя напълно нов двигател за следващата CX-5

Популярният SUV ще получи хибридна технология Skyactiv-Z

През следващата седмица се навършват осем години от пускането на пазара на второто поколение на Mazda CX-5, което, въпреки напредналата възраст, си остава най-успешният модел на марката на някои основни пазари - като САЩ, например.

Това е и причината, поради която Mazda не само не бърза да променя своя бестселър, но и подготвя мащабни актуализации за следващото поколение, които включват преминаване към хибридни и електрически технологии. Новият CX-5 ще бъде ключов модел във втората фаза от стратегията на Mazda, която включва преход към електрификация между 2025 и 2027 г.

Японската марка е разработила собствено хибридно задвижване, което за разлика от CX-50 Hybrid не използва технологията на Toyota. В Mazda планират значително опростяване на моделната гама на CX-5, като намалят броя на нивата на оборудване и направят колата по-достъпна за купувачите.

До 2027 г. Mazda планира да пусне изцяло електрически модел на нова платформа и продължава да проучва възможността за създаване на plug-in хибриди. Като част от следващата фаза стратегията включва и въвеждането на новия двигател Skyactiv-Z, който осигурява оптимално изгаряне на гориво и подобрена екологичност.

Компанията също така потвърди плановете си да пусне електрически кросоувър, разработен от съвместното предприятие Changan Mazda. Той беше представен от концепцията Arata, която дебютира на автомобилното изложение в Пекин по-рано тази година.

fallback
  • #4
    Коко ( преди 2 часа )
    Тази статия,ако може да се нарече така, е пълен хаос!Каква Мазда 5,може да пишете така и за Мазда 10 или 11.
  • #3
    до 1 ( преди 2 часа )
    Статиите са пълен ужас, но тук ти се бъркаш. Това, за което ти си мислиш, е Skyactive-X - технологията, която много шумно рекламираха, преди да я пуснат, но след това се оказа такъв провал, че вече дори не я споменават. Този Z е нещо ново и явно е свързано с хибриди.
  • #2
    анонимен ( преди 2 часа )
    Всъщност моделът не е на 8 г, а на 14. Въпреки че през 2017 пуснаха нещо, което маркетингът им нарече "изцяло новата ЦХ-5", истината е, че това беше втори фейслифт след този от края на 2015. Не промениха нито платформата, нито двигателите, нито оборудването. Фейслифт.
  • #1
    Караколев ( преди 2 часа )
    Хора, редактирайте малко по-решително, по-амбициозно. Пример - абзац: До 2027 г. Mazda планира. Първо изречение става дума за ел и за plug-in хибриди, във второто изречение намесвате СкайАктив Z, който е ДВГ, съчетаващ предимства на бензин и дизел. Кратки изречения, точки на правилното място, уточнения по детайли! Още, тъкмо в този момент стартира агресивно навлизане на Чанган в Европа, баш с Deepal S07, а къде точно Мазда ще пусне елКО., създаден заедно с ... Чанган, остава висящ въпрос.
fallback
Последни