fallback

Mercedes повече няма да показва цените на своите модели

Засега конфигураторите се премахват само за пазара в Германия

Някои големи производители се отказаха от агенционния модел на продажби на нови автомобили, Mercedes-Benz продължава да развива тази стратегия. Компанията направи нова крачка в тази посока, като премахна конфигураторите за определяне на цените, но това едва ли ще се хареса на потребителите.

В Mercedes са убедени, че новият начин на продажби пасва идеално на луксозна марка. Тази система за закупуване на автомобил премахва дилърите, като ги превръща в обикновени центрове за доставка. Така търговците не участват в продажбата, а отговарят за поддръжката и ремонта на автомобилите.

В германската компания са наясно, че клиентите идват в представителство, след като са наясно с цената, която трябва да платят. За целта те използват онлайн-конфигуратор на сайта, като с него могат да добавят опции и оборудване. Сега обаче той ще изчезне и това вероятно ще има последствия.

„Клиентът на Mercedes трябва да знае само крайната цена, след като конфигурирането на автомобила е завършено“, категорични са от компанията. И по тази причина премахват както ценовите листи, предлагани за всеки модел, заедно с фабричната цена, опциите и списъците с оборудване.

Източник от компанията разкрива, че до германските дилъри е изпратено писмо, в което те са уведомени за новата крачка за преминаване към агенционен модел на продажби. В него дистрибуторите на Mercedes са уведомени, че на клиентите вече ще се показва само крайната цена на продукта. Отпада показването на индивидуални отстъпки или на специални цени за редовни клиенти.

fallback
  • #18
    анонимен ( преди 1 месец )
    Не всички си купуват скъп автомобил за да си говорят с някаква красива манекенка. Повярвайте ми който има четвърт милион лева за автомобил а защо не и повече отдавна е минал тръпката да си приказва с неква знойна със силиконови гърди. Има пари да прекара доста нощи с така що да си приказват в някакъв офис за неща която тя не разбира. Автомобили.
  • #17
    bg ( преди 1 месец )
    а аз се чудя защо като влязох в салона Силверстар и никой не ми обърна внимание :-)
  • #16
    Е ( преди 1 месец )
    Това в ЕС не може стане! Закона за защита на потребителя не го позволява, а статията вероятно е преписана от някое щатско издание.
  • #15
    анонимен ( преди 1 месец )
    Хахахаха, имат Майбах и S класа, всичко друго е шир потреба - какви луксозни автомобили им се привиждат.
  • #14
    анонимен ( преди 1 месец )
    Добре, че не сме им таргет групата на Мерцедес, така че "да праат квот искат и да се опраат". Явно колата вече е някакъв вид страничен продукт, чиито детайли са маловажни за производителите.
  • #13
    Реално ( преди 1 месец )
    #8 Да! Човекът като ще дава 2 торби пари иска да иде в лъскав шоурум, да го поглезят малко, да се почувства цар. Да го омаят, нямаме налична точно такава, ама защо не пробвате ето тази, тя е така и така, има това и това... пък да му хареса. Мацката да е натокана, да се покаже пред нея, че е паралия. Това са клиенти на Мерцедес, имат такива очаквания. Да видят, да пипнат, да усетят лукс. А не право куме в Очи дай парите, на ти колата! Сами се стрeлят в краката.
  • #12
    Лудория ( преди 1 месец )
    Ей това ми е много любопитно защо ще го направят - Отпада показването на индивидуални отстъпки или на специални цени за редовни клиенти. - нали това са хората, дето си явяват реклами на продукта ти...
  • #11
    анонимен ( преди 1 месец )
    Имам чувството, че Мерцедес се мотат като муха без глава и се чудят каква простотия да измисят само. То не бе е-стртегия, не бяха да махат дилърите.. сега цените от конфигуратора. А да вземат дас е концентрират най-вече върху колите си?
  • #10
    анонимен ( преди 1 месец )
    Не ни интересува, колите им са правени за китайци.
  • #9
    popa ot razgrad ( преди 1 месец )
    глупаво...
fallback
Последни