fallback

Китайско нашествие: поне 6 нови марки идват в България

BYD и Omoda са най-интригуващите от новите имена, за които научи Automedia

България дълго оставаше встрани от прословутото китайско автомобилно нашествие в Европа, но през следващите няколко месеца то ще достигне и до тукашния пазар, при това - с впечатляващ мащаб. Най-малко шест нови китайски марки се подготвят за български дебют, научи Automedia.bg, като това включва BYD, най-големия световен производител на електрифицирани автомобили, и Omoda, най-агресивната марка от Китай на европейския пазар напоследък.        BYD и Omoda - двете китайски марки с най-агресивни планове за Европа, до броени месеци ще стъпят и в България, научи Automedia.bg от надеждни източници            От няколко независими източника разбираме, че BYD вече активно преговаря с бъдещите си вносители в България, макар за момента да не направен окончателният избор кои ще са те. Единият вариант е вносител у нас да е гръцката група Sfakianakis, която през пролетта бе обявена като официален представител на BYD в южната ни съседка. Sfakianakis е представена и на нашия пазар като собственик на "Миркат", вносителя на Suzuki в България. В официално медийно съобщение за преговори с BYD намекна и "Чайна Мотор Къмпани", част от групата "Ауто Юнион".

Китайските марки в България - кой кой е? (ГАЛЕРИЯ):

         

 

fallback
  • #24
    Олус Модус ( преди 1 месец )
    И последния да затвори вратата. Като спреш на Симеон с такова за части, директно ти пускат ролетната щора. Я да си останем с марката от 2012 с 4-те модела, за които имаме части и им знаем кътните зъби с пълен каталог и инструктаж на сайта за всяка възможна процедура до най-малката шайба - всяка стъпка заснета и показана кое, как и къде се прави. Даа, сещате се, калифорнийска марка със сервиз на Ломско шосе и склад за части във Варна.
  • #23
    анонимен ( преди 1 месец )
    Какъв COVID, какви 5 лева, мойто момче? Тук за автомобили говорим. Тогава не би трябвало да се купуват немски, защото направиха 2 световни войни и искаха да избият евреите, японски, защото са издевателствали над китайците и другите народи, които са завладели, американски защото са гадове, месят се навсякъде и са пускали ядрени бомби над горките японци, френски, защото са колонизирали половината свят, продавали са роби и са тормозели завладените народи, английски по същите причини и т.н. и т.н.
  • #22
    анонимен ( преди 1 месец )
    Май ви хвана амнезия как китайците натръшкаха света през 2020 година с Ковид. Само заради това никога не бих си купил китайска кола.
  • #21
    анонимен ( преди 1 месец )
    Европа наложи мита на китайците и въпреки това заводите на 100-годишните затварят. Китайците въпреки митата и високите крайни цени, продават все повече. Излиза, че Европа си прибира парите независимо къде е сглобена колата, а губещ винаги е потребителят!
  • #20
    анонимен ( преди 1 месец )
    Специално за всички плюещи по китайското. Поне десет години Япония е внасяла в САЩ смехотворни автомобили - маломощни, ненадеждни, без никакъв комфорт, грозни. После всички знаем какво стана. През 80те пък така се смеехте на Хюндай. И там знаем какво стана. Така че смейте се - да видим какво ще стане
  • #19
    От 15 ( преди 1 месец )
    Напротив. Гледах и тествах доста автомобили преди да избера Инвестицията, или просто .харчът е доста сериозен за да не бъде лекомислен. Точно за Т5 EVO говоря. Не съм фен на китайското, прагматик съм. И аз си мечтаех за корвет, но като гледах, пробвах и пресмятах, си взех китаеца. И съм доволен
  • #18
    хих до 17 ( преди 1 месец )
    както казва шефът - кат си *** то е за цял живот, чичката Си ситно, ситно ги клеца еврогейовнете и връщане назад няма, само някои "нисанджии" бичат по банкета\)))))
  • #17
    До 15 ( преди 1 месец )
    Не си виждал нов Нисан май, в китаеца няма дори Андроид Ауто, гледал съм го Китайското конкретно Forthing, има измама с обявените параметри, нито има 360 камера абсолютно нищо, кастриран двигател да отговаря на някакъв евростандарт, в описанието дори дължината на колата е грешна (може и да е умишлено).
  • #16
    Who Cares ( преди 1 месец )
    Който си няма икономика и производтсво (за селско стопанство и дума не обелвам), храни Китай и останалите... Акъл - море, глАва-кофа!
  • #15
    До 7 ( преди 1 месец )
    Ами аз съм един от папуняците дето са си купили. И да ти кажа колата е пушка. На нивото на средна ръка марки, тип рено пежо, нисан и всякакъв мейнстрийм. Но.... е доста добре оборудвана за базовата си цена, чувствително по-евтина, мнооооого по-красива (това е субективно де) и с невероятно вътрешно пространство спрямо външните размери. За мен е страшна покупка.
fallback
Последни