fallback

Мъск отрече да е подарявал Cybertruck на Рамзан Кадиров

Още един пример за лъжите в медиите, категоричен е шефът на Tesla

Главният изпълнителен директор на Tesla - Илон Мъск, отрече да е подарявал Tesla Cybertruck на чеченския лидер Рамзан Кадиров. През уикенда последният се похвали с придобиването на електрически пикап, като обяви, че той му е подарък от Мъск.

В социалната мрежа Х, която е негова собственост, най-богатият човек на планетата отрече твърденията на приближения до Путин. Шефът на Tesla беше директно запитан от потребител защо предоставя превозни средства, „готови за военна употреба“ на страна под санкции и „открито работи срещу Съединените щати“.

„Сериозно ли сте толкова изостанал да мислите, че съм дал Cybertruck на руски генерал? Още един пример колко измамни са традиционните медии“, отговори му Мъск.

Tesla Cybertruck не може да бъде официално закупен в Русия. В момента обаче на руския пазар има оферти от дилъри, които гарантират, че могат да осигурят електрически пикап. Цената на базовата версия на пикапа при поръчка е 13,5 млн рубли (151 000 долара), докато най-скъпият вариант е оценен на 35,5 млн (397 000 долара).

fallback
  • #40
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Психопат е диагноза на патологичен лъжец. Да ми кажеш какво лъжа? За разлика от гост на който 90% от коментарите му са лъжи манипулации клевети гарнирани с агресивни обиди. За доказателство погледни коментар 39, който е показателен. Ако попиташ авторът му няма да може да се аргументира.
  • #39
    Хвалипръц ( преди 3 месеца )
    Психопата вика дръжте психопата!
  • #38
    Къде си лалугер? ( преди 3 месеца )
    Инженерът с многото никове, да обясни как истинските инженери са допуснали топлинни загуби в радиатора които тихо и спокойно си стоят в задръстването и чакат да дойде време да се прехвърлят на коляновия вал като полезна работа. Ако механичните загуби от ***, които отиват в радиатора във вид на топлина можеше да бъдат изключвани при потегляне, въобще нямаше да бъдат включвани. КПД на изгаряне на горивото в цилиндрите не се променя при потегляне. Променя се само КПД на ДВГ. Разходът се качва.
  • #37
    До 35 и 36 ( преди 3 месеца )
    Да не съм психопат лалугерът Гост за да се крие в дупката или зад чужди никове? Защо да се крия да изпускам веселбата споредното перпетуум мобиле?
  • #36
    Анонимен ( преди 3 месеца )
    Слънцето залезе и електрическата латерна замлъкна,скри се да си ближе раните.Може и някой друг киловатчас електроенергия, съхранени в електромобила-трафопост,да продаде на комшиите.
  • #35
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Ха-ха,МитЕто пак е наспамил.Няма ли да го баннете най после този дразнител.
  • #34
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Разбира се, знам. Чао лалугер. 30 в дупката си и чакаме следващия Ник на психопата гост да си защитава тезите за перпето мобиле . Все пак този път е скромен, а не като предния път когато го защитаваше, че сметките му са верни и баничарката на турбо при входяща мощност 45 киловата за изкачване на Шипка, до колелата докарва 50 kW. И тогава питах питах питах питах откъде идват, но две години по-късно научавам, че били от загубите в радиатора. Вече започвам да схващам принципите на перпето мобиле.
  • #33
    Димов ( преди 3 месеца )
    Не си познал.Нямам никакво желание да споря с теб.Намери си някакво друго полезно занимание.Сега тука ли се прехвърли да си рекламираш фотоволтаичните панели и да ловиш клиенти.
  • #32
    Димов ( преди 3 месеца )
    Специално за читателя със СОП,ще обясня по семпло с пример. 10/100 са 10% КПД,сега да го разтълкуваме.При 100 единици на входа,на изхода излизат 10 единици и 90 единици излитат в атмосферата.При натоварване КПД се вдига 20/100 са 20% КПД,100 единици на входа,на изхода излизат 20 единици и 80 единици излитат в атмосферата.Ето как 10 единици се прехвърлят от радиатора в гумите.Самият факт,че трябва да ти го обеснявам,ме обижда.
  • #31
    Плюс минус ( преди 3 месеца )
    Не е като да не съм познал. Минусите са налице, отговорите ги няма. Вече втора седмица гостенина не може дори да каже дали за ускорение до 20 км/ч е необходимо мощност или енергия, камо ли да я сметне колко е. Току подпитва за колко време трябва да ускори и не може да отговори дори когато му дадеш резултата от сметката. Не може да прецени това дали е мощност или енергия. Няма как това да не е инженер по ДВГ. Гост никога не е изрекъл лъжа през живота си. Питайте го. По-честен е и от Кадиров
fallback
Последни