Удивително рядък Citroen DS21 Le Dandy с каросерия от Анри Шапрон спечели голямата награда от тазгодишния български Concours d'Elegance - Drustar, проведен край езерото в Правец. Международното жури единодушно присъди първото място на френската машина, която е една от едва около 50 произведени.
Заради организационен проблем в конкурса не влязоха три от най-интересните обявени участници - BMW M1, Ford GT и BMW 327. В галерията под статията можете да видите всички автомобили, които ни хванаха окото на конкурса.
Най-интересните коли от конкурса в Правец (ГАЛЕРИЯ):
Auto Union 1000 S De Lux
Година: 1962
Auto Union 1000 е компактен, но луксозен за времето си модел, произвеждан от между 1958 и 1965. На практика е наследник на по-старите DKW F93 и F94, и ползва двутактов мотор с 3 цилиндъра и базова мощност 44 конски сили. На решетката е върната емблемата с четирите кръга на Auto Union отпреди войната. Понеже щабът на оригиналната Auto Union е останал в съветската окупационна зона, компанията е основана повторно в Инголщат със субсидия, отпусната по плана "Маршал". По времето на лансирането на модела 1000 S, Auto Union е собственост на Daimler-Benz, но през 1964 е препродадена на Volkswagen, за да се превърне по-късно в днешната Audi.
Година: 1962
Auto Union 1000 е компактен, но луксозен за времето си модел, произвеждан от между 1958 и 1965. На практика е наследник на по-старите DKW F93 и F94, и ползва двутактов мотор с 3 цилиндъра и базова мощност 44 конски сили. На решетката е върната емблемата с четирите кръга на Auto Union отпреди войната. Понеже щабът на оригиналната Auto Union е останал в съветската окупационна зона, компанията е основана повторно в Инголщат със субсидия, отпусната по плана "Маршал". По времето на лансирането на модела 1000 S, Auto Union е собственост на Daimler-Benz, но през 1964 е препродадена на Volkswagen, за да се превърне по-късно в днешната Audi.