IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Защо зареждането на Tesla от уличен стълб е лоша идея

Както в повечето случаи гасенето на запалилия се електромобил е много трудно (ВИДЕО)

Има лоши идеи – като да заредиш Tesla на аванта. Разбра го по трудния начин американски турист в Тихуана. Вместо да планира пътуване до близката станция за зареждане, тарикатът реши да включи зарядното устройство директно в стълб за улично осветление.

 
Telsa пожар


Властите в Мексико разбраха за случката, след като получиха сигнал за пожар в изоставена къща. Пожарникарите осъзнаха, че им е трудно да потушат огъня, защото го подклажда Tesla S. Точно моделът с калифорнийски регистрационен номер беше в пламъци. Добре известно е, че когато литиевата батерия се нагрее до точката на изгаряне, гасенето става много трудно. Тогава шефът на местната пожарна, интервюиран от AP, разбра, че колата е свързана директно към захранването на уличния кабел.

За щастие екипът е обучен за подобен тип пожари, но за първи път се натъкна на подобна ситуация: „Това са автомобили, които представляват голямо предизвикателство за пожарникарите, особено поради риска и огромното количеството вода, което трябва“, обясни спецът.



Незаконното свързване към електропроводи е практика, която е често срещана в бедните квартали на Мексико, но и опасна. Особено ако се стигне до химическа реакция като явлението, известно като „термично бягство“. При него пламъците могат да продължат да горят дори под струи вода, тъй като не се нуждаят от кислород. Специални одеяла са спасението.
 
 

0 от 500
  • #4
    1 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Пък и виж как се развиват технологиите и как се сбъдват прогнозите ми. Ако преди пет години е трябвало да инвестираш половин милион в електромобил за да спечелиш 30 лв на месец по тогавашните цени, то днес електромобилите струват под 100 000 лв , а от разликата в цените само на ден могат да се спечелят два три пъти по 30 лв, стига електромобила да може да връща в мрежата. Предстоят доста проблеми с мрежите, чието решение ще са батериите в електромобили или не.
  • #3
    2 rate up comment 7 rate down comment
    До 3 ( преди 1 месец )
    Господин като логичен лъжец, бихте ли подкрепили лъжите си с някакви доказателства? Например че трябва да се откажем от другите централи в първа точка и да отрежем жицата към енергото, А точно обратното във втора точка, да продаваме ток на енергото. Откъде да го продаваме като се самозадоволяваме? Коя е тази песен която струва половин милион и може да връща ток в мрежата? Пикапа го пуснаха тази година, а ти говориш за преди 5 години.
  • #2
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Димов ( преди 1 месец )
    Ти да видиш другите му идеи....1.Като онази,всички да се откажем от електроцентралите и да си купим микроТЕЦ, който да сложим в мазетата си.Така хем ще имаме топла вода и ток,излишния да го продаваме и да печелим пари.2.Да вложиш половин милион лева в Тесли,за да продаваме ток и да изкарваме по 30 лв на ден.Големи идеи има нашия приятел.Титанични бих казал.
  • #1
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Гост ( преди 1 месец )
    Още една от великите идеи на Теслю се отече в канала.