fallback

Китайско нашествие: поне 6 нови марки идват в България

BYD и Omoda са най-интригуващите от новите имена, за които научи Automedia

България дълго оставаше встрани от прословутото китайско автомобилно нашествие в Европа, но през следващите няколко месеца то ще достигне и до тукашния пазар, при това - с впечатляващ мащаб. Най-малко шест нови китайски марки се подготвят за български дебют, научи Automedia.bg, като това включва BYD, най-големия световен производител на електрифицирани автомобили, и Omoda, най-агресивната марка от Китай на европейския пазар напоследък.        BYD и Omoda - двете китайски марки с най-агресивни планове за Европа, до броени месеци ще стъпят и в България, научи Automedia.bg от надеждни източници            От няколко независими източника разбираме, че BYD вече активно преговаря с бъдещите си вносители в България, макар за момента да не направен окончателният избор кои ще са те. Единият вариант е вносител у нас да е гръцката група Sfakianakis, която през пролетта бе обявена като официален представител на BYD в южната ни съседка. Sfakianakis е представена и на нашия пазар като собственик на "Миркат", вносителя на Suzuki в България. В официално медийно съобщение за преговори с BYD намекна и "Чайна Мотор Къмпани", част от групата "Ауто Юнион".

Китайските марки в България - кой кой е? (ГАЛЕРИЯ):

         

 

fallback
  • #12
    Разни+ ( преди 2 дни )
    Китайците много бързо действат. В Русия сега вече е втори рестайлинг. Колите стават все по-хубави, съобразени с техните условия: студ, химия по пътищата, подгрев на волана, стъклата и седалките. Дигнаха мощностите практически на всички модели, добавиха 4х4, където трябваше. И всеки нов рестайлинг е ПО-ЕВТИН. Удебелиха боята. сложиха уплътнения в долната част на вратите. И при нас ще стане нещо подобно, но ще трябват няколко години предвид *** от брюксел.
  • #11
    Разни ( преди 2 дни )
    **Основният проблем на китайците са цените в ЕС, китайската цена по 2, заради *** в брюксел. **Заводите за сега остават за нататък. Преди около 2 седмици излезе, че другаря Си е привикал производителите, и им е казал да не строят заводи извън Китай, и да не изнасят технологии за ел.коли. ** Части и софтуер имаше проблем в началото на 2023, сега има всичко. В много от държавите около Русия, откриха фирмени представителства, с пълна гама услуги и гаранция. Руснаците бавно локализират китайците.
  • #10
    Иван ( преди 2 дни )
    Много са ми интересни коментарите от рода на "няма части". Все едно за колите които карате в момента, 90% от частите които сменяте не са произведени в Китай? Може и да съм пропуснал индустриалната революция в България, но ми се струва че това точно ще бъде един от най-малките проблеми на тези коли.
  • #9
    анонимен ( преди 2 дни )
    стогодишните производители нямат в българия сервизни центрове с обучен персонал за китайските не ми се мисли руски блогъри проплакаха заради неразбиваем софтуер
  • #8
    До 7 ( преди 2 дни )
    Ти какво точно произвеждаш, освен ек.с.кременти и мал.оумия
  • #7
    анонимен ( преди 2 дни )
    Любопитен съм кои ще са папуняците, които ще си ги купят. Иначе разни набедени *** няма да спрат да им правят уж безплатна реклама. Време е да осъзнаем, че китайците зависят от нас, защото ние купуваме некачествените им стоки. Спрем ли да го правим, ще подкрепим нашето производство българското и европейското.
  • #6
    bg ( преди 2 дни )
    няма лошо, конк.уренцията е хубаво нещо.проблема на екзотичните марки е сервиза, защото дори и да са сполучливи и да не се развалят, като те удари някой и може да чакаш с месеци за рез. части и монтаж.
  • #5
    VAYK ( преди 2 дни )
    BYD имат някъв хибрид дето по тестовете в тубата реално минава над 2300км. Мисля че не е зле изобщо.....
  • #4
    анонимен ( преди 2 дни )
    Проблема на тези коли според мен е , че все още няма яснота със сервизната поддръжка и резервни части. Преди седмица видях два нови СУВ-а на Link & Co и забелязах, че номерата им бяха върху табели на Мото-Пфое.
  • #3
    анонимен ( преди 2 дни )
    С надпреварата с цените европейските марки отвориха широко вратата за китайците, и вече няма спирка. Чичо Си, плаща за заетост и резултата е свръхкапацитет и дефлация на промишлените цени. Много е показателно, че китайците не се отказват от експанзията въпреки сериозните мита. Следващата стъпка е да купят на безценица фалиралите европейски заводи и да правят в тях китайските си возила. И да за да печелиш трябва да продаваш а не да вдигаш цените, щото тогава почва да продава някой друг ...
fallback
Последни