fallback

Как Ferrari ухажва най-верните си клиенти

Баровци от цял свят получиха ключа за новото F80, обвито все още в мистерия

Ferrari  посочи 2025-а като годината за премиера на новия хиперавтомобил. Шпионски снимки вече циркулират онлайн, но все още много малко се знае за модела. Това е част от мистиката, която започна с 288 GTO, и продължи с F40 , F50 , Enzo и LaFerrari. 

 

Първите, които ще научат подробностите за „F80“ (както в момента е известно новото бижу, тъй като ще отбележи 80-ата годишнина на марката), ще бъдат най-добрите клиенти на Ferrari. В случая - най-добрият сред най-добрите. Благодарение на американския колекционер Дейвид Лий  научихме какъв е процесът на ухажване.

Само поканата за това събитие, което се провежда дори преди представянето на автомобила пред медиите,  вече трябва да ги накара да се почувстват специални. Говорим за милиардери като Лий, който има петте икони на марката в личната си колекция, като някои дори се дублират.

 

Но най-интересна е „стръвта“, която Ferrari хвърля на мераклиите да купят следващата италианска хиперкола. Защото освен поканата с датата на събитието през октомври, има още една подробност. Баровците получават част от ключа на новата кола, върху чийто гръб се вижда силуета на хиперавтомобила.  

Името на бъдещия модел обаче не се появява. Така че и най-запалените фенове като американския търговец на бижута и недвижими имоти ще трябва да почакат.

Специалните серии на Ferrari винаги са в ограничени издания, така че  малцина избрани ще имат F80 в гаража си. Крайнита бройща варираше - 272 за GTO, 1311 при F40 , 349 за F50, 399 при на Enzo и 499 за LaFerrari.    

fallback
  • #1
    Бончо ( преди 4 месеца )
    Не е зле!.При поръчка на Москвич,компанията изпраща на най Уважаваните си клиенти телефон и адрес на Депо за скрап.
fallback
Последни