fallback

Колко ефективни са електрическите BYD Seal U, Kia EV6 и Toyota bZ4X

Green NCAP тества още бензиновите Kia Ceed и VW Taigo, както и дизеловото Peugeot 308

Нови 6 автомобили бяха анализирани от експертите от Green NCAP в третата тестова серия за 2024 г. - три електрически (BYD Seal U, Kia EV6 и Toyota bZ4X), два бензинови (Kia Ceed и Volkswagen Taigo) и един дизел (Peugeot 308). Всички те получиха оценки за ефективност на задвижващите им системи.

Тестове на Green NCAP (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #18
    Гостенино ( преди 1 месец )
    Остави професора, дали е професор, инженер или обикновен измамник като тебе. Ще обясниш ли защо ти, турбо, Димов и абсолютно всички антиелектрически никове защитавахте тезата, че при разход на гориво 1,25 л на час на изхода на двигателя мощността е 23,45 kW и продължихте да го правите и след мнимата или истинската смърт на Радев, Мир на праха му? Ако е починал през 2020, защо три години по-късно продължихте да поддържате тезата, че баничарката на турбо катери Шипка с 60 kW при 45kW входяща
  • #17
    Гостенино ( преди 1 месец )
    Данните ги е дал професорът Радев, точно както е личните си данни къде работи и никога не е споменал да е бил професор. Вие го издигнахте в такъв след като го убихте от срам. След като причинихте смъртта на ника, по смъртно го възпроизведохте в професор! Стана един такъв мъченик светец. Разходът, оборотите, скоростта и въртящият момент на peugeot-то на светеца ги даде той лично И аз в момента само ги цитирам и правя сметки с тях. Сметки които не разбираш, защото никога не си бил професор или инж
  • #16
    Гост ( преди 1 месец )
    Манекена на Дънинг Крюгер се аргументирал с изчисления,които винаги са грешни.С грешни данни не може да постигнеш верни резултати.
  • #15
    Гост ( преди 1 месец )
    Няма начин написано от Теслю с чужд Ник да е вярно.Както не е верно университетски преподавател да работи в цех за металообработка.Това е поредното изкривяване на фактите в твоя полза, фурнаджийска лопатата.
  • #14
    Ирония на съдбата ( преди 1 месец )
    Аматьорът който си няма идея от ДВГ се аргументира с изчисления сметки и цифри, а инженерът по ДВГ се аргументира с прилагателни и единствените математически действия които е извършил инженера са минусите които дава на мнението на събеседниците си. Това ли са ти аргументите за неефективността на електромобилите и ефективността на ДВГ? Също като заглавията за спадове и сривове на продажбите на електромобили които се оказва че са повече в сравнение с предишни периоди, но ВЯРВАШ на заглавия.
  • #13
    Инженерни сметки ( преди 1 месец )
    За какви 30% мечтаеш? От това гориво при 53% КПД, буталата предават към коляновия вал точно 6,625kW от които поне 4-5kW от енергията отива за покриване на механичните загуби на двигателя. До колелата стигат около 2 kW, което В случая на професор Радев работещ в цех за металообработка като тебе (каква изненада), на колелата са достигна ли максимум 15% от енергията на горивото
  • #12
    Гостенино ( преди 1 месец )
    Разбра ли защо при 2,5 л/100 и 50км/ч и 1200 оборота, няма как да си бил прав заедно с инженер Радев, инженер Димов инженер турбо инженера.... и всички останали антиелектрици "инженери", които три години ме убеждавахте, че до колелата стигат 23,45 kW мощност при разход 1,25 литра на час сметнати по обороти и въртящ момент?
  • #11
    Гостенино ( преди 1 месец )
    Радвам се че най-накрая започна да правиш разликата! Вече разбра ли как това peugeot на Радев, инженерът Радев, който после се оказа професор, хем има 53% КПД, хем по твоите сметки до гумите се оказва че са 6%?
  • #10
    Гост ( преди 1 месец )
    На вниманието на Теслю адреналинката електричка.КПД 55% на дизелово Пежо 308, бензинов Фолксваген Тайго 53%.Теслю твърди само за 30% КПД на Космича на баща си.
  • #9
    анонимен ( преди 1 месец )
    Китайците се хвалят с евтините си електрички, но в случая се вижда че те са оборудвани с най-неефективните технологии на зареждане. И Киа и Тойота имат по малки загуби при зареждане.
fallback
Последни