fallback

Заслужава ли Volvo XC90 на старо?

Второто поколение на кросоувъра има здрава каросерия и надеждни мотори, но крие и някои изненади

Първата генерация на Volvo XC90 често е сравнявана с хипопотам, а причината е, че кросоувърът е дебелокож и упорит (разбирай здрав и надежден). Неговият наследник се появи през 2014 г., като трябваше да продължи традицията и да затвърди успеха на предшественика си.

Второто поколение на модела Volvo XC90, което все още се произвежда днес, има много дълга история. Неговата разработката продължи шест години, като започна през 2008 г. по време на сътрудничеството между Volvo и Ford, за да завърши, когато шведската компания вече беше под контрола на Geely.

Новият автомобил няма нищо общо с предшественика си - с изключение на съединителя Haldex V в трансмисията. Базовите версии могат да бъдат с предно задвижване. Трансмисия за всички обаче е осемстепенна автоматична Aisin AWF8F35/45. Други няма.

Volvo XC90 на старо - плюсове и минуси (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #13
    Invader ( преди 1 месец )
    Карам ХС 90 хибрид, 2016. Вече е на 200 000 кмНакладки смених чак на 126 000 км, заради използването на моторната спирачка, която генерира и ток. Предната ходова я смених пак на толкова км, но това беше неизбежно по нашите пьтища. Много сьм доволен от пьргавината при изпреварване. 400 к.с, турбиран двигател, из града караш 35 км на токВолво бяха пьрви, които вьведоха plug in хибридите. 4-5 години след тях и останалите европейци се сетиха. Препорьчвам колата! При лошо време ще сте # 1 на пьт ...
  • #12
    Механик ( преди 1 месец )
    Пълни ***!
  • #11
    Бумеранг ( преди 1 месец )
    Волво на старо.....това е като доброволно да си сложиш въжето! Всички части са зверски скъпи, а обслужването е като за Майбах! Е, защо да го купувам? За гъзария? Отдавна не се набутвам вече на такива премиум морги! Взимаш нова, караш и като почнат проблемите....продаваш! Това е!
  • #10
    Вволвво ( преди 1 месец )
    Е то няма непроблемна система в тая китайска бангия жалко за имиджа който някога имаха
  • #9
    Кико ( преди 1 месец )
    Реших!Ще си карам старото Волво.
  • #8
    Дядото ( преди 1 месец )
    На старо само ракия се взема
  • #7
    M ( преди 1 месец )
    До 4: Автоматите са само и единствено Айсин. Няма ZF. Иначе до сега винаги сме имали по едно Волво в семейството. Сега карам XC60 от 2020 Т5. Това е доста приятна колица, вътре е много добре изработена, но никак не изглежда солидна както старите. Иначе ако търсите 2ра ръка, Т5 с 250 коня е най-безпроблемен, и търсете след 2018, защото тогава оправят харчовете на масло.
  • #6
    анонимен ( преди 1 месец )
    онези волва които можеха да носят на зверски тунинг останаха в историята след 2000 е американски клонинг на форд на двойна цена а това си е китайско в сладко кисел сос така че радвайте се на живота докато не сте си купили волво джереми кларксон
  • #5
    анонимен ( преди 1 месец )
    Има ли "нова" кола, която да няма подобни проблеми при подобни километри? Защото всички статии от този тип си приличат- след 100- 150 000 км почват проблемите
  • #4
    анонимен ( преди 1 месец )
    Статията започва с лъжа: "Трансмисия за всички обаче е осемстепенна автоматична Aisin AWF8F35/45". 8-степенна е, но e ZF. Нататък спрях да чета. Информацията в този сайт в 99% от случаите е невярна, клик-бейт или пропаганда.
fallback
Последни