fallback

Как се увеличава мощността на двигателя със завъртане на свещите

Идеята е на механици на състезателни автомобили, които използват този метод

На пръв поглед няма разлика в това как се завинтва запалителна свещта на двигателя. И изглежда малко вероятно нещо да се промени, но се оказва, че това е възможно. Нещо повече - така се променя мощността на самия двигател, категорични са механици на състезателни автомобили, които използват този метод.

Идеята е, че по време на процеса на завиване на свещта на етап на затягане празнината между електродите трябва да бъде насочена към далечната стена на горивната камера. Това разположение може да се постигне по-големи свещи или чрез инсталиране на допълнителни шайби. Поради това ъгълът на завъртане на свещта върху скобата се променя, въпреки че свещта влиза в горивната камера с по-къса дължина.

Каква е целта на подобни действия? Такива манипулации със запалителната свещ ви позволяват да постигнете оптимална посока на искрата и да увеличите скоростта на изгаряне на сместа въздух-гориво. Оказва се, че искрата е насочена директно в целия обем на горивната камера, а не в най-близката стена на цилиндъра.

Проведените експерименти с произволно разположение на електродите в горивната камера разкриват кой е най-удачният вариант. Разликата в промените в ефективността на двигателя показват 2% увеличение на мощността. В допълнение към това, при неоптимална посока на електродите, двигателят се разклаща забележимо на празен ход при минимални обороти. С увеличаване на скоростта треперенето намалява.

Следователно можем да се отбележи предимството на свещите с няколко електрода. За тях посоката на искрата няма значение.

fallback
  • #15
    До 12 ( преди 3 седмици )
    Главата на двигателя НЕ се пука от пре на_тягане на запалителната свещ "умни_ко", а ако се къса ОТ НЕЗНАНИЕ и Некадърност , запалителната свещ се къса в основата на керамичният изолатор, а долната и част тази с полюсите остава навита в резбата, и после .....
  • #14
    НиКо ( преди 1 месец )
    Когато, преди много години видях за първи път искрова свещ с няколко отрицателни електоди, ми обясниха, че е за самолетен двигател с удължен цикъл на искрата, или т.н. вихрова искра. Използването на мултиелктродни свещи в ДВГ на автомобил е умесно само при запалителни системи с електронно упревление на продължителността на искрата, което не е налично при всички автомобили. За това, използването на свещи препоръчани от производителя на двигателя е най-подходящият вариант.
  • #13
    Хохо бохо ( преди 1 месец )
    Кой го пише тези тъпотии .Може би трябва да се ориентират на изток към Китай
  • #12
    анонимен ( преди 1 месец )
    Дасе натяга докато се спука главата
  • #11
    Жоро ( преди 1 месец )
    Не разбрах коя е тази празнина, която трябва за е към стената на цилиндрите?
  • #10
    Гост ( преди 1 месец )
    Извинете, какво да правим със свещите с три електрода?
  • #9
    Иван вановеца ( преди 1 месец )
    Аз на моята талига и навивам калчище и така сия правя бегачка ,регулирам колкото си пожелая
  • #8
    Иван ( преди 1 месец )
    Не вярвайте на глупости. Свещите са тези, които препоръчва фирмата производител. Всяка друга сложена за тунинг, може да доведе до трагични последици за двигателя.
  • #7
    анонимен ( преди 1 месец )
    Не е на Далавера да сипеш 100 октана ...сипах и стана куц кон ...кой знае каква боза е ....вече само стандарт и толкуз ...тарикатлъка и тежкарлъка излизат скъпо ....
  • #6
    Момент ( преди 1 месец )
    Ха-Ха-Ха....не го вярвам
fallback
Последни