IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Колко издържат батериите на хибридите?

Българският пазар втора ръка вече е пълен с такива предложения. Какво трябва да знаете?

Хибридните автомобили: допреди десетилетие те бяха по-скоро екзотика, особено по нашите географски ширини. Но затягащите се екостандарти ги направиха масови и в Европа, а сега първите генерации на тези автомобили започват да се появяват в големи количества и на пазара втора ръка в България. Покупката им обаче крие с едно неизвестно повече, отколкото тази на класически автомобил с ДВГ. Това неизвестно се отнася до батерията.
  
        
Хибридните батерии - какво трябва да знаете (ГАЛЕРИЯ):


 
     

 

0 от 500
  • #12
    22 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Какво разбираме от статията: купете си стара кола на бензин/газ, атмосферен, ръчка и не се занимавайте с глyпоcти...
  • #11
    21 rate up comment 3 rate down comment
    Чичо Кольо до 7ми ( преди 10 месеца )
    Няма нужда от извинения - бъбрим си!!! Октавията е готин автомобил, за съжаление не е надежден. Както вече споменах чисто финансово не е по-добрия вариант от Корола хибрид. Шумоизолирането определено куца на Тойотите, ама тенденцията на всички подобни автомобили е еднаква - лека ламарина, пластмаса, възможно най много орязване на килограми за да се постигнат емисиите. Королата не е от най добрите заради шум, но определено е от най добрите в класа си за возене. Всички журналисти го споменават
  • #10
    12 rate up comment 11 rate down comment
    До 7 ( преди 10 месеца )
    ***, стига лъга, Корола си виждал само на картинка. И на возия е супер комфортна, и на шумоизолация е много добра. Единствения проблем и е бръмченето на ДВГ като натиснеш по-рязко газта. Но това е 0.1% от времето.
  • #9
    30 rate up comment 8 rate down comment
    Чичо Кольо ( преди 10 месеца )
    А батерията на хибрида се сменя евентуално (ако въобще се стигне до там) веднъж за живота на автомобила. В УК оригинална батерия от Тойота при условие че върнете вашата за рециклиране, струва 1800 паунда. Човек без опит може да я смени за около 4-5 часа без да бърза. В повечето случай се сменят само клетки, което съответно е много по-евтино. Никой не може да ме убеди че Шкода с DSG е по-добър финансов вариант от който и да е хибрид на Тойота. Имах Октавия с DSG - Много скъпа поддръжка
  • #8
    14 rate up comment 5 rate down comment
    до 5 ( преди 10 месеца )
    Е, доста зависи как я караш. Аз с Приус 2 съм постигал 11 на сто на магистрала. Имам приятел, който смени два приуса и не е качвал над 4.5 никога. Но той кара с 80
  • #7
    14 rate up comment 5 rate down comment
    До Чичо Кольо ( преди 10 месеца )
    Извинявай, ама нещо прекомерно си се поддал на рекламата. Корола има немалко достойнства, но комфорт на возене определено не е от тях. И шумоизолацията е от най-лошите в сегмента. Иначе дали хибрид, дали дизел - и двете технологии ги наложиха политиците в различни етапи
  • #6
    30 rate up comment 6 rate down comment
    Чичо Кольо до 4ти ( преди 10 месеца )
    Чисто финансово Корола хибрид излиза по-добрия вариант от Октавия (автоматик). Королата има много по-дълга гаранция и много по-малко консумативи за обслужване - няма маховик, турбо, дпф, съединител, стартер, динамо, ремък на динамо.....Вярно малко по-тясна е и не дърпа, ама кой си купува Корола за да дърпа с нея??? Вземи си СУВ. А за возене и комфорт Королата беше обявена за една от най-добрите в класа си - silky smooth ride ако ме разбираш
  • #5
    35 rate up comment 8 rate down comment
    До долния ( преди 10 месеца )
    Стига лъга, Корола хибрид харчи 3.5 градско и 5.5 на магистрала със 120 - 130. Знам от личен опит.
  • #4
    12 rate up comment 36 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Шкода Октавия с 1,5 л дизел харчи с 50% по-малко от Корола хибрид на магистрала - 4,5 л/100. В града харчи точно колкото Королата - 6. Същевременно тегли повече, има повече място, по-комфиртна е, а салонът е с по-качествени материали. Не се занимавайте с хибриди - без значение на ново или на старо - напълно безсмислена технология. Или чист ДВГ, или електромобил.
  • #3
    9 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Проверявах за на приус - 18000лв, цена на колата на под 200000км - 10000лв. То има защо цените да са им таквиа на хибриди над 10 години - защото батерията струва повече от колата и няма смисъл да я купуваш