fallback

Заводът на Audi в Брюксел изглежда обречен на закриване

26 оферти за бъдещето на предприятието са били отхвърлени

През лятото Audi разкри, че иска да прекрати производството на семейството Q8 e-tron по-рано и да обсъди варианти за бъдещето на завода в Брюксел, където се произвеждат кросоувърите. Тогава германският производител съобщи, че търсенето на моделите е намаляно, а белгийското предприятие е изправено пред „структурни предизвикателства“, които включват високи логистични разходи, които няма как да бъдат намалени заради местоположението му близо до центъра на града.

За да бъде разрешени тези проблеми, Audi обяви намерения за извършване на преструктуриране, което в крайна сметка може да доведе до „прекратяване на дейността, ако не бъде намерена алтернатива“. За съжаление на служителите към момента нещата не изглеждат добре.

Пред Autonews Europe главният оперативен директор на завода Герд Уокър призна, че не е намерена „жизнеспособна и устойчива концепция“, въпреки интереса от 26 заинтересовани страни. Нито едно от предложенията не е приета, а Volkswagen Group е решила да не произвежда друго превозно средство в завода или да намери друго приложение за съоръжението.

Това звучи като последен пирон в ковчега на завода. Представители на синдикатите, които преговарят за бъдещето на предприятието, признаха, че близо 3000 работни места вероятно ще бъдат загубени, тъй като единственото нещо, което прави ръководството е „да закрие завода възможно най-бързо“.

Не е ясно каква сума иска Audi за съоръжението, но най-вероятно в компанията се надяват, че митата върху китайските електромобили могат да насърчат автомобилните производители от азиатската държава да се сдобият с производствена площадка в Белгия. Твърди се, че Nio е една от компаниите, които се интересуват от завода, но нейният изпълнителен директор нарече това „безпочвени слухове“.

fallback
  • #10
    Друг Гост ( преди 28 минути )
    Ами то всичко в Брюксел изглежда обречено на закриване
  • #9
    Тинтири_минитири ( преди 1 час )
    До 6... а не мислиш ли, че не може Партията да казва какво да произвеждаш и когато пазара не го ще да фалираш? Проблема в Европа не в "боклучавия дизел", а че едни ментално ограничени полит престъпници набедиха дизела и му направиха живота черен! Махни ограниченията и ще видиш какво се купува! И как мислиш на пазари като Южна Америка, Африка и Азия какви коли ще се купуват?!!! Кое производство има повече потенциал?! Играете си с пазарната икономика по комунистически и е ясно какво ще последва!!!
  • #8
    Do 1 ( преди 1 час )
    Заводът го има oт 1948, а от 1970, негов пълноправен собственик е VW. Произвеждат се предимно автомобили VW. От 2006 се преименува като завод на Audi. (справка: Wikipedia)
  • #7
    петър ( преди 1 час )
    каква хубава джамия ще стане като махнат завода
  • #6
    Факт ( преди 1 час )
    Логично е като правиш не конглокентни боклутси да закривяш и фалираш.Не може 30 години да пробутваш боклукчав дизел и да чакаш успех
  • #5
    Тинтири_минитири ( преди 2 часа )
    Колега, няма да го изместят. До сега беше прикрит - вече ще бъде много, много ясно изразен. Неолиберализма е откровен марксистки комунизъм - сега вървим към ясно дефиниран евро-фашизъм... но за съжаление хората ще се събудят като огладнеят, щото празния стомах учи най-бързо!.. за съжаление си мисля, че ще е твърде късно за европейската икономика
  • #4
    анонимен ( преди 2 часа )
    После защо "крайно-дясното" едвам го удържат в момемтна.
  • #3
    анонимен ( преди 2 часа )
    "Настъпващ" еврофашизъм, Тинтири_минтири? Извинявам се, но той си е тук от поне 15 години. По-скоро ще видиш, как ще го изместят. Неолиберализмът се оказа едно недоносче на фашазмът.
  • #2
    Тинтири_минитири ( преди 3 часа )
    Тя Европа е обречена с тоя настъпващ еврофашизъм, вие за един завод се кахърите. Мишелин затраваря във Франция, ФауВе и БМВ в Германия ЗедЕф съкращава 25% от персонала си основно в Европа... Много скоро глада ще ви накрая ПАК да почнете да си ползвате кокошите мозъци...
  • #1
    РУК ( преди 4 часа )
    Този завод беше недоразумение още като се планира!Здравия разум говори, че заводи в Германия строиш да подхранваш вярата на немците,че купуват немско, а заводи в чужбина строиш където е най-изгодно за производство и логистически лесно за снабдяване. Брюксел не отговаря на нито един разумен довод!Просто VW решиха да подхранят пропагандата като вдигнат завод за електрички на метри от мястото като се гласуват законите в тяхна полза. Е, нещата леко се объркаха ......
fallback
Последни