Bentley представи новата генерация на Flying Spur. Седанът получава хибридна задвижваща система, базирана на V8 туин турбо, последно поколение мехатроника и за първи път Wellness седалки с микрорегулиране на позицията на тялото и вградена система за терморегулация.
Новото Bentley Flying Spur, за разлика от Continental GT с две врати, запази обичайната оптика с „четири очи“. Засега британците показват само топ-версията Speed, при която могъщият 6,0-литров W12 от предишното поколение на модела е заменен с хибридната система на Lamborghini Ultra Performance.
Комбинираната му мощност е 782 конски сили и 1000 Нм въртящ момент. Така това е най-мощният седан в историята на марката. На електричество тази версия изминава до 76 км , общият обхват достига 830 км. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 3,5 секунди, но максималната скорост не се посочва. При предишния Flying Spur тя беше ограничена на 333 км/ч.
Седанът се предлага стандартно с 48-волтова система с контрол против преобръщане, управление на задните колела и диференциал с ограничено приплъзване, като всички са част от пакета Bentley Performance Active Chassis. Освен това колата използва нов софтуер за управление на стабилизиращата система, а статичното тегло по осите е 48,3:51,7 в полза на задната. Амортисьорите са двуклапанни с електронно управление, с отделни настройки за компресия и отскок, което прави разликата между режимите на шофиране Comfort, Bentley и Sport по-очевидна.
Има и много визуални разлики от своя предшественик - нови 22-цолови джанти в два цвята, тонирана външна облицовка и аеродинамичен пакет Styling Specification в цвят на каросерията или видими въглеродни влакна. В салона има препрофилирани седалки, тапицерия Dark Chrome Specification и нова графика на таблото.
Опциите включват Wellness столове с микрорегулиране на позицията на тялото и вградена система за терморегулация. Като цяло всичко е същото като при Continental GT, с десетки хиляди възможни комбинации от външни цветове, екстериорни и интериорни опции. Дори Flying Spur има три аудио системи за избор: стандартна, Bang & Olufsen и Naim, която предлага осем звукови профила.
До момента от Bentley все още не са коментирали цените на новия Flying Spur. При предишната версия с W12 двигател версията Speed стартираше от 276 321 евро.
Още снимки на най-мощния седан на Bentley - вижте в галерията: