fallback

Проблемът на VW с електромобилите се оказа още по-мащабен

Компанията обмисля обмяна на актуализация на платформата MEB+, за да пести пари

Volkswagen обмисля отмяна на актуализация на своята електрическа платформа MEB+, която трябваше да поддържа моделите ID.3 и ID.4 актуални до пускането на новата SSP архитектура през 2028 г. Според информация на изданието Manager Magazin, финансовият директор на Volkswagen Арно Антлиц планира да намали инвестициите на компанията, застрашавайки развитието на MEB+.

Първоначално компанията планираше да отдели 180 милиарда евро за развитие през следващите пет години, но сега тази сума може да бъде намалена до 160 милиарда. Решението ще окаже влияние върху развитието и административните процеси и може да доведе до загуба на до 30 000 работни места в Германия.

Платформата MEB+ е важен етап за конкурентоспособността на електромобилите на VW, но сега компанията може да разчита на нови модели, изградени на платформата SSP, които няма да бъдат пуснати до 2028 г. В същото време се планира да се отмени разработката на компактен електрически SUV, подобен на T-Roc.

Volkswagen е изправен пред необходимостта от намаляване на разходите и ръководството на компанията преговаря със синдикатите по този въпрос. Въпреки че няма официално потвърждение за точния брой съкращения, бъдещето на ключовите проекти за електрически превозни средства на VW остава под въпрос.

fallback
  • #14
    Hvaliprats ( преди 34 минути )
    Тротинетка, това на което продажбите се крепят на субсидии не е никаква еволюция, а чисто и просто злокачествена мутация. Еволюцията обикновено се отървава от такива.
  • #13
    анонимен ( преди 55 минути )
    MEB платформата беше остаряла още като я пуснаха, а сега ще я използват щото била конглокентна. ФВ потъват като камък. Скъпи, остарели и некачествени. Светло бъдеще ги очаква ФВ несъмнено. Да вземат да изгонят и сегашният директор, както изгониха предишният, за да не уволнява хора, та да потънат по-бързо
  • #12
    анонимен ( преди 1 час )
    Тез милиардите за нищо ги нямат. 20 горе, 20 долу
  • #11
    Браво номер 7 ( преди 1 час )
    Хората мразят да ги правят на *** и скоро Немците ще го усетят. Всичките им грозни коли ще започнат да залежават и никой да не ги иска. Най-доброто за тях мина. Сега ще залязват бавно и скъпо 10 години.
  • #10
    До РУК ( преди 2 часа )
    Колега, евала за смелостта да застанеш срещу онзи психопат с многото никове дето се прави на няколко инженера наведнъж плюс един професор. Сега ще те засипе с ругатни, обидни квалификации и прякори на чайник, будчо и подобни
  • #9
    До пръц пръц ( преди 2 часа )
    За кой спад на продажбите говореше? Да не би да е за онзи дето се криеш като лалугер, Дали през 2024 година Тесла ще продаде повече бройки отколкото през 2023? Или пак ще вадиш козът за Европа, където политиците играят срещу електромобилите с удари под кръста, за да пазят печалбите на европейските производители, за сметка на еволюцията?
  • #8
    До пръцльо ( преди 2 часа )
    Продажбите на Toyota почти не са мръднали за последните 10 години А ти не гледаш да питаш защо продажбите на Тесла падат, при положение че през 2013 когато Toyota продаваха по 10 милиона, Тесла продаваха по 20 000 броя? За 10 години продажбите на Toyota са се увеличили с 10%, а на Тесла с почти 1 милион %? Това е еволюционното израстване на Тесла. Какво говореше за еволюцията на Toyota?
  • #7
    РУК ( преди 2 часа )
    Проблема на VW и на всички немски производители е, че се предовериха на политиците, че отново ще им преподредят пазар така, че да продължат да къртят кинти, без да си дават много зор! И сега започна изнудването със съкращаването на работни места и затварянето на заводи, та политиците пак да се активират уж в интерес на няколко хиляди работника, а да набутват целия ЕС.Честно казано,ако трябва да избирам между немска и китайска кола,че взема втората,само да съм контра на лобистките игри на немците
  • #6
    До пръдливия ( преди 2 часа )
    Видях какво си изпърдял в съседната статия. Според тебе стратегията на Toyota е да направи клиентите си доволни като ги карат да чакат една година за доставка на поръчания автомобил, вместо да вдигне производството и да задоволи клиентското търсене поне за месеци, а не за година чакане? Освен това твърдиш че Toyota наблягана печалбата от автомобил и колкото повече на Ценка слагат на автомобилите толкова по-щастливи сте сектантите на Toyota. Правилно ли съм те разбрал, защото се хвалиш и с двете
  • #5
    Мой ( преди 3 часа )
    Истината е че след спирането на субсидията никой вече не иска да купува електричка Особено в Европа а вече и в Сащ
fallback
Последни