fallback

Заводът на Audi в Брюксел изглежда обречен на закриване

26 оферти за бъдещето на предприятието са били отхвърлени

През лятото Audi разкри, че иска да прекрати производството на семейството Q8 e-tron по-рано и да обсъди варианти за бъдещето на завода в Брюксел, където се произвеждат кросоувърите. Тогава германският производител съобщи, че търсенето на моделите е намаляно, а белгийското предприятие е изправено пред „структурни предизвикателства“, които включват високи логистични разходи, които няма как да бъдат намалени заради местоположението му близо до центъра на града.

За да бъде разрешени тези проблеми, Audi обяви намерения за извършване на преструктуриране, което в крайна сметка може да доведе до „прекратяване на дейността, ако не бъде намерена алтернатива“. За съжаление на служителите към момента нещата не изглеждат добре.

Пред Autonews Europe главният оперативен директор на завода Герд Уокър призна, че не е намерена „жизнеспособна и устойчива концепция“, въпреки интереса от 26 заинтересовани страни. Нито едно от предложенията не е приета, а Volkswagen Group е решила да не произвежда друго превозно средство в завода или да намери друго приложение за съоръжението.

Това звучи като последен пирон в ковчега на завода. Представители на синдикатите, които преговарят за бъдещето на предприятието, признаха, че близо 3000 работни места вероятно ще бъдат загубени, тъй като единственото нещо, което прави ръководството е „да закрие завода възможно най-бързо“.

Не е ясно каква сума иска Audi за съоръжението, но най-вероятно в компанията се надяват, че митата върху китайските електромобили могат да насърчат автомобилните производители от азиатската държава да се сдобият с производствена площадка в Белгия. Твърди се, че Nio е една от компаниите, които се интересуват от завода, но нейният изпълнителен директор нарече това „безпочвени слухове“.

fallback
  • #14
    До РУК ( преди 2 месеца )
    Ауди Q4 e-tron се произвежда в Цвикау, e-tron GT RS се произвежда в Некарлзулм, Q6 e-tron се произвежда в Инголщадт. Ти ако искаш си гледай завода всеки ден.
  • #13
    РУК ( преди 2 месеца )
    И BTW, този завод ми е на 3 часа и го виждам кажи речи веднъж всеки месец. Знам доста неща за него. Ти научи за него от тази статия и уикипедия. Но мерси, че си направи труда да споделиш :-)
  • #12
    РУК ( преди 2 месеца )
    До 8-още 2018,включително хора в Ауди,казаха,че инвестиция в този завод е изключително лоша идея.Наляха една камара пари,да го разширят и преобразуват. За 6 години едва произведоха 200 000 коли там. И сега ще платят още повече пари на саратените работници.Извинявай, че като написах "планираха" не уточних с 5 коментара, че имам предвид настоящия завод за е-трони, заради слабото търсене на които реално го затварят!Просто вече няма смисъл пак да го прекофигурират
  • #11
    РУК ( преди 2 месеца )
    До 8-сори уикипедйчо,но с 500 букви в коментар не мога да разкажа цялата история на завода и чак тогава да изразя мнение!Нали не вярваш че на завода от 1948г само са му сменили дограмите и сега там правят е-трони?Правеха де!2018 когато взеха решение да там да е "меката"на е-трон и да разширяват още завода,вече беше,че са адски неконглокетно способни с производство в Белгия.Преместиха малките модели да се правят в Испания,а модели които никой не търси оставиха на скъпото производство.Страна логика
  • #10
    Друг Гост ( преди 2 месеца )
    Ами то всичко в Брюксел изглежда обречено на закриване
  • #9
    Тинтири_минитири ( преди 2 месеца )
    До 6... а не мислиш ли, че не може Партията да казва какво да произвеждаш и когато пазара не го ще да фалираш? Проблема в Европа не в "боклучавия дизел", а че едни ментално ограничени полит престъпници набедиха дизела и му направиха живота черен! Махни ограниченията и ще видиш какво се купува! И как мислиш на пазари като Южна Америка, Африка и Азия какви коли ще се купуват?!!! Кое производство има повече потенциал?! Играете си с пазарната икономика по комунистически и е ясно какво ще последва!!!
  • #8
    Do 1 ( преди 2 месеца )
    Заводът го има oт 1948, а от 1970, негов пълноправен собственик е VW. Произвеждат се предимно автомобили VW. От 2006 се преименува като завод на Audi. (справка: Wikipedia)
  • #7
    петър ( преди 2 месеца )
    каква хубава джамия ще стане като махнат завода
  • #6
    Факт ( преди 2 месеца )
    Логично е като правиш не конглокентни боклутси да закривяш и фалираш.Не може 30 години да пробутваш боклукчав дизел и да чакаш успех
  • #5
    Тинтири_минитири ( преди 2 месеца )
    Колега, няма да го изместят. До сега беше прикрит - вече ще бъде много, много ясно изразен. Неолиберализма е откровен марксистки комунизъм - сега вървим към ясно дефиниран евро-фашизъм... но за съжаление хората ще се събудят като огладнеят, щото празния стомах учи най-бързо!.. за съжаление си мисля, че ще е твърде късно за европейската икономика
fallback
Последни