fallback

10 от най-икономичните дизелови коли в историята

Dieselgate плюс хибридите и електричките са на път да затрият любимците на Европа

Години наред, направо десетилетия, дизелите бяха безспорни майстори на икономията на гориво. С нарастващата популярност на електричките и покрай скандала Dieselgate те излязоха от мода. Е, на Запад.

У нас са доста тачени все още. И има защо. Съвременни дизелови автомобили сега са по-ефективни от всякога. И незнайно защо са подложени на тези гонения от ЕС.

10 от най-икономичните дизелови коли в историята (ГАЛЕРИЯ)

 

fallback
  • #33
    анонимен ( преди 1 месец )
    Последният не е автомобил, а триколка.
  • #32
    мерцедес ( преди 1 месец )
    Мерцедес GLE220d 6/100
  • #31
    Борисов ( преди 1 месец )
    МB 220cdi ,6 скорости, 143 конски сили 3,6 литра на 100км
  • #30
    До #22 ( преди 1 месец )
    БМВ с двигател 2.0 дизел харчи между 5 и 7 л/100км. Смятай го както искаш, но на магистрала електрокарът е далеч зад него. А да си знаеш, че съм фен на електрички, но ползвам основно за градско.
  • #29
    БайБоцимир ( преди 1 месец )
    Карал съм много коли за моите доста десетилетия. За нормален автомобил, не някаква кошница,метър на два, не съм срещал по-добър дизелов двигател от тези на БМВ или да кажем ФауВе. Но съотношение мощност/разход на гориво/удоволствие от шофирането, БМВ са непобедими при дизеловите двигатели!
  • #28
    Qqqqqq ( преди 1 месец )
    FIAT YNO 13.DIZEL,1996..разход 3.5.нафта,градско,вечен,кво са постигнали
  • #27
    анонимен ( преди 1 месец )
    BMW 320d f 30 184 КС автомат D - BG 2000км средна скорост 106км разход на гориво 4.8л ,а вие ми хвалете тия малолитражни.
  • #26
    До 22 ( преди 1 месец )
    Тесла У харчи 15 квтч с до 100. Със 130 е около 20, а със 140 около 21. Малко ме съмнява шестак дизел да харчи 6 със 140, ама няма да спорим за това. Няма да си сменя колата даже и такъв дизел да харчи 2/100, както и ти едва ли би сменил твоята, въпреки че ако зареждаш вкъщи, ще плащаш 3 лева на 100. За мен са важни предимствата, които имат ел колите. Мощност, по-широки, с по-големи багажници, тихи и да не мислиш за масла, филтри, ремъци, ролки и т.н. са неща, които няма да ме върнат към ДВГ.
  • #25
    Мдаа.. ( преди 1 месец )
    На балканите е ясно. На брадва се сяда без проблем, стига немска да е.
  • #24
    CFM56 ( преди 1 месец )
    В статии и анализи в EU като неписан закон е прието нито дума да не се обелва за италианските JTD/JTDm-jet дизелови мотори. Тия рекламни разходи днес от 4л/100км, спокойно и отдавна са факт, а Fiat Grande Punto например, със1.9 JTD от 75/90к.с. мисля може да свали дори под 4/100.Как никъде не се се уточни, че повечето CDTi дизели в Opel са ребрандиран JTDM мотор от Fiat.Преди мълчаха и за японците и корейците, но все по-трудно ги отричат вече ;)
fallback
Последни