fallback

С електромобил от Китай до Париж през София - мисията е възможна

Един от новите играчи на пазара - Dongfeng, готви сериозна инвазия и у нас

Китайският производител Dongfeng навлиза сериозно на пазарите в Европа. За да засили интереса към моделите си, компанията ще участва на автосалона в Париж, като избра интересен начин за транспортирането им от фабриката в Ухан до френската столица, а именно - колите се придвижват на собствен ход.

Forthing V9

Една от спирките по пътя към Париж е София, където автомобилите на Dongfeng прекараха няколко часа пред автосалон на марката. Преди това те са изминали над 8000 км, което е отнело 20 дни, но по-интересното е, че сред колите има и изцяло електрически модели, като идеята на организаторите на пътуването е да покажат, че този тип превозни средства за подходящи за дълги пътешествия.

След изложението в Париж китайската марка ще участва и на „Автомобилен салон София 2024“, където ще покаже 8 от новите си модели. За да подкрепи разширяването на гамата си, "Чайна Мотор Къмпани", вносител на някои от марките на Dongfeng у нас, планира откриването на нови дилърски центрове в ключови градове на страната. В София вече има два шоурума на марката, а до края на годината предстои отваряне и на представителство в Пловдив.

Forthing V9 и електрическият S7 с 230 конски сили мощност и обещаван пробег от 450 км с едно зареждане

До момента „Чайна Мотор Къмпани“ АД, част от „Авто Юнион“ ЕАД, е продала близо 700 китайски автомобила, като 400 от тях са реализирани през 2024 година. Очаква се до края на годината пазарният дял на марката да достигне 2.5%, като вече са направени поръчки за 130 нови автомобила. За момента компанията предлага у нас Forthing - марка на Dongfeng Liuzhou Motor, дъщерна компания на гиганта от град Лиуджоу, и също DFSK - произвеждани от бившия джойнт-венчър на Dongfeng и Seres, който вече е изцяло под контрола на Seres. На автосалона в София вносителят ще добави към това още две марки на Dongfeng - Aeolus и M-Hero. Други брандове на китайския гигант, начело с Voyah и Venucia, се предлагат у нас от друг вносител - ADG Bulgaria.

fallback
  • #25
    Лудория ( преди 1 месец )
    Това горе са PR коментари на китайска автомобилна компания. Дотук вече виждам три причини да ги приемам като детска приказка. След това вашите сметки са доста кръчмарски. Замислете се откъде би трябвало да идват тези автомобили - от Китай. За ваше сведение, това е далеко, с различни маршрути и трасета, доста граници и оформяняне на документи. Да не говорим, че по пътя се водят официално две войни, неофициално повече. Аз в Румъния минах 260 км. за 10 часа, ама защото правеха ремонти.
  • #24
    факт ( преди 1 месец )
    E колко трябва да си т за да не фанеш самолета.
  • #23
    Практически пример ( преди 1 месец )
    Ако се опитате да мислите критично, каква е причината да изминават по 400 км на ден със средна скорост 16 км/ч изминавайки само 8 000 км за цели 20 дни? Вярата и предразсъдъците дотук казаха, че това е електромобила. Изключете ги и включите критичното мислене, доколкото го имате. Каква е причината?
  • #22
    До 17 ( преди 1 месец )
    Разбира се, че ИЗБИРАМ ДА вярвам или не вярвам на написаното в коментарите, публикуваното в YouTube, казаното от някой в реалността или по новините. Изборът го правят на база критично мислене. Проблемът е, че критичното мислене се извършва на база знания, а повечето от вас ги нямате. Тук доказвате дори че ви липсват знания от шести клас и всеки може да ви излъже и вероятно ви лъже. Обаче пък има и хубави страни - трудно можете да излъжете знаещ човек, умишлено или неумишлено.
  • #21
    Знам че не знаеш ( преди 1 месец )
    Дал съм ти и формулите защото НЕ ГИ ЗНАЕШ, а ВЯРВАШ, че трябва да има някаква грешка, защото правата ти Вяра и предразсъдъците ти подсказват така. Няма нужда при сложният математически изчисления за шести клас, да доказваш че си прав, като ме засипваш с обидни коментари по психопатски. Математиката няма нищо общо с личностите и с прилагателните които им преписваш. Това е друг предмет.
  • #20
    анонимен ( преди 1 месец )
    Онази Тесла беше изминала 2780 км за 24 часа, което прави 2780/24= 115,83км/ч. С тази средна скорост 8000 км се изминават за 8000/115.833= 69,06 часа с включени 30-40 часа с включени 30-40 почивки за зареждане през 200-300 км. Въпреки това ще ги измине за 20 часа по-малко от тебе, който не си слизал от автомобила за онези 89 часа. Посочи ми Има ли грешка?
  • #19
    анонимен ( преди 1 месец )
    Я, този велик сайт цензурира името на видния литературен герой Myнч0, сътворен не от кой да е, а от Иван Вазов. Въх, жива да не бях!
  • #18
    анонимен ( преди 1 месец )
    За да не споря с психопати, говоря с факти и сметки. При средна скорост 90 км в час с която караш обикновено, 8000 км се изминават за 8000/90=88,88 часа без да спираш. Виждаш ли някаква грешка? Посочи я?
  • #17
    До 14 ( преди 1 месец )
    О, санкта симплицитас! Ти му се подиграваш, че всичките му доказателства са от Ютюб, то ти вика що не качи клип в Ютюб. Мите, в Ютюб има клипове с летящи хора, Дядо Коледа и дори перпетуум мобилета. Щом ги има значи са достоверни, нали? Иначе ми дреме на "долуподписания" дали някой ми вярва или не. Може би ще ти е странно да разбереш, но някои от нас живеем извън Интернет и Ютюб по-конкретно. И именно затова те имаме за форумния ***.
  • #16
    До турбо ( преди 1 месец )
    Именно де! След като през целия ти живот средната ти скорост на магистрала е била 90 км в час и нямаш никаква идея дали баничарката ти може да вдигне 140, каква ли е била минималната скорост с която караш обикновено по магистралата? Очевидно не е само заради дъжда да караш с 60 км/ч за да постигнеш 90 км средна скорост. Пак питам да ми покажеш грешката, щом не съм се научил. Очевидно след като ВЯРВАШ, че има грешка, ти си този който не се е НАУЧИЛ и НЕ ЗНАЕ. Моите сметки са ВЯРНИ, Не твои.
fallback
Последни