fallback

Кризата в завод на Audi се задълбочава

Работници в Брюксел откраднати ключовете на 200 чисто нови Q8 e-tron

Audi произвежда електрическия SUV Q8 e-tron изключително в завода в Брюксел, чието бъдеще в момента е несигурно. За да окажат натиск върху ръководството, през уикенда служителите на фирмата са откраднали около 200 ключа на вече готови автомобили. Тази протестна кампания има за цел да насърчи ръководството на концерна да направи ясни изявления относно перспективите на това съоръжение.

Производственият директор на Audi - Герд Уокър, призова работниците в завода в Брюксел да запазят спокойствие и да участват конструктивно в търсенето на решение. Като цяло концернът реагира остро на инцидента и заяви, че няма да толерира подобни действия на служители, като заплаши да сезира съда.

През юли Audi обяви, че затварянето на завода в Брюксел не може да бъде изключено като част от стратегията за намаляване на разходите. Причината е ниското търсене на произвеждания там електрически SUV Q8 e-tron. Сега в белгийския завод на компанията работят около 3000 души.

Несигурността сред служителите нарасна, след като компанията-майка Volkswagen обяви миналия вторник, че през следващите години в Брюксел няма да се произвеждат повече модели. Според синдиката в отговор на несигурната ситуация през последните дни служителите са започнали да спират работа, което е попречило на производството да бъде възобновено след летните отпуски.

fallback
  • #12
    До 7 ( преди 1 седмица )
    Че кой иска да комуникира с доказан глу пак като тебе.
  • #11
    анонимен ( преди 1 седмица )
    статия за проблеми в ауди но някакви под всяка публикация си мерят iq
  • #10
    До 9 ( преди 1 седмица )
    От деструктивни и агресивни психопати само това може да се очаква. Влагат цялата си емоция и енергия за да се чудят как да навредят на останалите, за да попарят още в зародиш всяка градивна дискусия на нормалните хора. Ако не бяхте тези които триете мненията и целта не е да изгоните всеки нормално мислещ човек от коментарите, всяко едно подобно на твоето мнение щеше да бъде изтривано на мига, защото по всички стандарти на интернет етиката си е тpoлене и спaм.
  • #9
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Може да прекръстим чатбота Тесльо в Чайньо или направо Чайник.
  • #8
    Гостенино ( преди 1 седмица )
    Самият факт че твърдиш че си инженер по ДВГ и в същото време не знаеш какво е това енергия и не можеш да дадеш поне един пример за енергия от реалността, означава че или живееш в паралелна реалност в която няма енергия и всичко е перпетум мобиле за което постоянно говориш и ни убеждаваш че си с висше образование по него и така пише в учебниците, или не си никакъв инженер. Залагам на второто заради липсата на знания между 6 и 8 клас, които доказваш многократно от години и няма развитие по въпроса
  • #7
    Вярно е ( преди 1 седмица )
    При мен има градация и развитие, защото съм градивна личност и искам да ЗНАМ ПОНЕ НЯКОЛКО начина за разрешаване на задача или проблем и търся градивна дискусия с образовани хора за да разменяме опит и идеи. Да знам всички предимства и недостатъци на всеки метод за решаване на проблема и да избера един или комбинация от няколко за да го реша. За разлика от деструктивните антиелектрици като тебе, които не само че НЕ ЗНАЯТ И НЕ ТЪРСЯТ решения, а отричат всяко решение на ЗНАЕЩИТЕ.
  • #6
    Чичо Кольо ( преди 1 седмица )
    Разбира се че няма желаещи да купуват електрокари......... в България. Скъпичко е!!!!Тук обаче нещата са различни. Постепенно се обновява паркинга в квартала където живея и все нови електрокари изкачат пред къщите
  • #5
    Гост ( преди 1 седмица )
    Теслю се преквалифицира в Бидчо.
  • #4
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Пък ти си ВЯРВАЙ. Вярват тези, които не знаят. След като ВЯРВАШ на професора Илиев или какъвто там беше, че два тона могат да се ускорят без енергия, защото така или иначе никъде не спомената енергия в целия учебник по ДВГ, значи е ВЯРНО. Точно както ВЯРВАШ на Toyota, че електромобилите НИКОГА няма да имат над 30% пазарен дял. Не след 5 години ( което е оптималния срок според мен) , не през 2035 когато ще има евентуална забрана за ДВГ, а НИКОГА, тоест и през 2080г 70% от продажбите ще имат ДВГ
  • #3
    Гостенино ( преди 1 седмица )
    Разбира се че няма кой да купува надценените (модерната дума премиум) автомобили на германците, при положение че китайците вече произвеждат много по-технологични и луксозни автомобили на по-ниски цени. Обърни внимание, че даже не говоря за електромобили, а автомобили по принцип. Пропуснал статиите за шока и ужаса на европейските премиум производители на автомобилното изложение в Китай още преди две-три години, когато установиха, че няма какво да предложат срещу Китайците, без да говорим за цени
fallback
Последни