IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-добрите електрически коли, ако не искате Tesla

Британците посочиха 10 отлични избора за всяка категория и цел

Илон Мъск е в заглавията тези дни, след като обра славата покрай изборите в САЩ и победата на неговия приятел Доналд Тръмп.  Но най-богатият човек в света с все по-токсичната реторика в света има способността да отблъсква доста хора. Така някои собственици на Tesla започват да преосмислят дали трябва повече да карат неговите  автомобили.
 
Жалко, защото компанията прави страхотни двигатели. Най-новият Model 3 е един от най-добрите електрически автомобили, пишат авторите на класацията от британския „Гардиън“. Но ако сте решили да карате електрически коли, а Мъск ви отказва от Tesla, има много други добри опции. Авторът Стив Фаулър лично е шофирал всичките без последната.


Най-добрите електрически коли, ако не искате Tesla (ГАЛЕРИЯ)


 

0 от 500
  • #20
    3 rate up comment 6 rate down comment
    До 19 ( преди 2 седмици )
    Ще сметнеш ли колко пари се изнасят от Европа за покупката на един Пасат, например + 200 000км изминати за 10 години. И колко пари се изнасят от Европа за покупката на една Тесла 3, BYD Seal или Хюндай N5 + 200 000км изминати за 10 години. Мерси!
  • #19
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Въпросче+ ( преди 2 седмици )
    TSLA, с главата добре ли сте? Пред блока може да се монтира ПРОИЗВОЛНА зарядна станция/и. Няма как да се докара това количество енергия ДО НЕЯ. Това съм и написал. Генерирани мощност има!, но са някъде, НЕ СА ДО БЛОКА. Стандартен блок с 4 входа, по 6 етажа, по 2 апартамента по 100kW (в един момент!), смятате ли колко е това. Виждали ли сте на живо зарядна, колко и е дебел кабела? Умножете го по 50 апартамента. Кабел, който прекарва мегавати знаете ли как изглежда?Колче, контакт и .. аман..
  • #18
    6 rate up comment 8 rate down comment
    TSLA ( преди 2 седмици )
    Към 2024г. България е с 25% дял на ВЕИ от общия енергиен микс и 43% АЕЦ. Общо за целия ЕС към момента е 50% дял на чист ВЕИ ток. Нощем и късните часове е силата на ветрогенераторите, през деня са соларите, ВЕЦ и геотермите са денонощно. Тоя ток трябва да се съхранява и балансира. Тук се включват милионите коли на ток. А 60-те милиарда евро за петрол, които сега изнася всеки месец ЕС, остават тук за чист ток, нови коли, хайвер и уиски.ИЗВОД: по-малко с устенцата, повече с ръчичките и краченцата ...
  • #17
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Теслар ( преди 2 седмици )
    ioniq 5N не е зле ако няма да е Тесла. Поне върви и има стойка.
  • #16
    4 rate up comment 4 rate down comment
    TSLA ( преди 2 седмици )
    #16 ние не сънуваме, ние действаме! "Подмяната на парка с електромобили няма да промени съществено потреблението у нас. За една кола са необходими 75-100 киловата. Така че това няма да се отрази на електропотреблението и на енергийния баланс на страната." - Александър Николов, изп. директор на АЕЦ-Козлодуй Живееш в блок, ще зареждаш на заряден хъб като Tremol ИЛИ се обаждаш на Gigacharger за станция пред вас ИЛИ пълниш от Шукото на 5-13 ампера колкото 1 климатик - достатъчно за дневен пробег
  • #15
    5 rate up comment 8 rate down comment
    Въпросче ( преди 2 седмици )
    Утре господ на всички подарява по една електричка, ей така, защото сте слушали. Ако може някой да обясни къде ще се зареждат. Повечето хора в България живеят в блокове. Как всичките тези хора през нощта (нека бъде така) ще си заредят колите едновременно? Нека да бъде през ден, пак същото. Имате ли представа колко МЕГАВАТА трябва да се прекарат до вас. Целите градове трябва да се прекопаят и положат НОВИ кабели, енергийните мощности пак са подарък от господ :). Продължавайте да сънувате ...
  • #14
    6 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Кой иска електричка? Никой не ги иска,затварят заводите за производство на електрички в Европа.
  • #13
    5 rate up comment 4 rate down comment
    EV ( преди 2 седмици )
    Какво ми хвалят евро електрички правени в китай с цена х3 в сравнение с китайските им конглокенти. Защо няма BYD, Dongfeng, Zeekr ??? Иии Dachia Spring , модела е Dongdeng X1 с емблеми Дачия и софтуер за балканите. С цена 6300$ в Китай. Тук я продават на цена от 32000 лв за базов модел.
  • #12
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    какво стана ще ходим ли до резово ключ срещу ключ това е истински тест за пробег време и комфорт на пътуване
  • #11
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Гост ( преди 2 седмици )
    Хюндай йоник с 28 kw. Почти неубиваема батерия. Зарежда със 68kw .