IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Виетнамци атакуват пазара в Европа с евтин кросоувър

На вътрешния пазар субкомпактният VF3 струва 12 600 евро

Виетнамският автомобилен производител VinFast пусна нов компактен кросоувър, обозначен с моделен индекс VF3. Това съобщава пресслужбата на марката.
Интересно в случая представлява цената на автомобила, която е 322 милиона виетнамски донги. Изчислено по текущия обменен курс тази сума се равнява на 12 600 евро, което е отлична цена за електромобил.


Vinfsat


Иначе, дължината на автомобила е 3200 милиметра, а широчината му е 1700 милиметра. Размерът на колата е подобен на т.нар- „kei car“-и, тоест малки градски автомобили с дължина под 3.4 метра. Кросоувърът е с три врати и може да побере четирима души вътре.

Автомобилът е оборудван с електродвигател и батерия, която не се посочва с какъв капацитет е, но е достатъчна за изминаване на разстояние с едно зареждане от 215 километра.

Според производителя малкият кросоувър е насочен предимно към младите хора, живеещи в градовете – особено в столицата, където има много тесни пътища и улички в центъра. VinFast предвижда и износ на модела, включително и в Европа.


0 от 500
  • #2
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    1, не си прав. Средната нетна заплата във Виетнам е около 750 долара или 680 евро, докато средната нетна заплата за Европейския съюз е около 2400 евро. Което автоматически означава, че колата идва при нас с 2 пъти по-ниска цена дори и да я увеличат двойно. Аз даже бих предложил да я продават на четворна цена, че да е като при тях. Почти съм сигурен, че като приемем еврото и нашите заплати ще станат по 2400 евро (може да са годишните, но важното е числата да излиза)
  • #1
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Mного обичам да ни информирате за цената на автомобили в Китай, ето че вече ни радвате и с тези от Виетнам. Особено като добре знаем, че докато стигнат до Европа скачат двойно. И то преди новите мита за Китай.