fallback

Френската автомобилна индустрия също е на ръба

Половината работни места в сектора може да изчезнат до 5 години

Бъдещето на френската автомобилна индустрия е под сериозна въпросителна. Това разкри ръководителят на асоциацията на френските автомобилни доставчици Fiev - Жан-Луи Пеш.

На пресконференция той предупреди, че френската автомобилна индустрия може да загуби до половината от работните си места през следващите пет години. Като причини за това той посочи спада в продажбите на автомобили, забавянето на растежа на пазара на електрически превозни средства и нарастващата конкуренция от Китай.

„Като се има предвид текущата активност, загубата на половината от работните места, за съжаление, не изглежда преувеличена. Това може да се случи много, много бързо“, каза Пеш. И допълни, че подобни промени могат да настъпят през следващите няколко години, ако ситуацията на пазара не се промени.

Френските автомобилни доставчици са изправени пред множество предизвикателства, от намаляващото търсене на традиционни автомобили до трудностите при адаптирането към бързо развиващия се пазар на електрически превозни средства.

Освен това китайските производители активно разширяват присъствието си на европейския пазар, засилват конкуренцията и създават допълнителни рискове за местните компании.

fallback
  • #23
    анонимен ( преди 2 часа )
    Хаха, индийци и китайци вадят хиляди инжинери на година, развиват национални политики, тва в момента им е само упражнение за хегемония в космоса, ако не бъде намерен баланс, Европа ще е послушко и играчка. Ама бабите с капелите и младите мислители бохеми и после, ама ко стана?
  • #22
    анонимен ( преди 3 часа )
    Европейските подизпълнители нямат опит и нужната техника и технология за да участват в производството на ел-автомобили, дори китайците да построят заводи в Европа, 80% от частите ще продължат да идват от Китай.
  • #21
    До гост ( преди 4 часа )
    "Гост ( преди 2 часа )За поръчка на кола в Тойота в момента се чака 12 месеца." Сега разбираш ли защо само продажбите на Toyota не падат? Понеже продават по 10 милиона годишно имат 10 милиона поръчки, които за да изпълнят трябва да произвеждат 20 милиона на автомобила годишно за да няма чакащи през следващата година.
  • #20
    анонимен ( преди 4 часа )
    Иcкатe напълно нови yсещания в CEKCA? Tогава тpябва да опитате това нещо:----- https://do.my/xpro
  • #19
    анонимен ( преди 4 часа )
    Ама как така не продават. Ще вдигнат още цените, ще продават по-малко и ще печят повече. Г-н Тавареш 40-те милиона го е измислил отдавна това. Е може и да фалират след някоя и друга година, ама дотогава г-н Тавареш вече ще е певсионер и ще си пие маргаритата на някой плаж.
  • #18
    До 17 ( преди 5 часа )
    Не си ли разбрал че факт живее до летището и не ходи на повече от три спирки. От негова гледна точка е прав че за 20 лв ходи до Париж да пие кафе и не му трябва автомобил да стигне. Само където забравя че останалите за да ти хванат самолета трябва някак да стигнат до летището. На мен лично в повечето случаи транспортът до летището и обратно ми струва повече от самолетния билет. Няма как да ме разбере Как се гони самолет посред нощ или как се прибираш от нощен полет.
  • #17
    Лудория до Факт ( преди 6 часа )
    Гледам в наше село - никой не минава на метро, трамвай, какво и да е, защото тук няма такива. Всичко кара личен автомобил. Чат-пат да вземеш такси, ако си пийнал... И сега кой е прав ти или аз?!
  • #16
    Чичу ( преди 6 часа )
    Хеле с тоз модерен ИЖ(Пежо) на снимката избиват рибата. Хахааа...
  • #15
    Гост ( преди 7 часа )
    За поръчка на кола в Тойота в момента се чака 12 месеца.
  • #14
    Гост ( преди 7 часа )
    За поръчка на кола в СФА в момента се чака 8 месеца.
fallback
Последни