fallback

BYD счупи собствените си рекорди по продажби

През септември китайският производител е доставил над 400 000 коли на клиентите си

Китайският производител на електрически автомобили BYD е поставил нов собствен рекорд по продажби, като е продал общо повече от 400 000 автомобила през септември

Както съобщава Electrek , BYD е продала рекордните 419 426 нови коли през септември. Те включват както електрически превозни средства (EV), така и зареждаеми хибриди (PHEV). Като цяло подразделението BYD Dynasty/Ocean е продало най-много коли през изминалия месец - 401 572 броя.

В това число влизат доставените от Fangchengbao 5 422 бройки, Denza - 10 299 и Yangwang, които са продали 310 коли. Всичко това се оказва достатъчно, за да може BYD да надмине собствения си предишен рекорд от 373 082 продадени коли през август.

Съобщава се, че "плъгините" са изиграли основна роля в растежа на продажбите на BYD. Миналия месец са продадени общо 252 647 плъгин хибрида. Това е с 86% повече спрямо септември 2023 година. Между другото, през 2024-а. компанията е продала почти 1.6 милиона PHEV модела, което е с 53% повече от миналата година.

Продажбите на електрически превозни средства също се увеличават, като BYD са продали 164 956 изцяло електрически превозни средства през септември, което е с 9% повече от миналата година и с 11% повече от август. Въпреки това, основният конкурент на BYD - Tesla, е доставил 462 890 електрически превозни средства през третото тримесечие, което е достатъчно, за да задмине резултата на BYD.

Tesla продължава да изпреварва BYD през първите девет месеца на 2024 година, като е продала 1 293 656 автомобила, докато BYD е продала 1 169 579 автомобила. Ако тази тенденция продължи, Tesla ще спечели глобално лидерство в продажбите на електрически автомобили през 2024 година.

fallback
  • #13
    Към психопатите ( преди 7 минути )
    Винаги съм се чудил, при толкова много разумни аргументи срещу електромобилите, както и разумни аргументи защо през следващите десетилетия ще продължат да се карат автомобили с ДВГ, трябва да си измисляте лъжливи аргументи, на които не би се хванало и малко дете, ако знае фактите? Защо си го причинявате?
  • #12
    До 8 ( преди 24 минути )
    Освен това, за разлика от вас сектантите, любители на някоя марка, народност или технология, аз се водя от принципи, физични и математически закони и икономическа логика, Когато правя някакви прогнози, независимо дали ми харесва крайния резултат. Всичките ми аргументи, които едно време съм изброявал за Тесла, в момента важат повече за BYD, независимо дали ми харесва или не. Ако от Toyota си изпълнят обещанието за евтини твърдотелни батерии с 1500 км пробег, по същите критерии ще изместят BYD
  • #11
    До 8 ( преди 30 минути )
    Така и не се научи че пропагандата чрез психопатия тук не върви. Всички вече разпознават психопатите и винаги казват дай източник на информация за тази пропагандна лъжа. Ако дадеш източник ще ти се извиня лично, А ако не я дадеш ще си признаеш че си психопат за пореден път. И се опитваш да преобърнеш реалността на 180%. BYD си е на печалба, въпреки ценовата война която водят както с Тесла, така и с останалите. Те са двете марки вероятно с малки изключения, които печелят от продажбата на електром
  • #10
    Цитат от #54 ( преди 38 минути )
    Където заради функционалната си неграмотност, гостенина психопат ще каже, че отново съм ОБЕЩАЛ, че Тесла ще продава по 20 милиона през 2030 и аз съм вярвал в това през 2022, когато съм написал това мнение. Нали?"Даже през декември месец 2020 година, повечето, включително ти, обяснявахте как този ръст бил приключил и било невъзможно Тесла да произведе половин милион, както беше планирано за 2020 година през 2015 година. Е произведен ги и продължава по план 20 милиона за 2030. "
  • #9
    До 5 ( преди 40 минути )
    За разлика от сектантите, моите прогнози винаги са аргументирани и стои някаква мисъл зад тях, а не ВЯРА и предразсъдъци в съчетание с неграмотност от всякакво естество. Можеш да видиш аргументите В статията "Tesla се хвали с рекордни продажби и тази година" коментари 53 и 54
  • #8
    До 2 ( преди 52 минути )
    Това което постигат китайците е основно да продават хибриди, основно на вътрешния пазар. Коли които ти отричаш ... А сега хвалиш китайците които ги продават. Печалбата не я постигат от продажба на батерии, а от пари налети от държавата. Все още няма китайска марка електрически автомобили която да продава на печалба. Нито една. Сами си го казаха преди няколко дни.
  • #7
    До 5 ( преди 57 минути )
    Както виждаш, гостене на ми се подиграва, че в края на 2020 г Когато той прогнозираше че Тесла ще има отрицателен ръст за 2020 година, точно както прогнозира и днес, аз съм направил дългосрочна прогноза, в която приблизително съм познал продажбите за 2021 2022 и 2023 година, като за 2023 година при около 1,9 милиона продажби съм сбъркал само със стотина хиляди броя. Ако топките ми могат да смятат толкова добре представи си гост с мозъка си колко смята! Ех ако имаше и той топки да смята с тях
  • #6
    Ахахахаха ( преди 57 минути )
    А Тесла може да произвежда толкова само за седмица
  • #5
    анонимен ( преди 1 час )
    Митьо Тротинетката свързва личното мнение с наличието на топки с които "мисли". Писането на простотии и грешни прогнози е поради липсата на мозък на тротинетката.
  • #4
    Благодаря ( преди 1 час )
    Психопата най-накрая отговори на въпроса който му се задава от 5 години насам. Тоест вече има МНЕНИЕ! Доживяхме! Вярно ти стискам ръката, без никакви подигравки. Така правят хората с топки. Имат собствено мнение пък било то и грешно. Напълно вероятно е да си прав и аз да греша, че и тази година Тесла ще продаде повече и ще си изпълни целта поставена през 2014 година за 50% ръст на продажбите до 2030. За догодина е ясно че няма да успее. 10 г. по 50% не са малко. Сега остана да спреш да лъжеш
fallback
Последни