Audi може да е луксозна марка, но това не винаги означава, че получавате най-хубавите неща в базовия модел. Вземете за пример Q4 E-Tron - електрически SUV, служещ като по-модерна алтернатива на Volkswagen ID.4. Въпреки това, базовата версия, продавана в Германия, не е толкова луксозна, тъй като идва със стоманени колела. Това е голям 19-цолов комплект, който все пак изглежда добре.
Q4 E-Tron също така има барабанни спирачки на задната ос, защото Audi твърди, че дисковете не са необходими. Системата за рекуперация на енергия извършва 90% от спирането, докато предните дискове до голяма степен се грижат за останалите 10%. Идеята тук е, че барабанните спирачки имат по-ниски разходи за поддръжка и намаляват риска от корозия. Тъй като задните дискове биха се използвали рядко, те биха ръждясали преждевременно.
Q4 E-Tron и неговият брат Sportback не са единствените модели на Audi, продавани със стандартни стоманени джанти в Германия. Суперминито A1 и субкомпактният кросоувър Q2 също премахват луксозните алуминиеви джанти в базовите си нива на оборудване. Първият получава малък 15-цолов комплект, докато вторият има малко по-големи 16-цолови колела. И двата модела обаче няма да имат нови поколения.
Audi A1 Sportback се предлага за 22 700 евро в Германия, докато Q2 е оценено на 28 600 евро. Тъй като е напълно електрическо, Q4 E-Tron очаквано е много по-скъпо. То започва от 45 600 за новото базово ниво на оборудване. Цените на Q4 Sportback E-Tron стартират от 47 600 евро.
Освен със стоманени джанти стартовото Q4 Е-Tron има и седалки от плат. Тази версия вече разчита на батерия с 52 kWh, след като предишният пакет разполагаше със 77 kWh.