fallback

Датчани превърнаха старо Porsche 911 в електромобил с шокираща цена

Преработеното купе със задвижване на Tesla Model S струва 450 000 евро

Датската компания Kalmar, известна с ексклузивните си рестомоди на Porsche 911, представи нова електрическа модификация на 911, която е получила задвижваща система от Tesla Model S. Новият продукт е наречен 7-97 E-Volt, като това не е просто стандартна подмяна на двигателя - в Kalmar са обърнали специално внимание на подобряването както на екологичните показатели, така и на производителността.

Проектът започва с търсене на автомобил донор, който е Porsche 911 от поколение 964, но без двигател. Датчаните възстановяват колата, като запазват оригиналните части, където е възможно. Освен това компанията претопява и преотлива алуминиеви части от каросерията, като подобен процес се използва и за стъклата.

Това, което е наистина впечатляващо, е решението на Kalmar да създаде ново олекотено тяло от композитен материал на основата на лен. Този материал е използван и в интериора, за да се намали теглото на автомобила. В резултат на това 7-97 E-Volt тежи малко над 1360 кг, което е сравнимо с теглото на поколението 964 Porsche 911 Turbo, с което новият продукт споделя основните си размери.

Експертите също така оптимизират аеродинамичните характеристики на автомобила чрез нова структура на каросерията и специално залепено стъкло, което намалява съпротивлението на въздуха. Това увеличи притискащата сила с 30% отпред и 20% отзад в сравнение с оригиналната кола. Допълнителен спойлер с патешка опашка може да добави още 60% от притискащата сила отзад.

Основният елемент на всяко електрическо превозно средство, разбира се, е неговата задвижваща система. 7-97 E-Volt използва един електромотор, монтиран на задната ос, който развива до 450 к.с. мощност. Електрическият мотор се захранва от батерия с 63 kWh, поставена между предната и задната част на автомобила за оптимално разпределение на теглото. Автомобилът ускорява до 100 км/ч за по-малко от 4 секунди и има пробег от около 290 км. На водача се предлагат два режима на шофиране: Eco и Sport.

Автомобилът е оборудван с множество модерни технологии, включително електрическо серво управление, автоматичен климатроник, LED фарове, чистачки със сензор за дъжд и информационно-развлекателна система с поддръжка на Apple CarPlay. Добавена е и електрическа вакуумна помпа за захранване на усилвателя на спирачките, климатичната система и други. Купувачите могат да избират между стоманени спирачни дискове или по-леки карбоново-керамични дискове.

Цената на модификацията 7-97 E-Volt започва от 450 000 евро. Въпреки това от Kalmar са предвидили възможност за връщане на автомобила с двигател с вътрешно горене, ако бъдещият собственик пожелае да го направи.

fallback
  • #5
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Аз пък искам датска заплата и руса датчанка.
  • #4
    до 2 ( преди 2 месеца )
    Колега, и аз нещо такова помислих, обаче после: Поршака си е кожен салон, скъпи материали, безупречна изработка и т.н., а Тесла-та некви пластмаси, джунджуриики непотребни, какъвто и ДВГ да му сложиш то се обезмисля!
  • #3
    До 1 ( преди 2 месеца )
    Като го искаш, продава се. Взимай и карай!
  • #2
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Днес преоборудват porsche 911 като му слагат задвижване на Тесла. В бъдеще ще е модерно на Тесла да се слага ДВГ от porsche 911.
  • #1
    анонимен ( преди 2 месеца )
    искам тва
fallback
Последни