Защо Volvo промени стратегията си за бъдещето? Какъв е смисълът от въвеждането на единен изчислителен модул в автомобила, както е в новото ЕХ90? Кога ще имаме първото самоуправляващо се Volvo? Automedia.bg зададе тези въпроси на Ерик Северинсон, новия главен стратег на шведската компания, след премиерата на новите ЕХ90 и ХС90 в Гьотеборг. Северинсон е член на борда, отговарящ за новите модели и оперативната стратегия, наследил на поста Хавиер Варела, който премина в американската Rivian.
12 въпроса към новия главен стратег на Volvo (ГАЛЕРИЯ):
Но зависи и от субсидиите?
"За мен отправната точка е да имаш правилния продукт. Ако го имаш, клиентите ще дойдат. След това вече субсидиите могат да помогнат, като ускорят прехода. Затова сега говорим за по-прагматичен подход от страна на Volvo, при който ще имаме и плъг-ин хибриди успоредно с електромобилите за по-дълъг период в бъдещето. Но да, субсидиите помагат преходът да стане по-бързо, това е ясно".
НА СНИМКАТА: Новото електрическо Volvo EX90
"За мен отправната точка е да имаш правилния продукт. Ако го имаш, клиентите ще дойдат. След това вече субсидиите могат да помогнат, като ускорят прехода. Затова сега говорим за по-прагматичен подход от страна на Volvo, при който ще имаме и плъг-ин хибриди успоредно с електромобилите за по-дълъг период в бъдещето. Но да, субсидиите помагат преходът да стане по-бързо, това е ясно".
НА СНИМКАТА: Новото електрическо Volvo EX90
ВИДЕО от разговора с Ерик Северинсон вижте тук: