Те са причудливи, ако ги сравним с най-популярните хот-хечове. Това може да означава обли, остри, бързи, бавни. Но не и лоши автомобили. И въпреки това някак си са се разминали с пазарния успех. Тези бързи коли си имат обаче верни фенове, които не ги разменят за нищо на света до днес.
Странни, но бързи коли, които сигурно сте забравили (ГАЛЕРИЯ):
Nissan Sunny GTI-R
Nissan Sunny GTI-R винаги е бил предназначен да бъде модел с ляв волан, тъй като е създаден, за да хомологира рали версия. Когато беше пуснат на пазара през 1990 г., струваше си да се търси, тъй като 2,0-литровият турбо двигател идваше с 217 к.с. в европейските модели или 224 к.с. за версията Pulsar на японския пазар. Можеше да ускори от 0-,00 см в час за 5,4 секунди и да достигне максимална скорост от 232 км в час.
Nissan Sunny GTI-R винаги е бил предназначен да бъде модел с ляв волан, тъй като е създаден, за да хомологира рали версия. Когато беше пуснат на пазара през 1990 г., струваше си да се търси, тъй като 2,0-литровият турбо двигател идваше с 217 к.с. в европейските модели или 224 к.с. за версията Pulsar на японския пазар. Можеше да ускори от 0-,00 см в час за 5,4 секунди и да достигне максимална скорост от 232 км в час.
Намирането на немодифициран GTI-R е най-големият проблем в днешно време, въпреки че Nissan пусна общо 14 613 бройки. Но получавате кола с истинско рали наследство, тъй като моделите бяха карани от имена като от Стиг Блумквист и Томи Макинен .