fallback

BYD пуска евтин електрически бус в Европа

E-Vali ще се предлага в два варианта на задвижване и пробег до 250 км

Както вече ви информирахме, китайската марка BYD съвсем скоро ще се появи на българския пазар, като в момента китайците са в процес на търсене на дилъри в нашата страна. Освен пътнически електромобили, сега китайците анонсираха и бус.

Новият BYD E-Vali беше представен на изложението IAA Transportation 2024 в Хановер. Търговският електрически автомобил ще навлезе на европейския пазар през следващата година. Това съобщава сайтът CarNewsChina .

Електромобилът BYD E-Vali представлява ван с "накъсан" дизайн в духа на първото поколение Renault Traffic. Той ще се предлага в две версии: стандартна 3.5-тонна с дължина 6 метра и удължена 7-метрова с общо тегло 4.25 тона.

В триместната кабина на предния панел са монтирани два дисплея. има сгъваема маса, малък хладилник и безжично зареждане за смартфони. Оборудването включва още Apple CarPlay, Android Auto.

От екстрите интерес представляват още адаптивен круиз контрол, автоматични спирачни системи и контрол на "слепите" зони. В зависимост от версията товароподемността на BYD E-Vali е от 700 до 1450 кг, а обемът на товарното отделение е от 13.9 до 17.9 куб.м.

Стандартният ван BYD E-Vali е оборудван с електрически двигател с мощност 204 конски сили и развива 90 км/ч. Удължената версия е със задвижване на всички колела и разполага с мощност от 340 конски сили, а максималната ѝ скорост е 120 км/ч.

Батерията и на двата варианта е с капацитет 80.6 kWh и осигурява пробег от 220-250 км. Бусът може да се зареди до 80% във високоскоростен режим (с мощност 188 kW) за време от само половин час.

fallback
  • #8
    До 3 ( преди 24 минути )
    Пък и пропускаш, че 188 kW не се поддържат от 0 до 80%, а само за първите 50%. Тоест ако 30 минути са необходими за зареждане до 80% то първите 40% се зареждат за 10 минути, а останалите 40% за 20 минути. По-вероятно е шофьора да спре два пъти по 15 минути или 3 пъти по 10 минути и да зареди на 80% а 120% за 30 минути. Както казах, зависи от цената на микробуса, дали си заслужава чакането. Иначе става за Пловдив София или Пловдив Бургас. Пловдив София може да върти нон стоп без почивки.
  • #7
    До 3 ( преди 31 минути )
    Над 3,5 т. Максималната скорост така или иначе е 90-100 километра в час на магистрала и 80 км в час пътища, като скоростта се записва в тахографа и могат да те глобят и дни след като си я превишил! Точно както Ще те глобят ако не си спрял да почиваш примерно преди три седмици и си шофирал повече от 4,5 часа без да направиш 45 минути почивка!
  • #6
    До долния ( преди 2 часа )
    Самолетите имат огромен дял при скъпият транспорт на жизнено важни продукти.Освен това хората купувят от амазон инискат фаст деливери а не някакъв тир да го мъкне 5 дена или кораб един месец
  • #5
    До 4 ( преди 2 часа )
    Ти явно си съвсем изперкал, самолетите са незначим дял от транспорта защото е в пъти по-скъп от другите видове транспорт. Пък и му отговарям на първия питай го него защо
  • #4
    До долния ( преди 2 часа )
    Защо ти е да прави София Бургас.В Бургас имаш летище в София също.Каца товярния самолет и буса го разкарва из града
  • #3
    До 1 ( преди 2 часа )
    Повече от 1 зареждане за половин час ще е нужно за София - Бургас освен ако не кара с 80 км/ч с което пък цялото време за пътуване ще иде към цял работен ден в едната посока :D
  • #2
    анонимен ( преди 2 часа )
    Някого знае ли на един бус за градски доставки стигат ли му 200 км дневно?
  • #1
    анонимен ( преди 4 часа )
    Най-важното не казахте - цената! Тя определя дали си заслужава да спреш за половин час между София и Бургас. Ако ще платиш повече отколкото за дизелов бус, а после ще плащаш и с време, въобще не си заслужава! Ще е нишов продукт за забранени за влизане на автомобили с ДВГ по центъра на градовете и са градски доставки и зареждане с евтин ток.
fallback
Последни