Защо Volvo промени стратегията си за бъдещето? Какъв е смисълът от въвеждането на единен изчислителен модул в автомобила, както е в новото ЕХ90? Кога ще имаме първото самоуправляващо се Volvo? Automedia.bg зададе тези въпроси на Ерик Северинсон, новия главен стратег на шведската компания, след премиерата на новите ЕХ90 и ХС90 в Гьотеборг. Северинсон е член на борда, отговарящ за новите модели и оперативната стратегия, наследил на поста Хавиер Варела, който премина в американската Rivian.
12 въпроса към новия главен стратег на Volvo (ГАЛЕРИЯ):
XC90 получава една много сериозна ревизия. Планирате ли в близко бъдеще да обновите по същия начин и останалите си модели с вътрешно горене - XC40, XC60?
"Не мога да навляза в детайли за бъдещи продукти, но вече ни чухте днес да говорим за един нов, по-прагматичен подход. Ние имаме много силни плъг-ин хибридни предложения. ХС60 например беше най-продаваният плъг-ин хибрид в Европа през първото полугодие. Това е нещо, в което ще продължим да инвестираме. Но не мога да ви дам повече подробности за конкретни модели".
НА СНИМКАТА: Изцяло обновеното Volvo XC90
"Не мога да навляза в детайли за бъдещи продукти, но вече ни чухте днес да говорим за един нов, по-прагматичен подход. Ние имаме много силни плъг-ин хибридни предложения. ХС60 например беше най-продаваният плъг-ин хибрид в Европа през първото полугодие. Това е нещо, в което ще продължим да инвестираме. Но не мога да ви дам повече подробности за конкретни модели".
НА СНИМКАТА: Изцяло обновеното Volvo XC90
ВИДЕО от разговора с Ерик Северинсон вижте тук: