fallback

BYD счупи собствените си рекорди по продажби

През септември китайският производител е доставил над 400 000 коли на клиентите си

Китайският производител на електрически автомобили BYD е поставил нов собствен рекорд по продажби, като е продал общо повече от 400 000 автомобила през септември

Както съобщава Electrek , BYD е продала рекордните 419 426 нови коли през септември. Те включват както електрически превозни средства (EV), така и зареждаеми хибриди (PHEV). Като цяло подразделението BYD Dynasty/Ocean е продало най-много коли през изминалия месец - 401 572 броя.

В това число влизат доставените от Fangchengbao 5 422 бройки, Denza - 10 299 и Yangwang, които са продали 310 коли. Всичко това се оказва достатъчно, за да може BYD да надмине собствения си предишен рекорд от 373 082 продадени коли през август.

Съобщава се, че "плъгините" са изиграли основна роля в растежа на продажбите на BYD. Миналия месец са продадени общо 252 647 плъгин хибрида. Това е с 86% повече спрямо септември 2023 година. Между другото, през 2024-а. компанията е продала почти 1.6 милиона PHEV модела, което е с 53% повече от миналата година.

Продажбите на електрически превозни средства също се увеличават, като BYD са продали 164 956 изцяло електрически превозни средства през септември, което е с 9% повече от миналата година и с 11% повече от август. Въпреки това, основният конкурент на BYD - Tesla, е доставил 462 890 електрически превозни средства през третото тримесечие, което е достатъчно, за да задмине резултата на BYD.

Tesla продължава да изпреварва BYD през първите девет месеца на 2024 година, като е продала 1 293 656 автомобила, докато BYD е продала 1 169 579 автомобила. Ако тази тенденция продължи, Tesla ще спечели глобално лидерство в продажбите на електрически автомобили през 2024 година.

fallback
  • #8
    До 2 ( преди 1 месец )
    Това което постигат китайците е основно да продават хибриди, основно на вътрешния пазар. Коли които ти отричаш ... А сега хвалиш китайците които ги продават. Печалбата не я постигат от продажба на батерии, а от пари налети от държавата. Все още няма китайска марка електрически автомобили която да продава на печалба. Нито една. Сами си го казаха преди няколко дни.
  • #7
    До 5 ( преди 1 месец )
    Както виждаш, гостене на ми се подиграва, че в края на 2020 г Когато той прогнозираше че Тесла ще има отрицателен ръст за 2020 година, точно както прогнозира и днес, аз съм направил дългосрочна прогноза, в която приблизително съм познал продажбите за 2021 2022 и 2023 година, като за 2023 година при около 1,9 милиона продажби съм сбъркал само със стотина хиляди броя. Ако топките ми могат да смятат толкова добре представи си гост с мозъка си колко смята! Ех ако имаше и той топки да смята с тях
  • #6
    Ахахахаха ( преди 1 месец )
    А Тесла може да произвежда толкова само за седмица
  • #5
    анонимен ( преди 1 месец )
    Митьо Тротинетката свързва личното мнение с наличието на топки с които "мисли". Писането на простотии и грешни прогнози е поради липсата на мозък на тротинетката.
  • #4
    Благодаря ( преди 1 месец )
    Психопата най-накрая отговори на въпроса който му се задава от 5 години насам. Тоест вече има МНЕНИЕ! Доживяхме! Вярно ти стискам ръката, без никакви подигравки. Така правят хората с топки. Имат собствено мнение пък било то и грешно. Напълно вероятно е да си прав и аз да греша, че и тази година Тесла ще продаде повече и ще си изпълни целта поставена през 2014 година за 50% ръст на продажбите до 2030. За догодина е ясно че няма да успее. 10 г. по 50% не са малко. Сега остана да спреш да лъжеш
  • #3
    Гост ( преди 1 месец )
    По прогнозата на Теслю адреналинката електричка за 2024 г. Тесла трябва да продаде 3 млн електрокара.За деветмесечието са продали само 1 293 656 електрокара,значи няма да достигнат дори до миналогодишния резултат от 1,9 млн продажби.Ръста тази година ще е отрицателен.
  • #2
    Въпреки това ( преди 1 месец )
    В момента симпатизирам една идея повече на китайците, защото се развиват по-бързо от Тесла. По-бързо постигнаха това което очаквах от Тесла преди години - да продават батерии и на други производители и с печалбите от тях, да успеят да намалят цените на електромобилите. Тесла забуксува със своите 46 80 батерии И ако може да им се вярва чак от средата на тази година решиха проблемите с производството им. Ако бяха успели още през 2020, днес всичко щеше да е различно. Нямаше да се налагат митата на
  • #1
    Тесла е номер едно ( преди 1 месец )
    Супер красива и надеждна кола. Върви тихо леко и чудесно.Ще я сменя само с по-нов модел след 2-3 години.Благодаря ти Илоне.
fallback
Последни