fallback

Проблемът на VW с електромобилите се оказа още по-мащабен

Компанията обмисля обмяна на актуализация на платформата MEB+, за да пести пари

Volkswagen обмисля отмяна на актуализация на своята електрическа платформа MEB+, която трябваше да поддържа моделите ID.3 и ID.4 актуални до пускането на новата SSP архитектура през 2028 г. Според информация на изданието Manager Magazin, финансовият директор на Volkswagen Арно Антлиц планира да намали инвестициите на компанията, застрашавайки развитието на MEB+.

Първоначално компанията планираше да отдели 180 милиарда евро за развитие през следващите пет години, но сега тази сума може да бъде намалена до 160 милиарда. Решението ще окаже влияние върху развитието и административните процеси и може да доведе до загуба на до 30 000 работни места в Германия.

Платформата MEB+ е важен етап за конкурентоспособността на електромобилите на VW, но сега компанията може да разчита на нови модели, изградени на платформата SSP, които няма да бъдат пуснати до 2028 г. В същото време се планира да се отмени разработката на компактен електрически SUV, подобен на T-Roc.

Volkswagen е изправен пред необходимостта от намаляване на разходите и ръководството на компанията преговаря със синдикатите по този въпрос. Въпреки че няма официално потвърждение за точния брой съкращения, бъдещето на ключовите проекти за електрически превозни средства на VW остава под въпрос.

fallback
  • #20
    до 17 ( преди 1 месец )
    Електричките нямат фенове, а ползватели. Качиш ли се, повече драмите и вонята не можеш да ги траеш. Да помпаш газта и да няма душа да поеме. Пуши, трака, тресе, тече, чупи се и не върви. Това са хора с пари и мозък, не мазoхисти. Станциите са повече от колите - във VsichkoTok се вижда. Петролна рoбиня или патриот на БГ ток. "Горенето на изкопаеми горива е най-тъпия експеримент в историята" - Мъск
  • #19
    Хаха ( преди 1 месец )
    Мозъчно деформиран бъстър, ти си човека с многото никове. Карай си киа-та и не философствай много много.
  • #18
    Факт ( преди 1 месец )
    Хората се качват по метра влакове и трамваи кой е умен АЗ айкидо тайота и Мъск са у третя глуха един панелен Българин ги утепа.
  • #17
    FenIX ( преди 1 месец )
    Феновете на елвктричкитв колкото и да са гръмогласни не могат да променят тенденцията на отдръпване от Ел колите. Видя се че за момента са си нишов продукт за малка част от потребителите. Технологията още е в процес на развитие и днешната модерна Ел кола след година е морално остаряла. Масовият потребител не може да си позволи това огромно обезценяване нито пък има къде да зарежда и накрая пазарът си даде присъдата напук на бюрократите в ЕС.
  • #16
    Гост ( преди 1 месец )
    Като не слушате Акио Тойода.
  • #15
    Гост ( преди 1 месец )
    Като не слушате Акио Тойода,ще ближете рани.
  • #14
    Hvaliprats ( преди 1 месец )
    Тротинетка, това на което продажбите се крепят на субсидии не е никаква еволюция, а чисто и просто злокачествена мутация. Еволюцията обикновено се отървава от такива.
  • #13
    анонимен ( преди 1 месец )
    MEB платформата беше остаряла още като я пуснаха, а сега ще я използват щото била конглокентна. ФВ потъват като камък. Скъпи, остарели и некачествени. Светло бъдеще ги очаква ФВ несъмнено. Да вземат да изгонят и сегашният директор, както изгониха предишният, за да не уволнява хора, та да потънат по-бързо
  • #12
    анонимен ( преди 1 месец )
    Тез милиардите за нищо ги нямат. 20 горе, 20 долу
  • #11
    Браво номер 7 ( преди 1 месец )
    Хората мразят да ги правят на *** и скоро Немците ще го усетят. Всичките им грозни коли ще започнат да залежават и никой да не ги иска. Най-доброто за тях мина. Сега ще залязват бавно и скъпо 10 години.
fallback
Последни