IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-евтините автомобили в Южна Корея

Местните доминират, а цените на някои от тях в България са двойно по-високи

Във всяка страна, дори и най-богатата, има достатъчно хора, за които е жизнено важно да имат кола, но основният фактор при избора все пак си остава цената. Какви евтини автомобили може да се намерят на най-пазарите на основните "автомобилни" страни? Като Южна Корея, например.

Трудно е да си представим, че преди около 40 години южнокорейците се радваха като деца, че страната им сама започна да произвежда автомобили, а пък копието на Jeep CJ5 получи името Korando (Korea Can Do, "Корея го може"). Днес страната с гордост и достойнство носи титлата на един от лидерите в световната автомобилна индустрия. От тогава лозунгът "купувайте местното" се превърна в неразделна част от манталитета на южнокорейците. Затова не е изненада, че петте най--евтини автомобила на този пазар са местно производство.


Най-евтините автомобили в Южна Корея (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #9
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 часа )
    Заради това излиза по-евтино да се внасят коли от Южна Корея и САЩ, като се оказва не е проблем да се регистрират въпреки "специалните" изисквания на фаш. ЕС.
  • #8
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 часа )
    Спортидж там е около 25 евро и е дълга база, тук подобно оборудване след фейслифта дори минава 100к лева и е по-къс, баламурници!
  • #7
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 часа )
    Ами ний сме богати, пък те скъсаняци. Високите при нас цени са резултат на протекционистичната политика на ЕС - мита и ДДС. Което не е непременно лошо, защото ЕС има социални разходи, докато Южна Корея не е от най-щедрите към гражданите си държава. И мисля, че трябва да спрем да се ядосваме за цените на колите. Колкото-толкова. Дали сме прецакани, че сме в ЕС? По-скоро не, ако не бяхме, нямаше да мърморим за цените на новите коли, а че има мита и колите от 500 евро стават 2500 при внос.
  • #6
    3 rate up comment 1 rate down comment
    До 1 и 4 ( преди 7 часа )
    Спрете да мрънкате. Хората пишат статии, които дават любопитна информация. Като не ви е интересно, не четете. Заглавието казва за какво става дума. Най-големият грях е човек да иска другите да мислят като него, да харесват същите неща и да имат същите разбирания за живота.
  • #5
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 9 часа )
    3 - е това е дискутирано много пъти - основата е меснто законодателство. Дори в Европа един и съща кола (марка, модел, оборудване) от Гърция до скандинавието цената варира до 2х. Асистентите влияят на цената с доста на 100Е
  • #4
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 10 часа )
    много ни е важно какви са цените в Кореа, ама много !
  • #3
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Лудория ( преди 11 часа )
    Някой може ли да опише какво налага толкова голяма разлика в цената там и тук? Транспорт и навярно някои мита ясно. Но има ли още нещо? Това за електронните асистенти нали твърдяха, че повишава цената с около 100 евро?!
  • #2
    7 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 12 часа )
    Нормално е там да са по-евтини, не само,че са местно производство. Предполагам, че не с наблъскани с всички системи, които са задължителни за Европа.
  • #1
    10 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 12 часа )
    Илияне , не ме нтересуват цените в САЩ или Южна Корея! Искам да знам,кои са най-евтините коли в Папуа Нова Гвинея и в Куба?:))