fallback

Не всички модели страдат от спада на продажбите на EV

Регистрациите на електромобили в ЕС са намалели с 43.9% през август

Компактният кросоувър Volvo EX30 стана вторият най-продаван електрически автомобил в Европа, след Tesla Model Y, като той е един от малкото предпочитани от европейците електромобили.

Според нови данни от Европейската асоциация на производителите на автомобили (ACEA), регистрациите на електрически автомобили в ЕС са намалели с 43.9% през август, като двата най-големи пазара, Германия (-68,8%) и Франция (-33,1%), се наблюдава значителен спад.

Въпреки това Volvo продължава да жъне успехи на този фронт, тъй като общите продажби на автомобили на шведската марка се увеличават с 36%. С 19 605 продадени автомобила миналия месец Volvo изпревари Tesla и Fiat и стана четиринадесетият по големина производител на автомобили в ЕС, според Dataforce.

Растежът на Volvo до голяма степен се движи от новия изцяло електрически модел EX30, който добавя 6377 продажби към общата кошница с продажби на марката. Този интерес към модела се оказа достатъчен, за да го превърне във втория най-продаван електрически автомобил в Европа след Tesla Model Y. През август глобалните продажби на Volvo се увеличават с 3%, с общо 52 944 продадени автомобила.

В момента EX30 е един от най-достъпните електрически автомобили в Европа. Цените на колите започват от 36 000 евро. Твърди се, че Volvo увеличава производството на електрически превозни средства в своя завод в Гент, за да изнася модели EX30 за САЩ и за други нови пазари.

fallback
  • #12
    PLAID ( преди 2 месеца )
    #7 Volvo EX30 е с най-доброто и комфортно окачване от всички компактни кросоувъри, заради работата на небезизвестния Egbert Bakker, който приключва кариерата си и прави подобаващ бенефис с този модел. Колата има запазен шведски дух в интериора и отвън. Показано нагледно в ревюто на Mat Watson в CARWOW
  • #11
    Волво е волво ( преди 2 месеца )
    А като сигурност сигурно е традиционно най-доброто
  • #10
    анонимен ( преди 2 месеца )
    "...А ако не си искал да прецакаш батерията трябвало да я държиш на 10-80% - тоест още 30% неизползваеми - реален пробег 200 км... ами става да... ако имаш ментални увреди от ток... ;)" .... Само ментално увреден от дишане на бензинови пари може да повярва, че можеш да изминаваш над 200 км на ден и батерията да си стои заредена на над 80% през целия ден. Батерията не се уврежда при зареждане до 100%. Уврежда се само,ако я държиш дълго време на толкова без да я ползваш.
  • #9
    До 4 ( преди 2 месеца )
    300 км ежедневно са 80 хиляди километра годишно. Кой изминава толкова километра годишно или дневно. По-скоро са изключение
  • #8
    анонимен ( преди 2 месеца )
    zeekr x брандиран с емблемата на волво като има тарикати ще има и балъци
  • #7
    Истински швед ( преди 2 месеца )
    Тази кола е много хубава и една от първоте европейски коли на чиста електрическа платформа.Много бих се радвал да карам такава.
  • #6
    Друг Гост ( преди 2 месеца )
    Това китайски автомобил - сглобява се в Китай и е на китайска платформа - само емблемата е на Волво
  • #5
    До 4 ( преди 2 месеца )
    Малко нагарча тази цена за втори и градски автомобил в семейството. Както и всички електрички.
  • #4
    Тинтири_минитири ( преди 2 месеца )
    Megana е много красиво направена кола, интериора не толкова, но е същата работа около 300 км пробег за 60те кВч батерия за 40те не знам и що се предлага. Идеално за градска кола... но ако имаш гараж в който да я зареждаш. За друга употреба ще си е на мъка...
  • #3
    анонимен ( преди 2 месеца )
    В съседния склад купиха едно Рено меган за търговския представител и ми е много симпатично. С отстъпки им дошло под 30 хил евро и за обикаляне по цял ден из града казват че е супер.
fallback
Последни