fallback

Колко ефективни са електрическите BYD Seal U, Kia EV6 и Toyota bZ4X

Green NCAP тества още бензиновите Kia Ceed и VW Taigo, както и дизеловото Peugeot 308

Нови 6 автомобили бяха анализирани от експертите от Green NCAP в третата тестова серия за 2024 г. - три електрически (BYD Seal U, Kia EV6 и Toyota bZ4X), два бензинови (Kia Ceed и Volkswagen Taigo) и един дизел (Peugeot 308). Всички те получиха оценки за ефективност на задвижващите им системи.

Тестове на Green NCAP (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #8
    Hvaliprats ( преди 1 месец )
    Тротинетка, що така японския електромобил по-ефективен от корейския и китайския? Не бяха ли японците най-изостанали според твоите мантрите? 87% е ефективността на зареждане на батерията, т.е. загуби от инвертор и батерия.
  • #7
    До 6 ( преди 1 месец )
    Потвърждаваш коментара ми, ако имаш компютър колко процента е ефективността на захранването ти, има няколко класа ако си чувал, вземи прочети малко.
  • #6
    До 4 ( преди 1 месец )
    "анонимен ( преди 7 минути )Неграмотните които си купуват тези коли, като отидете на станцията винаги има загуба до 20% и ако сте вътре на климатика и много повече. Дори когато стои колата ви пак губи заряд." Имам новина за тебе. Неграмотните не са прочели новината и се опитват да манипулират хората които са я прочели. Като този неграмотния дето е написал коментар 4 например. Я прочети новината и коментирай пак? 20% загуба може да имаш само, ако нощуваш на зарядната станция на климатик.
  • #5
    До 3 ( преди 1 месец )
    Ако търсиш такъв автомобил, за другите не съм чувал за проблеми, на toyota-та не е за тебе. Ако не ти паднат колелата докато стигнеш до зарядната станция, то ако температурата е под нула градуса така или иначе няма да заредиш. Ако все пак успееш да заредиш, е надежден автомобил и изминава бавно, но славно 1 000 км за 14,5 часа. Само 4,5 часа по бавно от Тесла модел 3 примерно. Но за сметка на това харчи над 30kWh на 100, а Теслата въпреки по-високата скорост под 20kWh/100км. Изберете сами!
  • #4
    анонимен ( преди 1 месец )
    Неграмотните които си купуват тези коли, като отидете на станцията винаги има загуба до 20% и ако сте вътре на климатика и много повече. Дори когато стои колата ви пак губи заряд.
  • #3
    ВитошаАнадолоСпор ( преди 1 месец )
    Мен ме итересува колата да е издръжлива технически и да не наливам пари в нея , както в копторите народните вагени.
  • #2
    анонимен ( преди 1 месец )
    "Всички те получиха оценки за ефективност на задвижващите им системи. .....При зареждане от 11 kW колата доказа, че има около 87% от енергията си, заредена от електрическия контакт." Това означава ли, че от 11kWh заредени от контакта за 1 час 9,57kWh са стигнали до колелата при 87% ефективност на задвижващата система? Доста трябва да са напреднали китайците, ако са го постигнали!
  • #1
    анонимен ( преди 1 месец )
    Статията е пълна загуба на време. Допускам че е рекламна. Само в рекламните брошури техническите характеристики се описват с прилагателни а не с цифри, които могат да бъдат сравнени и от тях да бъдат направени някакви изводи.
fallback
Последни