Защо Volvo промени стратегията си за бъдещето? Какъв е смисълът от въвеждането на единен изчислителен модул в автомобила, както е в новото ЕХ90? Кога ще имаме първото самоуправляващо се Volvo? Automedia.bg зададе тези въпроси на Ерик Северинсон, новия главен стратег на шведската компания, след премиерата на новите ЕХ90 и ХС90 в Гьотеборг. Северинсон е член на борда, отговарящ за новите модели и оперативната стратегия, наследил на поста Хавиер Варела, който премина в американската Rivian.
12 въпроса към новия главен стратег на Volvo (ГАЛЕРИЯ):
Вече казахте сбогом на дизела в началото на тази година. Кога ще бъде произведено последното Волво с двигател с вътрешно горене?
"Честно да ви кажа, не знам. При днешната ситуация по света е невъзможно да видиш бъдещето в кристално кълбо. Онова, което знам, е, че когато има много непредсказуемост - както е днес и на автомобилния пазар, и в света като цяло - тогава ти трябва много гъвкавост. Затова и променихме плановете си и ще предлагаме плъг-ин хибриди по-дълго време. Защото трябва да покриваме нуждите на клиентите на различни пазари, в различни части на света. Така че не мога да ви посоча крайна дата. Никой не може".
"Честно да ви кажа, не знам. При днешната ситуация по света е невъзможно да видиш бъдещето в кристално кълбо. Онова, което знам, е, че когато има много непредсказуемост - както е днес и на автомобилния пазар, и в света като цяло - тогава ти трябва много гъвкавост. Затова и променихме плановете си и ще предлагаме плъг-ин хибриди по-дълго време. Защото трябва да покриваме нуждите на клиентите на различни пазари, в различни части на света. Така че не мога да ви посоча крайна дата. Никой не може".
ВИДЕО от разговора с Ерик Северинсон вижте тук: