Porsche няма планове да следва тенденцията, която се появи през последните години, за инсталиране на огромни дисплеи в колите. Производителят от Щутгарт също така не възнамерява да свърже управлението на ключовите настройки в мултимедийния комплекс, като дава предпочитание на аналоговите превключватели. Това разкри главният дизайнер на марката Михаел Мауер, цитиран от Drive.
Стилистът е категоричен, че всички екрани в автомобила трябва да бъдат интегрирани, а не да стоят като отделни таблети, като ориентацията на интерфейса към водача остава един от ключовите елементи на корпоративната идентичност на Porsche. Мауер също така отбеляза, че когато шофирате с висока скорост или по криволичещи пътища, промяната на настройките на автомобила с помощта на сензорния екран е просто неудобна.
Най-новите модели на Porsche, включително третото поколение на лифтбека Panamera и изцяло електрическият кросоувър Macan, могат да имат до три екрана отпред: извит инструментален панел, централен сензорен екран и отделен монитор за пътника. Освен това всички те са вградени в предния панел и не се издигат над него.
В края на миналия месец Porsche патентова необичаен волан в Германия, за да подобри безопасността на своите по-екстремни модели, отбеляза CarBuzz. На него четири малки дисплея са разположени около корпоративното лого, за да показват най-важната информация за водача, така че да е по-малко вероятно той да се разсейва от други екрани.
В случая воланът има ясен състезателен дизайн, но съдейки по описанието в патентните документи, може да се използва и на пътни автомобили. Изданието предполага, че такъв волан може да се появи на хардкор спортни автомобили като купето 911 GT2 RS, което трябва да се завърне като част от актуализираното семейство 992.2, или електрически хиперавтомобил в стила на концепцията Mission X.
Серийният хиперавтомобил, смятан за идеологически наследник на 959, Carrera GT и 918 Spyder, ще се различава от концептуалния автомобил по редица важни параметри. По-специално, интериорът му ще бъде направен по-просторен чрез увеличаване на междуосието и промяна на линията на покрива, а тяговата батерия ще бъде монтирана не зад седалките, а интегрирана в пода.