Обикновено автомобилите със задно и предно предаване са с напълно различна конструкция, но с развитието на електрическите платформи това разделение става все по-малко строго. Така General Motors успя да предложи Chevrolet Blazer, моделна година в три конфигурации - със задвижване на предните колела, задвижване на задните колела и задвижване на всички колела. Това става възможно благодарение на гъвкавостта на електрическата платформа BEV3.
Към момента Chevrolet Blazer в момента се предлага със задвижване на задните колела или на всички колела, като версията с предно предаване ще бъде добавена след няколко седмици. Версията със задно задвижване е оборудвана с двигател с мощност 300 к.с., батерия от 102 kWh и пробег от 537 км, като цената започва от 48 995. Версията със задвижване на всички колела има по-малка батерия от 85 kWh, но предлага пробег от 455 км и струва колкото тази със задно предаване.
В близко бъдеще Chevrolet ще предложи версия с предно задвижване, оборудвана с батерия от 100 kWh. Тази опция ще се предлага на по-ниска цена от 45 995 преди държавни субсидии за покупка на електромобил.
Защо обаче GM е решил да предложи един модел с три различни опции за задвижване? Отговорът се крие в гъвкавостта на платформата BEV3, която позволява двигателите да бъдат инсталирани на различни места в зависимост от нуждите. Това увеличава клиентите, тъй като привлича тези, които предпочитат различни конфигурации без значителни допълнителни производствени разходи.
Промените трябва позволят на Chevrolet Blazer да бъде по-конкурентоспособен, за да се противопостави на електромобили като Tesla Model Y. В САЩ Tesla наскоро премахна стандартната си версия на Model Y, оставяйки Long Range със задно задвижване на колелата и пробег от 542 км, което струва 44 990 долара. Това означава, че Chevrolet Blazer, с три опции за задвижване и конкурентна цена, ще може да предложи повече гъвкавост на купувачите, търсещи най-добрата комбинация от производителност, цена и пробег.