fallback

10 технологии, които след време ще има във всяка кола

Тези функции не само правят автомобилите по-безопасни, но и по-лесни за управление

Днешните автомобили са основно компютри на колела и всяка година стават по-умни, тъй като производителите интегрират в тях различни системи и функции, улесняващи човека зад волана. Нещо повече - тези технологии правят колите по-безопасни и по-забавни за шофиране. И тъй като те се развиват, кой знае как ще изглежда шофирането след няколко години.

Представяме ви десет впечатляващи технически функции, които променят играта в света на автомобилите. И съвсем скоро ще настъпи времето, когато те ще бъдат задължителни за всяка нова кола, излизаща от завода.

10 технологии, които след време ще има във всяка кола (ГАЛЕРИЯ):

.  

fallback
  • #8
    Лудория ( преди 2 месеца )
    Като вляза в автомобила, сядам, завъртам ключа и запалвам двигателя, след това си слагам колана и потеглям. Ако трябва да правя нещо различно, като това изброеното по-долу, просто няма да го купя. Гледах един "юнак" от модерните, с Тесла. Нещо не можеше да се оправи с автомобила на един паркинг, напред-назад, цъка нещо по екранчето, после пак напред-назад, нещо снимаше с телефона екрана... Луда работа. Можеше и да му е нов автомобила, та затова да срещаше затруднение... знам ли...
  • #7
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Към днешна дата, след стартирането на автомобила първо изключваме i-Stop , после lane assistance и звукова сигнализация за превишена скорост. Вероятно има и още, но тези са при мен и това е при всяко стартиране. Това са неща, които оскъпяват, плащаме а всеки го дразнят. Да видим след 10год. колко неща ще трябва да изключваме.
  • #6
    До 6 ( преди 2 месеца )
    Е колко да са големи загубите? Дават се ефективността на настоящите разработки между 88 и 93%. 10% загуби са пренебрежими на фона на 300% разлика в цената между бързо и бавно зареждане, както 500% до 5000 % разлика между цената на борсата по обяд и вечерно време. Или пък 10% загуби по мрежата между електроцентралата и крайния потребител. Засега цената е възпиращият фактор, но когато зарядните станат навсякъде и това ще се промени.
  • #5
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Колега, при безжичното зареждане имаш сравнително големи загуби, така че по-скоро ще направят нещо като зарядното на прахосмукачката-робот и да не ти се налага да вадиш кабелите
  • #4
    Не толкова важно ( преди 2 месеца )
    Също така В статията се говори за безжично зареждане на телефони, но нищо не се споменава за безжично зареждане на самите автомобили. Допускам че след време, много време, под повечето обществени паркоместа ще има устройства за безжично зареждане и понятието отивам да зареждам ще изчезне от речника на повечето шофьори. С кабел ще става само бързото зареждане при дълги шофирания от по няколко хиляди километра без спиране.
  • #3
    Най-важното ( преди 2 месеца )
    Ако ще си говорим за след време, една от най-важните технологии в автомобила ще е двупосочното зареждане с всичките му разновидности vehicle to home, vehicle to grid, vehicle to load, vehicle to vehicle, vehicle to X. Вероятно това ще е една от причините да си смениш автомобила. Това го прави power bank на колела, което освен, че ще позволи да го зареждаш безплатно, но и ще осигурява евтин до безплатен ток и за домът.
  • #2
    До 1 ( преди 2 месеца )
    То и сега си има гласови команди. Не виждам защо на някои биха му попречили, след като това е само една от опциите примерно да си пусне климатика. Може да си го направи от бутоните, от тъч дисплея, както и от телефонът дистанционно. Също може да бъде зададен график, всяка сутрин и вечер 30 мин. преди качване да се включи климатика на дадена температура. Включително още при отключване, автомобилът да идентифицира шофьора и освен предпочитаната температура да настрои седалката, воланът и огледалат
  • #1
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Спечелиха ме с технологиите за гласово управление. Добре, че съм дърт и не тръпна в очакване да влязат тия технологии във всяка кола, сигурно ще ги пускат с обещание за 5 години софтуерни ъпдейти и после кофа.
fallback
Последни