fallback

Китайско нашествие: поне 6 нови марки идват в България

BYD и Omoda са най-интригуващите от новите имена, за които научи Automedia

България дълго оставаше встрани от прословутото китайско автомобилно нашествие в Европа, но през следващите няколко месеца то ще достигне и до тукашния пазар, при това - с впечатляващ мащаб. Най-малко шест нови китайски марки се подготвят за български дебют, научи Automedia.bg, като това включва BYD, най-големия световен производител на електрифицирани автомобили, и Omoda, най-агресивната марка от Китай на европейския пазар напоследък.        BYD и Omoda - двете китайски марки с най-агресивни планове за Европа, до броени месеци ще стъпят и в България, научи Automedia.bg от надеждни източници            От няколко независими източника разбираме, че BYD вече активно преговаря с бъдещите си вносители в България, макар за момента да не направен окончателният избор кои ще са те. Единият вариант е вносител у нас да е гръцката група Sfakianakis, която през пролетта бе обявена като официален представител на BYD в южната ни съседка. Sfakianakis е представена и на нашия пазар като собственик на "Миркат", вносителя на Suzuki в България. В официално медийно съобщение за преговори с BYD намекна и "Чайна Мотор Къмпани", част от групата "Ауто Юнион".

Китайските марки в България - кой кой е? (ГАЛЕРИЯ):

         

 

fallback
  • #21
    анонимен ( преди 1 ден )
    Европа наложи мита на китайците и въпреки това заводите на 100-годишните затварят. Китайците въпреки митата и високите крайни цени, продават все повече. Излиза, че Европа си прибира парите независимо къде е сглобена колата, а губещ винаги е потребителят!
  • #20
    анонимен ( преди 1 ден )
    Специално за всички плюещи по китайското. Поне десет години Япония е внасяла в САЩ смехотворни автомобили - маломощни, ненадеждни, без никакъв комфорт, грозни. После всички знаем какво стана. През 80те пък така се смеехте на Хюндай. И там знаем какво стана. Така че смейте се - да видим какво ще стане
  • #19
    От 15 ( преди 1 ден )
    Напротив. Гледах и тествах доста автомобили преди да избера Инвестицията, или просто .харчът е доста сериозен за да не бъде лекомислен. Точно за Т5 EVO говоря. Не съм фен на китайското, прагматик съм. И аз си мечтаех за корвет, но като гледах, пробвах и пресмятах, си взех китаеца. И съм доволен
  • #18
    хих до 17 ( преди 1 ден )
    както казва шефът - кат си *** то е за цял живот, чичката Си ситно, ситно ги клеца еврогейовнете и връщане назад няма, само някои "нисанджии" бичат по банкета\)))))
  • #17
    До 15 ( преди 2 дни )
    Не си виждал нов Нисан май, в китаеца няма дори Андроид Ауто, гледал съм го Китайското конкретно Forthing, има измама с обявените параметри, нито има 360 камера абсолютно нищо, кастриран двигател да отговаря на някакъв евростандарт, в описанието дори дължината на колата е грешна (може и да е умишлено).
  • #16
    Who Cares ( преди 2 дни )
    Който си няма икономика и производтсво (за селско стопанство и дума не обелвам), храни Китай и останалите... Акъл - море, глАва-кофа!
  • #15
    До 7 ( преди 2 дни )
    Ами аз съм един от папуняците дето са си купили. И да ти кажа колата е пушка. На нивото на средна ръка марки, тип рено пежо, нисан и всякакъв мейнстрийм. Но.... е доста добре оборудвана за базовата си цена, чувствително по-евтина, мнооооого по-красива (това е субективно де) и с невероятно вътрешно пространство спрямо външните размери. За мен е страшна покупка.
  • #14
    анонимен ( преди 2 дни )
    Те предишните "нашествия" на китайците бяха едни успешни, мани, мани. Дори при скутерите и моторите не можаха да пробият, да не говорим за автобусите и багерите.
  • #13
    анонимен ( преди 2 дни )
    Частите не е въпросът къде се произвеждат, а как, както и дали се знае какво точно трябва да се произведе. "Рестайлингът" води до усложняване на производствата и постоянни проблеми именно, защото истинските доставчици трябва да поддържат доставката и на части отпреди "рестайлинга". При китайците най-често се случва да можеш да си купиш само един вариант, и той е този, който в момента е в масово производство. Дали ще ти свърши работа е отделен въпрос, който производителя често не го е грижа.
  • #12
    Разни+ ( преди 2 дни )
    Китайците много бързо действат. В Русия сега вече е втори рестайлинг. Колите стават все по-хубави, съобразени с техните условия: студ, химия по пътищата, подгрев на волана, стъклата и седалките. Дигнаха мощностите практически на всички модели, добавиха 4х4, където трябваше. И всеки нов рестайлинг е ПО-ЕВТИН. Удебелиха боята. сложиха уплътнения в долната част на вратите. И при нас ще стане нещо подобно, но ще трябват няколко години предвид *** от брюксел.
fallback
Последни