fallback

10 от най-икономичните дизелови коли в историята

Dieselgate плюс хибридите и електричките са на път да затрият любимците на Европа

Години наред, направо десетилетия, дизелите бяха безспорни майстори на икономията на гориво. С нарастващата популярност на електричките и покрай скандала Dieselgate те излязоха от мода. Е, на Запад.

У нас са доста тачени все още. И има защо. Съвременни дизелови автомобили сега са по-ефективни от всякога. И незнайно защо са подложени на тези гонения от ЕС.

10 от най-икономичните дизелови коли в историята (ГАЛЕРИЯ)

 

fallback
  • #23
    CFM56 ( преди 2 седмици )
    Alfa Romeo 147 1.9JTD нов внос, лятото след закупуване.Общо 527км с 22 литра дизел. Лично шофирах. 90-110км/ч.Сам, без багаж. Не пипна от българи, никога преди не карана в България. Чисто нов ЕГР сменян в Австрия, сналичен катализатор. Около 350км на климатик, после се стъмни и не беше жега. Работата е там, че относно ДВГ, чисто инженерно идеите им се поизчерпаха и макар, че днес прокламират разходи от 4/100, тия неща отдавна не са събитие.С батериите обаче, нещата още не са на ...
  • #22
    анонимен ( преди 2 седмици )
    До 21.Тесла У си вози 500 кила батерии, вместо полезен товар.Кой луд ще избере Теслата?
  • #21
    До 21 ( преди 2 седмици )
    И сега Тесльо и клакьорите му ще ти извадят вечния аргумент: а Партнер-а ускорява ли от 0 до 100 за 5 секунди като Тесла У? Ха, така, да видиш ти Партнер тесла дали яде, амаха.
  • #20
    бачо Колю ( преди 2 седмици )
    Ха,на буля пежо 308 1,6 хди 92 коня навън с трима души,багаж и климатик дава 3,8л/100.В града с нейното каране прави 5,5 и то сутрин и вечер в трафика.Тия кво се дуят с тия разходи на нови дизели.На буля глокника е 2008 година.
  • #19
    Турбо ( преди 2 седмици )
    Колко да са различни размерите,Тесльо. Дължина 4,75 Тесла/4,4 Партнер,широчина 1,92/1,81, височина 1,624/1,852, тегло 1,979/1,435, тегло с товар 2405/2040, багажник 2041/3000 литра
  • #18
    До 16 ( преди 2 седмици )
    Като си я купуват а не си я произвеждат, държавата ги товари с непосилни такси за пренос и разпределение, както и други мрежови такси. Неслучайно В Германия има най-много фотоволтаични покриви върху жилищни сгради и най-много батерии за съхранение на глава от населението. Не пестят от така или иначе евтината електрическа енергия, а пестят от скъпите такси за пренос на тази енергия.
  • #17
    Preslav ( преди 2 седмици )
    Че фият 1.9 jtd над милион км.и повече от 20г.дава разход на дълго 4л.Къде е прогресът искам да попитам?
  • #16
    До 17 ( преди 2 седмици )
    Нали ти е казал човека, неговата баничарка с два тона багаж харчи 4, 5 на 100 с магистрална скорост. За по-голяма достоверност може да питаш и дизела, който минава по 100 000 км годишно с неговата баничарка и също харчи 4,5 на 100. Няма баничарка която да харчи повече!
  • #15
    До Турбо ( преди 2 седмици )
    Разходът на ток, който съм дал, е за Тесла У. Кажи ми кой дизел със същите размери харчи 4, 5.
  • #14
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Тротинетка,защо Мишлен,Ауди и Фолксваген затварят заводи в Европа,при толкова "евтина" възобновяема енергия?
fallback
Последни