fallback

Porsche също се обяви срещу големите екрани

Производителят от Щутгарт патентова специален волан

Porsche няма планове да следва тенденцията, която се появи през последните години, за инсталиране на огромни дисплеи в колите. Производителят от Щутгарт също така не възнамерява да свърже управлението на ключовите настройки в мултимедийния комплекс, като дава предпочитание на аналоговите превключватели. Това разкри главният дизайнер на марката Михаел Мауер, цитиран от Drive.

Стилистът е категоричен, че всички екрани в автомобила трябва да бъдат интегрирани, а не да стоят като отделни таблети, като ориентацията на интерфейса към водача остава един от ключовите елементи на корпоративната идентичност на Porsche. Мауер също така отбеляза, че когато шофирате с висока скорост или по криволичещи пътища, промяната на настройките на автомобила с помощта на сензорния екран е просто неудобна.

Най-новите модели на Porsche, включително третото поколение на лифтбека Panamera и изцяло електрическият кросоувър Macan, могат да имат до три екрана отпред: извит инструментален панел, централен сензорен екран и отделен монитор за пътника. Освен това всички те са вградени в предния панел и не се издигат над него.

В края на миналия месец Porsche патентова необичаен волан в Германия, за да подобри безопасността на своите по-екстремни модели, отбеляза CarBuzz. На него четири малки дисплея са разположени около корпоративното лого, за да показват най-важната информация за водача, така че да е по-малко вероятно той да се разсейва от други екрани.

В случая воланът има ясен състезателен дизайн, но съдейки по описанието в патентните документи, може да се използва и на пътни автомобили. Изданието предполага, че такъв волан може да се появи на хардкор спортни автомобили като купето 911 GT2 RS, което трябва да се завърне като част от актуализираното семейство 992.2, или електрически хиперавтомобил в стила на концепцията Mission X.

Серийният хиперавтомобил, смятан за идеологически наследник на 959, Carrera GT и 918 Spyder, ще се различава от концептуалния автомобил по редица важни параметри. По-специално, интериорът му ще бъде направен по-просторен чрез увеличаване на междуосието и промяна на линията на покрива, а тяговата батерия ще бъде монтирана не зад седалките, а интегрирана в пода.

fallback
  • #11
    Баварец ( преди 1 месец )
    Един по-долу сравнява Нокиа и Айфоне. Да бе, айси..., ама да управляваш РЕАЛЕН болид, какъвто е Порше и да играеш на нинтендо или ЕА виртуално е друго нещо. Точно за целта БМВ има физически, въртящ се и накланящ се в 5 посоки контролер, който прави всичко. А ти си поиграйкай, вместо да пипаш физически някоя кака, попипай виртуално бастуна, пък дано си доволен
  • #10
    фф ( преди 1 месец )
    да им имам скапаните защити... ако колата се движи не мога да избера адрес на навигацията, трябва да отбия и чак тогава ми се отключват опциите... много неприятно, а иначе мога да ровя в мултимедията да ровя из папки да извирам песни а да въвеждам адрес е опасно.....
  • #9
    анонимен ( преди 1 месец )
    Най грозното нещо на новите коли са тези таблети, и на туй отгоре едни светещи линии, направо голяма ***. Докато видиш къде трябва да пипнеш вече си изхвърчал от пътя. Толкова дизайнери, инженери пък направо с изпушили мозъци като тия *** на олимпиадата
  • #8
    анонимен ( преди 1 месец )
    Решението е ,,много лесно" :при потегляне и в зависимост от скоростта да се ограничават наличните функции и да ги извежда на началния екран, като над определена скорост екрана да остане" неизползваем.
  • #7
    анонимен ( преди 1 месец )
    Хахахаха, обявяват се против екраните като патентоват волан с четири...
  • #6
    анонимен ( преди 1 месец )
    автомобили се управляват а не се гледа в три екрана и в още три които заместват огледалата
  • #5
    анонимен ( преди 1 месец )
    Една от причините модерни луксозни автомобили никога да не достигнат цените на "старите бараки" ще е именно в шарените екрани.
  • #4
    2loop ( преди 1 месец )
    Тия ми звучат като Нокия при появата на iPhone.
  • #3
    Друг Гост ( преди 1 месец )
    Харесва ми интериора на Поршетата - централната конзола се издига и разделя шофьора от пътника. Харесва ми и че екраните са интегрирани (вградени), а не стърчат като че ли някой си е оставил телефона на стойка. По ми харесваше да си има и бутони на централната конзола.....
  • #2
    анонимен ( преди 1 месец )
    До 1: Личи ти че никога не си карал модерен автомобил ами само стари бараки
fallback
Последни