IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

„Най-чистото“ Porsche 911 вече е само с ръчни скорости

Обновената Carrera T отслабна и получи версия кабриолет

Няколко седмици след представянето на обновеното Porsche 911 (992.2) германският производител представи новата олекотена версия Carrera T. Това е нивото на оборудване, признато като „най-чистото“ за шофиране, благодарение на намаленото тегло - 1478 кг (42 по-малко от нормалната Carrera) и преди всичко на шестстепенната механична скоростна кутия и изключително задвижване на задните колела.


Porsche 911 Carrera T


Новото Porsche 911 (992.2) Carrera T е оборудвано с управление на задния мост и окачване със специални настройки. То се позиционира между Carrera с 394 к.с. и Carrera GTS с 541 к.с., като е оборудвано с 3,0-литров шестцилиндров „боксер“ с две турбини (също с 394 к.с.), съчетан с ръчна скоростна кутия. Тя има функция за компенсиране на разликата в скоростта при превключване на по-ниска предавка. Със стандартния пакет Sport Chrono, тази нова версия на 911 ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,5 секунди (кабриолетът се нуждае от 4,7) и максимална скорост от 293 км/ч.

След обновяването Carrera T получа подобрена спирачната система с дискове с диаметър 350 мм и шестбутални фиксирани предни апарати. Колата вече може да бъде оборудвана и със спортна изпускателна система, налична без допълнително заплащане. В оборудването влиза и окачване PASM, което вече е стандартно и може да намали височината на каросерията с 10 мм.


Porsche 911 Carrera T


Една от най-големите новости на Carrera T за 2024 г. е добавянето версия кабриолет, която е олекотено благодарение на добавянето на по-тънки прозорци и премахването на част от вътрешния изолационен материал. Също така трябва да бъде отбележи, че задният спойлер е напълно преработен, като е вдъхновен от този на новото 911 Carrera GTS.

Обновеният интериор стандартно е оборудван с хронометър от пакета Sport Chrono и скъсен скоростен лост с копче от орехово дърво. Стандартното оборудване включва и GT спортен волан, покрит с кожа и отопляем, или покрит с Race-Tex.


Porsche 911 Carrera T


Стандартните спортни седалки са черни, електрически регулируеми и централната част е тапицирана със Sport-Tex. В същото време олекотените монококови седалки и седалки Sport Plus с много електрически настройки се предлагат като опции.

Новото Porsche 911 Carrera T вече може да бъде поръчано на някои пазари в Европа, като цените стартират от 147 320 евро за купето и 161 751 евро за кабриолета.


Още снимки на обновеното 911 Carrera T - вижте в галерията:


0 от 500
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Турбодизел ( преди 3 седмици )
    Преди 20 години базовата Carrera струваше 82000 . Какво пък чак толкова се промени в нея че да и търсят двойно пари сега?
  • #5
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Факт ( преди 3 седмици )
    Тая кола винаги е изглеждала и е била нелепа.
  • #4
    2 rate up comment 5 rate down comment
    тия ( преди 3 седмици )
    докога ще правят тая костенурка един и същ дизайн от 60год. Аз като автомобилен почитател вече не се впечатлявам особено на Porsche. Не може всяко следващо да е като facelift на предишното. *** марка и традиции ще каже някой, да *** не е носим същите дрехи, които бяха на мода през 90-те например.
  • #3
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Истинските мъже ( преди 3 седмици )
    ще трябва да се карат с повишено внимание
  • #2
    1 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Мдаа в нета е пълно с клипчета с подобни "чисти" автомобили с ръчни скорости без електронни асистенти за стабилност и сцепление и мощност на малък кораб. Резултатът е красив пирует и разбиване в някое дърво или мантинела.
  • #1
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 3 седмици )
    Аз лично съм фен на автоматика и карам такива коли от 2010-та. Зарекъл съм се да не си купувам ръчка вече. Наскоро шофирах Форд Мустанг ГТ с ръчни скорости. Трябва да призная че на 5.0 двигател, и автоматична междинна газ усещането е друго. Ако можех да си угаждам това порше е супер, въпреки калпавия превод на статията.