fallback

Кои са най-продаваните нови коли в България?

Ожесточена битка на върха, разликата между първия и втория е само 6 автомобила

След поредица рекордни месеци, пазарът на нови автомобили в България забавя темпото през август с едва 3493 нови регистрации, а ръстът на годишна база се смъква до 24%, показва редовната справка на Automedia.bg за регистрациите в МВР.           Новото поколение на Skoda Kodiaq има основна заслуга чешката марка да е номер 1 на българския пазар през 2024 година. Всички посочени числа в статията се отнасят до регистрации на нови автомобили от категории М1 и N1          Подобно забавяне е обичайно за този период на годината, въпросът е дали в следващите месеци ще бъде наваксано, за да стане 2024 най-силната година в историята на българския пазар.     

ТОП 10, МАРКИ

Skoda - 4434 Toyota - 4248 Dacia - 3073 Renault - 3006 Volkswagen - 2533 Kia - 1920 Ford - 1871 Hyundai - 1676 Peugeot - 1343 BMW - 1259

Надеждите на търговците падат най-вече върху предстоящия автомобилен салон в София през октомври, макар че предишните му издания нямаха кой знае какъв ефект върху пазара.

Битката за върха в нашата класация за най-продаваните нови модели се очертава незапомнено ожесточена: двамата лидери за пореден път си разменят местата, с разлика помежду им от едва 6 автомобила. Общо седем модела са успели да пласират трицифрен брой коли през август: Toyota Corolla, Skoda Kodiaq, Skoda Kamiq, Opel Corsa, Skoda Octavia, Dacia Sandero и Dacia Duster.

От началото на годината автомобилът с най-голям ръст на годишна база е Skoda Scala (+160%), пред Skoda Superb (143%) и Toyota Yaris (123%). Трицифрен ръст имат още Ford Focus, Kia Ceed и вече спряното за нашия пазар Suzuki Jimny.                   Най-продаваните нови коли в България през 2024 (ГАЛЕРИЯ):

       

fallback
  • #42
    Чичо Кольо до 37юи ( преди 2 месеца )
    Най-близкия автомобили за сравнение с Тесла модел 3(според мен) към момента е БМВ 320 или Ауди А4. Не виждам кое точно е смехотворно??? Имал съм БМВ преди и никога не бих си причинил такова нещо отново- дори и ново в гаранция. Супер скъпо за обслужване, непрекъснато дребни проблеми и висене" при дилъра, много по-висок разход на гориво от обявения.....Не е лоша за шофиране, но не разбирам какво толкова им се радвате на тия БМВта. Пробвай новата Тесла за да разбереш - ако въобще си карал ново БМВ
  • #41
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Да допълня за ламарината за да престане гост и с тази кревета лъжа и заяждане да го изчистим и това. Казах ли ви още през 2020 година, че тази ламарина е проектирана от space x, за да е хем твърда хем да ръждясва по-малко? Гостенина още се подиграва, че неръждаема ламарина може да ръждясва! А даже продължава да се подиграва че това било китайска алпака. Поредното доказателство колко е неграмотен дори в сферата си на най-висока компетентност, при положение че алпаката е МЕКА и НЕ ръждясва.
  • #40
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Примера със еластичността - пикапът ще се произвежда от ултра твърда студено валцована ламарина с дебелина 3 мм, която заради spring effect, което тогава грешно преведоха като еластичност, не може да се огъва в нормална форма на калник, защото чупи машините. Нищо от това според вас не беше вярно и пикапа изглежда така защото така са решили и всяка ламарина може да се огъва. Излязох ли прав? Още ли твърдиш че коляновия вал е пластичен, защото е произведена от пластичен материал?
  • #39
    Гостенино ( преди 2 месеца )
    Никога не съм крил че съм аматьор в твоята сфера на компетентност металообработването. Напълно нормално е да бъркам термини преведени от английски, които никога в живота си нито съм използвал нито ще използвам. Но не осъзнаваш че проблемът във всеки спор е, че ти грешиш фундаментално в изводите и примерите които рядко даваш защото всеки пример е излагация. Всеки твой практически пример противоречи на физичните закони, независимо коя запетайка съм объркал докато ти го казвам и винаги съм прав.
  • #38
    Чичо Кольо ( преди 2 месеца )
    Аз съм сериозен....кажете ми защо да не си купя Тесла? Какво по-добро да избера за 43хил евро което ще предлага всичко което предлага Тесла модел 3 и ще ми струва по-малко за бензин и обслужване за 4 годишен договор или 130хил км
  • #37
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Тесльо с Ник Чичо Кольо,електричка Тесла може да се сравнява единствено с бензинова Тесла.Такава няма,значи няма с какво да се сравни.Да сравняваш Тесла и БМВ е смехотворно.
  • #36
    До 34 ( преди 2 месеца )
    Сега ще започнат да те убеждават, че може веднъж да ти се наложи дай на живот и смърт да стигнеш на 1 000 км разстояние за да спаси живота на някого, но с теслата няма да можеш. Пък и никого да не спасяваш, един истински мъж не спира да пикае за 10-12 часа докато свършим резервоара. Даже не слизат от автомобила между две пълнения на резервоара до горе, въпреки че в друг разговор зареждат веднъж седмично по 30 лв за 150 км. Всяка седмица! Това накратко, сега ще те почнат с подробностите .
  • #35
    Гост ( преди 2 месеца )
    Теслю Тунберг,защо мислиш че те подигравам? Кълвеш неграмотно преведени с гоогле транслейт статии без да разбираш какво си прочел и се втурваш да спориш с професионалисти.Бъркаш метал със сплав,бъркаш еластичност и пластичност,бъркаш еластичност с модул на еластичност.Правиш се на кондензатор с голям капацитет,но ти изтече електролита.
  • #34
    Чичо Кольо до 31ви ( преди 2 месеца )
    Добре, според вас кой бензинов автомобил е най-подходящ за сравнение с Тесла модел 3. Искам да си купя нова кола - един от изборите е Тесла модел 3, защото ми допада всичко което предлага(ускорение, екстри, комфорт, практичност, икономичност)за парите си!!! Кой друг автомобил в тази ценова (42-3 хил евро) предлага повече за да се спра на него при избора ми на нов автомобил? Защо да не избера Тесла
  • #33
    Не съм чичо Кольо ( преди 2 месеца )
    "анонимен ( преди 15 секунди )Тесльо с Ник Чичо Кольо,сравняват се автомобили от един модел , електрически и бензинов от същия модел." Никога, никога ама никога, не може да се постигне ниска цена и добри параметри на електромобил, който е произведен на платформа първоначално проектирана за ДВГ. Това е един низ както от технически така и от икономически компромиси и е нито пиле нито риба, а нещо по средата. Джендър с неясни белези който не е нито мъж нито жена. Къде го буташ в мис или мистър?
fallback
Последни