fallback

С електромобил от Китай до Париж през София - мисията е възможна

Един от новите играчи на пазара - Dongfeng, готви сериозна инвазия и у нас

Китайският производител Dongfeng навлиза сериозно на пазарите в Европа. За да засили интереса към моделите си, компанията ще участва на автосалона в Париж, като избра интересен начин за транспортирането им от фабриката в Ухан до френската столица, а именно - колите се придвижват на собствен ход.

Forthing V9

Една от спирките по пътя към Париж е София, където автомобилите на Dongfeng прекараха няколко часа пред автосалон на марката. Преди това те са изминали над 8000 км, което е отнело 20 дни, но по-интересното е, че сред колите има и изцяло електрически модели, като идеята на организаторите на пътуването е да покажат, че този тип превозни средства за подходящи за дълги пътешествия.

След изложението в Париж китайската марка ще участва и на „Автомобилен салон София 2024“, където ще покаже 8 от новите си модели. За да подкрепи разширяването на гамата си, "Чайна Мотор Къмпани", вносител на някои от марките на Dongfeng у нас, планира откриването на нови дилърски центрове в ключови градове на страната. В София вече има два шоурума на марката, а до края на годината предстои отваряне и на представителство в Пловдив.

Forthing V9 и електрическият S7 с 230 конски сили мощност и обещаван пробег от 450 км с едно зареждане

До момента „Чайна Мотор Къмпани“ АД, част от „Авто Юнион“ ЕАД, е продала близо 700 китайски автомобила, като 400 от тях са реализирани през 2024 година. Очаква се до края на годината пазарният дял на марката да достигне 2.5%, като вече са направени поръчки за 130 нови автомобила. За момента компанията предлага у нас Forthing - марка на Dongfeng Liuzhou Motor, дъщерна компания на гиганта от град Лиуджоу, и също DFSK - произвеждани от бившия джойнт-венчър на Dongfeng и Seres, който вече е изцяло под контрола на Seres. На автосалона в София вносителят ще добави към това още две марки на Dongfeng - Aeolus и M-Hero. Други брандове на китайския гигант, начело с Voyah и Venucia, се предлагат у нас от друг вносител - ADG Bulgaria.

fallback
  • #14
    До 12 ( преди 9 минути )
    И вместо да бориш фактите с внушения, много по-лесно беше да ги пребориш с факти като качиш и ти в YouTube клип на този автомобил на платформата и ще станеш световноизвестен за часове. Ти ще си този който е разобличил измамата за осемте хиляди километра на китайците.
  • #13
    До 12 ( преди 12 минути )
    Кое от написаното не са факти без кавички? Изминати ли са 2780 км предавани на живо за да може цял свят да ги следи къде са и какво правят? За сектантите това е лъжа и не са факти, но разход 1 на 100 на хибридите е пълната истина и Toyota със сигурност ще произведе батерии с 1500 км пробег и 10 минутно зареждане след две-три години, след като гуруто е ОБЕЩАЛ. Щом ме обещал значи вече е ФАКТ за вас! КАЗАХ ДА МЕ ПОПРАВИШ АКО ГРЕША С фактите. Поправи ме, ако можеш? Но не можеш. С лъжи не става!
  • #12
    анонимен ( преди 27 минути )
    Ха, ха, Митето вика дръжте лъжеца. На теб ли да ваярваме, бе Мите? Или на Дани от Ергенът? Или на Електрическия Викинг? Пф, гладкомозъчнен аутист със СОП цитира "факти" от Интернет от детската си стая в къщата на баба си в подбалканско село. И обърни внимание на кавичките около термина "факти".
  • #11
    Фактите ( преди 1 час )
    Пропуснах да допълня, че в тези 89 часа за шофиране на гост и турбо, не съм включил нито едно зареждане. Това си е чисто шофиране 89 часа без спиране защото те нямат нужда. Докато в онези 69 часа за изминаване на същото разстояние с електромобил са включени около 40 почивки за хапване, тоалетна, цигарка, кафенце или кой каквото му е кеф докато зарежда електромобила. Но според турбо и Гост това било загуба на време за глупости. Те предпочитали да шофират 20 часа повече за удоволствие.
  • #10
    Фактите ( преди 1 час )
    Тесла модел 3 още преди да бъдат изградени бързите зарядни станции на Тесла в Европа, измина 2780 км за 24 часа. Тоест 8 000 км ще бъдат изминати за 69 часа с електромобила или за 20 часа повече с 90 км в час по магистралата с баничарката на турбо или toyota-та на гост. Средната скорост която според тях можеш да поддържаш без да си разбиеш автомобила. Поправете ме ако бъркам? Защото обикновено повтарям вашите твърдения, А вие не сте съгласни с тях? Сега няма да е различно, нали?
  • #9
    До турбо ( преди 1 час )
    Как стигна до тези гениални изводи? Да не повярва на психопата, който е написал мнението си две-три минути преди твоето? Или и ти видя лично как този електромобил се вози на платформата и съвсем случайно писахте с психопата по едно и също време? Вярваме, вярваме! Кой търси логика в наше време, важното е да се вярва на каквото ти напиша някои в интернет, без да се гледат фактите.
  • #8
    До 5 ( преди 1 час )
    Ама разбира се Ти си психопат който никога досега в живота си не е лъгал и трябва да ти вярваме безрезервно. Няма как да не си го видял. Все пак ако не го возеха на платформа, нямаше да пътуват 20 дена а щеше да им отнеме поне година да изминат 8 000 км въпреки че платформата е минала покрай стоте бързи зарядни станции на магистрала Тракия. Всичко което казваш е напълно логично и няма как да не е истина. патологичните лъжци сте най-честните хора на света и най-умните.
  • #7
    анонимен ( преди 2 часа )
    Чудесно, но защо са толкова грозни?
  • #6
    Турбо ( преди 2 часа )
    Точно обратното.Това само доказва,че електромобилите не вършат работа за дълъг път.
  • #5
    анонимен ( преди 2 часа )
    На собствен ход ама друг път!!! По случайност се засякох точно с тези автомобили на Тракия на входа на София в събота около 13ч. Това сивото беше на платформа, теглена от бус (дизелов!). Загледах ги, защото са ми непознати форми, а номерата им не бяха европейски. Дори първоначално ми се сториха американски номера. За мен това пътуване е поредното "китайско менте". Пф, и тия щели да превземат света? Може, ама света на Интернет, където да им се радват Митьо Тротинетката и подобните му "чекисти".
fallback
Последни