fallback

Mercedes се разделя с още популярни модели

Комбитата C-Class и E-Class няма да получат наследници

Mercedes-Benz беше принуден да поиска от властите в ЕС облекчаване на новите стандарти за вредни емисии, тъй като е един от производителите, които се намират в трудно положение заради голямата си гама от модели. Марката е представена във всички пазари емисии, което води до по-голяма предлагане, което не се покрива от продажбите.

В концерна за наясно, че имат повече модели от необходимото и съответно трябва да опростят гамата си, за да се справят с новите стандарти за емисии. Положението се усложнява и от ниските продажби на електромобили по света, тъй като именно моделите на ток играят важна роля за намаляване на емисиите. Затова и в Mercedes нямат друг изход, освен да намалят броя на продадените модели.

Вече е ясно, че дните на B-Class са преброени, същото се отнася и за A-Class, като се очаква двата модела да изчезнат през 2026 г.. Двата купеобразни кросоувъра GLC Coupé и GLE Coupé също вероятно ще отпаднат, въпреки че именно това дуо SUV носи високи маржове на печалба заради високата си цена. И отказа от тях е много рискован, защото е свързан със загуба на клиенти, харесващи този тип каросерия.

Според информация на Motor.es в Mercedes обмислят внимателно и още един много рискован ход - отказ от популярните комбита C-Class Estate и E-Class Estate. За това се говори от години, но фактът, че двата модела са много търсени в централната и северната част на Европа от клиенти, които не искат SUV, досега спираше ръководството на компанията от подобен ход.

Последствията от отказа от комбитата може да нанесе сериозен удар на Mercedes и затова в Щутгарт обмислят по-внимателен подход. Двата модела ще бъдат оставени на пазара до края на жизнения им цикъл, но няма да получат наследници. И така, който иска комби с трилъчева емблема, ще трябва да се насочи към SUV. Или към модел на друга марка, въпреки че автомобили от този клас почти не останаха.

fallback
  • #9
    Въх лельо Станке.. з ( преди 1 месец )
    Mercedes да се разделят със собствениците си, ръководството си и някой от дизайнерите си. И ще потръгнат нещата..
  • #8
    Истината ( преди 1 месец )
    Mercedes НЕ е немска фирма от много години. Отдавна е мултинационална компания с основни акционери от Саудитска Арабия. Дори е решено вече за преместването на централата им от Германия в друга държава.
  • #7
    анонимен ( преди 1 месец )
    Освен това, става въпрос за семантика. Като казват, че няма да правят наследници, говорят само за сегашните модели с ДВГ. Това не значи, че няма да има електрически комбита, които в момента са под различна номенклатура.
  • #6
    анонимен ( преди 1 месец )
    Това няма да стане. Да не говорим, че покрай електромобилите се получи завръщане към ниските автомобили заради по-високия пробег, но една от най-големите забележки на клиентите беше, че не предлагат електрически комбита, защото все пак се нуждаят от голям багажник.
  • #5
    Един ( преди 1 месец )
    Вместо да развият ГЛС и ГЛЕ с нови електрически модели с големи батерии ,те се чудят как да направят по скъпи и по големи модели ,които не се купуват!
  • #4
    анонимен ( преди 1 месец )
    Емисии дрън, просто не печелят толкова много от тях колкото от всеки СУВ!
  • #3
    БайБоцимир ( преди 1 месец )
    Хехее, те да махнат комбитата и ги виждам с едни поне 30% надолу в продажбите. Не стуга, че изпускат азиатския пазар, но ще съсипят и европейския.
  • #2
    анонимен ( преди 1 месец )
    Махната ли С и Е комби, направо да пускат кепенците. Това са им най-продаваните модели..
  • #1
    анонимен ( преди 1 месец )
    Олеле! Фирмата, която започна манията по комбитата ги спира. Смешното е, че немския съд сам натиска една от най-важните за икономикат компании, един... бих казаъл символ на Германия, да се самоунищожава.
fallback
Последни