fallback

С електромобил от Китай до Париж през София - мисията е възможна

Един от новите играчи на пазара - Dongfeng, готви сериозна инвазия и у нас

Китайският производител Dongfeng навлиза сериозно на пазарите в Европа. За да засили интереса към моделите си, компанията ще участва на автосалона в Париж, като избра интересен начин за транспортирането им от фабриката в Ухан до френската столица, а именно - колите се придвижват на собствен ход.

Forthing V9

Една от спирките по пътя към Париж е София, където автомобилите на Dongfeng прекараха няколко часа пред автосалон на марката. Преди това те са изминали над 8000 км, което е отнело 20 дни, но по-интересното е, че сред колите има и изцяло електрически модели, като идеята на организаторите на пътуването е да покажат, че този тип превозни средства за подходящи за дълги пътешествия.

След изложението в Париж китайската марка ще участва и на „Автомобилен салон София 2024“, където ще покаже 8 от новите си модели. За да подкрепи разширяването на гамата си, "Чайна Мотор Къмпани", вносител на някои от марките на Dongfeng у нас, планира откриването на нови дилърски центрове в ключови градове на страната. В София вече има два шоурума на марката, а до края на годината предстои отваряне и на представителство в Пловдив.

Forthing V9 и електрическият S7 с 230 конски сили мощност и обещаван пробег от 450 км с едно зареждане

До момента „Чайна Мотор Къмпани“ АД, част от „Авто Юнион“ ЕАД, е продала близо 700 китайски автомобила, като 400 от тях са реализирани през 2024 година. Очаква се до края на годината пазарният дял на марката да достигне 2.5%, като вече са направени поръчки за 130 нови автомобила. За момента компанията предлага у нас Forthing - марка на Dongfeng Liuzhou Motor, дъщерна компания на гиганта от град Лиуджоу, и също DFSK - произвеждани от бившия джойнт-венчър на Dongfeng и Seres, който вече е изцяло под контрола на Seres. На автосалона в София вносителят ще добави към това още две марки на Dongfeng - Aeolus и M-Hero. Други брандове на китайския гигант, начело с Voyah и Venucia, се предлагат у нас от друг вносител - ADG Bulgaria.

fallback
  • #11
    Фактите ( преди 3 часа )
    Пропуснах да допълня, че в тези 89 часа за шофиране на гост и турбо, не съм включил нито едно зареждане. Това си е чисто шофиране 89 часа без спиране защото те нямат нужда. Докато в онези 69 часа за изминаване на същото разстояние с електромобил са включени около 40 почивки за хапване, тоалетна, цигарка, кафенце или кой каквото му е кеф докато зарежда електромобила. Но според турбо и Гост това било загуба на време за глупости. Те предпочитали да шофират 20 часа повече за удоволствие.
  • #10
    Фактите ( преди 3 часа )
    Тесла модел 3 още преди да бъдат изградени бързите зарядни станции на Тесла в Европа, измина 2780 км за 24 часа. Тоест 8 000 км ще бъдат изминати за 69 часа с електромобила или за 20 часа повече с 90 км в час по магистралата с баничарката на турбо или toyota-та на гост. Средната скорост която според тях можеш да поддържаш без да си разбиеш автомобила. Поправете ме ако бъркам? Защото обикновено повтарям вашите твърдения, А вие не сте съгласни с тях? Сега няма да е различно, нали?
  • #9
    До турбо ( преди 3 часа )
    Как стигна до тези гениални изводи? Да не повярва на психопата, който е написал мнението си две-три минути преди твоето? Или и ти видя лично как този електромобил се вози на платформата и съвсем случайно писахте с психопата по едно и също време? Вярваме, вярваме! Кой търси логика в наше време, важното е да се вярва на каквото ти напиша някои в интернет, без да се гледат фактите.
  • #8
    До 5 ( преди 3 часа )
    Ама разбира се Ти си психопат който никога досега в живота си не е лъгал и трябва да ти вярваме безрезервно. Няма как да не си го видял. Все пак ако не го возеха на платформа, нямаше да пътуват 20 дена а щеше да им отнеме поне година да изминат 8 000 км въпреки че платформата е минала покрай стоте бързи зарядни станции на магистрала Тракия. Всичко което казваш е напълно логично и няма как да не е истина. патологичните лъжци сте най-честните хора на света и най-умните.
  • #7
    анонимен ( преди 4 часа )
    Чудесно, но защо са толкова грозни?
  • #6
    Турбо ( преди 4 часа )
    Точно обратното.Това само доказва,че електромобилите не вършат работа за дълъг път.
  • #5
    анонимен ( преди 4 часа )
    На собствен ход ама друг път!!! По случайност се засякох точно с тези автомобили на Тракия на входа на София в събота около 13ч. Това сивото беше на платформа, теглена от бус (дизелов!). Загледах ги, защото са ми непознати форми, а номерата им не бяха европейски. Дори първоначално ми се сториха американски номера. За мен това пътуване е поредното "китайско менте". Пф, и тия щели да превземат света? Може, ама света на Интернет, където да им се радват Митьо Тротинетката и подобните му "чекисти".
  • #4
    До 2 ( преди 4 часа )
    Ако направим едно бързо превключване от *** ти теории и опорни точки към реалния ти живот, тези 8 хиляди километра ги минаваш за цяла година, което са 52 седмици по 150 км и 5 минути зареждане. Това са 260 минути от живота ти, които си ИЗБРАЛ да прекарваш по бензиностанциите всяка година, без никой да те кара и принуждава. Правиш го за удоволствие. Поправи ме, ако греша нещо в сметките и твърденията си?
  • #3
    До 2 ( преди 5 часа )
    Вече изчислих, че ти ако се качиш на този автомобил, дори с 80 км в час както си караш по магистралите, ще изминеш това разстояние за 100 часа. За да сме точни за 100 часа и 35 минути с включени 7 зареждания по 5 минути. Нали? Правилно ли съм разбрал гледната ти точка?
  • #2
    Гост ( преди 5 часа )
    По 400 км на ден? Останалото време сигурно са зареждали.Всеки петролен автомобил може 2-3 пъти повече.
fallback
Последни