fallback

Kia EV3 започва от 39 000 евро в Европа

Електромобилът ще се предлага с избор от две батерии и три нива на оборудване

Нов играч навлиза на европейския пазар - компактният електрически кросоувър Kia EV3. Известно е, че цените на модела започват от 39 000 евро,  като той ще се предлага в три конфигурации и с две версии на тяговата батерия.

Дори в основната конфигурация, новостта от Kia е оборудвана с LED фарове, 12.3-инчов дисплей на цифровия инструментален панел и сензорен екран на информационно-развлекателната система, както и отопляеми предни седалки.

Автомобилите в базовия вариант могат да бъдат разпознати по 17-цоловите алуминиеви джанти, сива тапицерия от плат и батерия с капацитет 58.3 kWh. Отбелязва се, че с тази батерия колата може да измине до 430 км с едно зареждане, като може да се зарежда с мощност до 102 kW.

Срещу допълнително заплащане на купувачите се предлага и батерия с капацитет 81.4 kWh, която съответно увеличава пробега до значителните 599 км. С по-голям капацитет максималната скорост на зареждане също се увеличава до 128 kW. Доплащането за по-голямата батерия е около 4000 евро.

Топ версията GT-Line S струва от 51 000 евро и вече има предни седалки с електрически настройки, прожекционен дисплей и двупосочно зареждане. Освен това само тази версия предлага и термопомпа.

Отбелязва се, че електрическите автомобили GT-Line S губят около 40 км пробег поради по-големите си колела и увеличеното тегло. Независимо от версията, електрическият автомобил е оборудван с един електромотор с мощност 201 к.с., който предава целия въртящ момент към предните колела.

fallback
  • #9
    анонимен ( преди 3 месеца )
    "С очебийното изключение на Tesla, днес електромобилите изглеждат много по-добре от обикновените коли" Джеръми Кларксън
  • #8
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Това ли трябваше да е евтината електрическа Киа? Или има и модел ЕВ2 или ЕВ1, който ще е с големина на Неудачия Спринг?
  • #7
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Много надуха цените тези, скоро EV9, EV6 гонят 200 хиляди, някаква кола като ец3 100 хиляди с размера на Голф, сега като пуснат и новият Спортидж и той мине 100к загиват!
  • #6
    до 3 ( преди 3 месеца )
    Има много повече неща? Нищо вярно няма в това изказване. Но е вярно, че базовата Тесла е само 300 к.с., само с 50% повече от Киата. За по-малко пари от Киата може да се вземе дори LR RWD, който е с 340 к.с.
  • #5
    raiders ( преди 3 месеца )
    Хаха много ми харесват Киа, ама за тези пари както казаха колегите Тесла 3/У няма конглокенция, особено след като излезе обновената У. Ако си фен ОК, иначе си се прецакваш, това е ИВ3, малък автомобил. Трябва до 25к$ да играят, както фиат, ситроен и недоразумението спринг.
  • #4
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Ниро хибрид е от 33К евро ако Киа не намали цената на ЕВ3 значително до година, ще е пълен майтап
  • #3
    До 2 ( преди 3 месеца )
    Първо върховата Киа за 51К има много повече неща от Тесла У и второ Тесла У със задно не е 400 коня ами доста по-малко, освен това максимално базов У може да зарежда с 170 квт и съм съгласен, че за парите си е по-добре, но ти прекаляваш. Особено след фейса на У скоро изобщо няма да има дума за сравнение освен ако Киа не намали цената което е много вероятно според мен просто нарочно в началото са високи
  • #2
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Киа нещо не са си пили хапчетата. За 51 хил. евро ще ми продават кола с предно 200 к.с. и затеждане 128 кВт. За 45 хил. получавам Тесла Модел У със задно 400 к.с., по-голям пробег, много по-голяма кола и зареждане 250 кВт, а тежи колкото Киата и е доказана кола.
  • #1
    анонимен ( преди 3 месеца )
    "батерия с капацитет 58.3 kWh. Отбелязва се, че с тази батерия колата може да измине до 430 км с едно зареждане, като може да се зарежда с мощност до 102 kW." Подобна комбинация през 2025 година е рецепта за неуспех. Още през 2012 година електромобилите се зареждаха с 125 kW, а след ъпдейт по интернет същите тези автомобили вече се зареждат със 150 киловата. Да си купиш чисто нов електромобил през 2025, който има по-лоши характеристики от 13-годишен електромобил втора ръка, не е най-умното нещо
fallback
Последни