fallback

Мъск отмъсти на собственик на Cybertruck, който критикува пикапа

Блогърът се оплака, че туитовете му са оставени „в сянка"

В началото на юли беше публикувана историята на блогъра Ламар МК, който обожава електрическите автомобили Tesla, включително Cybertruck. Той прави видео за това и поддържа страница в социалната мрежа на Илон Мъск, която сега се нарича X. Но историята за Cybertruck беше, че неговият пикап се поврежда много бързо и заместващият автомобил също се разваля скоропостижно - почти веднага след това. Изглежда, че шефът на компанията не е харесал тези истории.

Като блогър, който публикува съдържание в платформата Х, мненията и ангажираността на неговите последователи са важни за Ламар. За съжаление в ръцете на Мъск е най-големият лост за натиск, който може да се измисли в това отношение – той притежава социалната мрежа X и прави буквално всичко, което иска в нея. Например, в случая налага забрана в сянка, като в един момент намалява гледанията на блогъра до минимум.

Според блогъра видеоклиповете, които той качва напоследък в X, не просто се игнорират от алгоритмите, които пускат публикациите в емисиите с препоръки, но дори не се показват на неговите последователи.

„Като създател на оригинално съдържание, публикувам видеоклиповете си в различни социални медийни платформи и постоянно получавам хиляди гледания. Въпреки това, когато публикувам същото съдържание в X, то едва получава 100 гледания”, написа Ламар МК на страницата си.

Струва си да се отбележи, че в момента той има 1722 абонати, а публикациите му понякога получават по-малко от 100 гледания. Например, видео, в което той говори за „странните звуци при актуализиране“ на Cybertruck, събира само 55 гледания. В същото време, ако проверите публикациите му до юли, можете да намерите много туитове, които при видимо по-малък брой последователи спокойно набират над 2000 гледания и повече, привличайки коментатори и събирайки харесвания.

Авторът продължава: „Междувременно има акаунти, които нагло крадат съдържание от други платформи, публикуват ги отново без никакви промени или добавяне на стойност и получават хиляди и милиони гледания. За да влошат нещата, тези акаунти често не посочват авторите, а вместо това го скриват споменаване в коментар, което малко хора забелязват. Като се има предвид тази ситуация, поставям под въпрос стойността на моето премиум членство, тъй като не изглежда да помага за увеличаване на броя на гледанията на моите публикации."

Ламар, който има малко над 15 000 абонати в YouTube и десетки хиляди гледания, казва, че съдържанието му „се представя добре на други платформи, така че не става въпрос за качеството или привлекателност на видеото“.

Интересното е, че авторът първоначално по никакъв начин не предполага, че е попаднал под забрана в сянка, но хвърля цялата вина върху проблемите с абонамента, като споменава, че някои ретуитове събират милиони гледания, давайки цялата печалба на „репостъра“, докато оригиналната публикация не събира нищо - нито гледания, нито пари, които компанията отскоро споделя с авторите. Само в следващата публикация, където блогърът сравнява обхвата на Instagram, в който има по-малко последователи от X, но събира хиляди гледания на Reels, Ламар пише: „Явно ми налагат забрана в сянка, за да нямам никакво влияние тук “.

Lamar MK има дълъг опит в колебанията между обожаването на своя Cybertruck и оплакването, че производителят на електромобили отказва да му помогне, когато пикапът му се повреди. Но той продължава да поддържа публикации в социалните мрежи за колите на Tesla и да ги хвали, като същевременно обаче и ги критикува, когато се налага.

Проблемът със забраните в сянка е добре известен откакто Илон Мъск купи Twitter и започна да променя алгоритмите му. Много бързо потребителите забелязаха значителен спад в активността. Това стана още по-забележимо, когато Мъск промени изгледите на иконите. Акаунтите с хиляди последователи започнаха да получат само няколкостотин гледания на своите публикации.

През април 2023 година изтече алгоритъм за препоръки на Twitter, преди компанията да го разкрие сама. В редовете на кода много бързо беше открита Украйна, която беше спомената заедно с такива забранени теми като насилие и реч на омразата, измама и токсична реч. Войната в алгоритъма беше наречена "украинска криза" и отбелязана за социалната мрежа, която трябва да намали определено съдържание в емисията.

Когато някои потребители предположиха в коментарите, че X може да блокира акаунти, които хвърлят лоша светлина на Tesla, Ламар се опита да изглади нещата:

„Аз лично избягвам да крайни критики от уважение, а в същото време активно рекламирам Tesla и Cybertruck, което честно казано ме кара да се чувствам малко неудобно. Изглежда не ме харесват хаха. Може би просто съм прекалено честен", написа той. Потребители в Reddit се опитват да помогнат на Ламар и публикуват екранни снимки на туитовете на Ламар във форума , като отбелязват, че той „бавно осъзнава, че Илон Мъск е сложил страницата му в сянка“.

fallback
  • #4
    анонимен ( преди 52 минути )
    1 ме кефи! Без значение за какво иде реч, него първата му дума е Германия, немско качество и т.н. А иначе, и аз да бях на мястото на Мъск, щях да го резна тоя "цветнокож", да не спомена истинската дума!!
  • #3
    анонимен ( преди 3 часа )
    Поредният нищоправец, живеещ на гърба на разни облъчени
  • #2
    MythBuster=idiot ( преди 3 часа )
    Не е верно! Тесла Сайбъртрък е най качествения електрически автомобил.Доказано е статистически.
  • #1
    анонимен ( преди 3 часа )
    Който вярва в обратното, е най-големият наивник на света. Разбира се че Илон Мъск ще си защитава Тесла в собствената медия, колкото и да е неетично.собственатаава въпрос за пари. А има една сентенция, че кой каквото и да ти говори винаги става въпрос за пари. Цели държави слагат печалбата и икономиката пред етиката и дори човешките животи и здраве. Например Германия си защитава ДВГ производителите, както и Япония си признава че е против електромобилите, защото ще навредят на икономиката им.
fallback
Последни