fallback

Суперевтин всъдеход на рама от Toyota излиза догодина

Моделът се нарича Rangga и е на базата на пикапа Hilux Champ (ВИДЕО)

Новият всъдеход Toyota Rangga беше представен на автомобилното изложение в Индонезия. Формално това е концепция, но серийната версия ще се появи на пазарите от 2025 година. Подробности съобщава сайтът GaadiWaadi.

Всъдеходът е създаден на платформата на пикапа на рама Toyota Hilux Champ, на цената му е учудващо ниска - само 12 000 долара. Предната част на двата автомобила е идентична, но вместо товарната платформа на пикапа всъдеходът Rangga получава каросерия.

4.5-метровият SUV се отличава с насечен дизайн с извита линия на прозорците, големи фарове и масивен пластмасов защитен бодикит. Страните са украсени с интересно щамповане.

Насечените повърхности преобладават и в купето. Всъдеходът е седемместен - монтирани са три реда седалки. На централния панел е разположен седеминчов сензорен дисплей. Мултимедийната система е допълнена от Android Auto и Apple CarPlay.

Освен това бюджетният модел е оборудван с двузонов климатроник, камера, сензори за паркиране, ABS и 2 въздушни възглавници. Според създателите на модела, в него има всичко най-необходимо.

Новият SUV Toyota Rangga е оборудван с 2.4-литров турбодизел с мощност 150 к.с. и с шестстепенна автоматична скоростна кутия. Задвижването на всички колела е допълнено с редуктор, така, че проходимостта му е гарантирана.

За съжаление този евтин всъдеход не е предназначен за пазарите в Европа и респективно - у нас.

fallback
  • #13
    Hvaliprats ( преди 30 минути )
    Тротинетка, китайците ще изпреварят Тойота, когато започнат да предлагат по-качествен продукт на по-ниска цена. Без субсидии, защото ще им наложат мита. Цената е лесна, но качеството е трудно, то и до 2040 не виждам как ще се случи.
  • #12
    анонимен ( преди 1 час )
    Не се излагайте, това е нещо като Джимни и тук няма шанс да дойде някога, в индия такива ми коли се продават от десетилетия.
  • #11
    анонимен ( преди 1 час )
    Лелеее, при 12хил долара за такъв нормален автомобил, не само БУД, а и цялата китайска електрическа индустрия ще види зор да се наложи в Азия, а какво ли остава за Япония, както бълнува местната електрическа латерна. Той акъл за 3 стотинки нацяло няма, залагал бил на ръст на тези пазари. Смехория!
  • #10
    До пръдливия ( преди 2 часа )
    Иначе съм напълно съгласен, че най-губещи в момента са европейците и ще станат още по-губещи ако наистина се откажат от електромобилите. За разлика от тях, Toyota все още има теоретичен шанс за пет-шест години надмощие, преди да бъде изпреварена от китайците. От една страна заради липсата на зарядна инфраструктура и естествено забавяне, заради изчакване на новите технологии на батериите, а от друга страна защото все още има сектанти които не желаят да разсъждават самостоятелно и вярват на гурута
  • #9
    До пръцльо ( преди 2 часа )
    "няма изгледи да се промени в следващото десетилетие." Дефинирай десетилетие? Понеже сте функционално неграмотни антиматематици дори когато пишете, винаги се налага да задавам допълнителни въпроси за да разбера какво точно искаш да кажеш. Следващото десетилетие като следващите 10 години от 2025 до 2035? Или следващото десетилетия в календара. Ако Днес сме в десетилетието от 2020 до 2030, то следващото е до 2040? Според мен не си прав и за двата случая но ми е любопитно в какво ВЯРВАШ?
  • #8
    анонимен ( преди 2 часа )
    На базата на Хайлукс, макар и орязан модел, автомат, 2.4 дизел, редуктор, 7 местен, клима, ефтин, жалко, че няма да го има в Европа. Много хора биха си купили, но ще подбие другите им модели. За тези пари и китайцитр ще се озорят да извадят конглокент.
  • #7
    Hvaliprats ( преди 2 часа )
    Тротинетка, пак ли словестни ***? Най-губещи от ръста на китайците са европейците, не японците. Тойота са най-големите в бранша и това няма изгледи да се промени в следващото десетилетие.
  • #6
    Караколев ( преди 2 часа )
    Поглед в заглавието и намираме думичката "рама" ОТ Тойота. Това е подсказка, че средството е изградено от НеТойота, но върху ШАСИ на Тойота? Формална логика и елементарен анализ на съдържанието на думи."ОК"! В подзаглавието откривам известно двусмислие? Кой все пак прави това? После виждам снимката, значи все пак е Тойота. Надолу в текста откривам думата "платформа", което строго погледнато принадлежи към транспортни средства с друга конструкция. Вие сте профисайт, нали? Внимание върху думите!
  • #5
    анонимен ( преди 2 часа )
    Залагам на ръст на китайците и спад на японците на всеки един от тези пазари без изключение. Като бонус мога да включа и Япония, което ще е повече от иронично и плачевно.
  • #4
    До 3 ( преди 2 часа )
    Объркал си епохите! Докато аз ти говоря за светлото бъдеще на китайските производители както на пазара на хибриди така и на пазара на електромобили, ти ми говориш за славното минало на Toyota. Защо смяташ, че едното изключва другото и не може и двете да са верни? Да си поговорим за бъдещето на Toyota и китайските производители! Щом толкова те влече, може да включиш и останалите японци? Как ще се движат продажбите на всеки от тях на американските, европейските и азиатските пазари в бъдеще?
fallback
Последни