fallback

10 от най-икономичните дизелови коли в историята

Dieselgate плюс хибридите и електричките са на път да затрият любимците на Европа

Години наред, направо десетилетия, дизелите бяха безспорни майстори на икономията на гориво. С нарастващата популярност на електричките и покрай скандала Dieselgate те излязоха от мода. Е, на Запад.

У нас са доста тачени все още. И има защо. Съвременни дизелови автомобили сега са по-ефективни от всякога. И незнайно защо са подложени на тези гонения от ЕС.

10 от най-икономичните дизелови коли в историята (ГАЛЕРИЯ)

 

fallback
  • #23
    бачо Колю ( преди 37 минути )
    Ха,на буля пежо 308 1,6 хди 92 коня навън с трима души,багаж и климатик дава 3,8л/100.В града с нейното каране прави 5,5 и то сутрин и вечер в трафика.Тия кво се дуят с тия разходи на нови дизели.На буля глокника е 2008 година.
  • #22
    анонимен ( преди 57 минути )
    17-ти, този разход, при каква скорст на У е? Карам 6-к, 300кс комби - преди 2 дни даде 5/100 (заради трафика се движехме с около средно 80) и 8.1 при 160-170 (за 560км). На 130-140 на темпомат се върти около 6/100, 150 е към 7 и малко. (Но горивото също оказва влияние, може да даде до 1-2/100 разлика, както ми е се случвало в БГ независимо че пълнех на ОМВ или Франция на Тотал, Испания/Португалия/Гърция БП). Да идва малко над У..може би, но не е нещо фрапантно.
  • #21
    Турбо ( преди 1 час )
    Колко да са различни размерите,Тесльо. Дължина 4,75 Тесла/4,4 Партнер,широчина 1,92/1,81, височина 1,624/1,852, тегло 1,979/1,435, тегло с товар 2405/2040, багажник 2041/3000 литра
  • #20
    До 16 ( преди 1 час )
    Като си я купуват а не си я произвеждат, държавата ги товари с непосилни такси за пренос и разпределение, както и други мрежови такси. Неслучайно В Германия има най-много фотоволтаични покриви върху жилищни сгради и най-много батерии за съхранение на глава от населението. Не пестят от така или иначе евтината електрическа енергия, а пестят от скъпите такси за пренос на тази енергия.
  • #19
    Preslav ( преди 1 час )
    Че фият 1.9 jtd над милион км.и повече от 20г.дава разход на дълго 4л.Къде е прогресът искам да попитам?
  • #18
    До 17 ( преди 1 час )
    Нали ти е казал човека, неговата баничарка с два тона багаж харчи 4, 5 на 100 с магистрална скорост. За по-голяма достоверност може да питаш и дизела, който минава по 100 000 км годишно с неговата баничарка и също харчи 4,5 на 100. Няма баничарка която да харчи повече!
  • #17
    До Турбо ( преди 2 часа )
    Разходът на ток, който съм дал, е за Тесла У. Кажи ми кой дизел със същите размери харчи 4, 5.
  • #16
    анонимен ( преди 2 часа )
    Тротинетка,защо Мишлен,Ауди и Фолксваген затварят заводи в Европа,при толкова "евтина" възобновяема енергия?
  • #15
    Турбо ( преди 2 часа )
    Тесльо,какъв е този разход 7/100 за дизел? Моята баничарка е под 4,5/100 по 2,50 лв/л на ОМВ е 11,25 лв/100.Дълъг път да речем до Италия, Гърция или Турция веднъж седмично.
  • #14
    До 12 ( преди 3 часа )
    Все още не сте схванали идеята, че възобновяемата енергия е евтина. Много евтина до безплатна, но съхранението засега е скъпо, защото батериите са скъпи. Колкото повече батерии от електромобилите излизат от употреба, толкова по-евтини и достъпни ще стават. Тогава и съхранението ще е евтино, а съответно и токът както за зареждане, така и за други нужди. Батериите които излизат от употреба от електромобилите и отиват за съхранение ще растат с геометрична прогресия през годините и ще стават милиони
fallback
Последни